"Η γέννα" του Θοδωρή Τσομίδη
Την ξαναείδα την αδερφή σου. Ήρθε χθες βράδυ στο σαλόνι, µετά που εσύ και η µάνα σου κοιµηθήκατε. Ήταν ολόιδια όπως και τότε, µόνο που τώρα ήτανε ντυµένη µε ένα πανέµορφο πράσινο φόρεµα. Τα µαλλιά της, κόκκινα σαν τον κρόκο, γλιστρούν απαλά ως τη µέση της. Μου διηγήθηκε ολόκληρη τη ζωή της. Αγάπησε και την αγαπήσανε. Είµαι ήσυχος τώρα πια. Ο Έζρα γεννιέται στον απόηχο µιας συµφοράς, εννιά µήνες µετά τον θάνατο της αδερφής του. Κοντά στη Σελέστε, µια νεαρή πόρνη, ανακαλύπτει ένα πάθος σκοτεινό, σχεδόν πρωτόγονο. Η σχέση τους σηµαδεύεται από δυο γέννες µε φόντο το Παρίσι του 1920 και την Ιταλία του Β΄ Παγκοσµίου Πολέµου.
Την ξαναείδα την αδερφή σου. Ήρθε χθες βράδυ στο σαλόνι, µετά που εσύ και η µάνα σου κοιµηθήκατε. Ήταν ολόιδια όπως και τότε, µόνο που τώρα ήτανε ντυµένη µε ένα πανέµορφο πράσινο φόρεµα. Τα µαλλιά της, κόκκινα σαν τον κρόκο, γλιστρούν απαλά ως τη µέση της. Μου διηγήθηκε ολόκληρη τη ζωή της. Αγάπησε και την αγαπήσανε. Είµαι ήσυχος τώρα πια. Ο Έζρα γεννιέται στον απόηχο µιας συµφοράς, εννιά µήνες µετά τον θάνατο της αδερφής του. Κοντά στη Σελέστε, µια νεαρή πόρνη, ανακαλύπτει ένα πάθος σκοτεινό, σχεδόν πρωτόγονο. Η σχέση τους σηµαδεύεται από δυο γέννες µε φόντο το Παρίσι του 1920 και την Ιταλία του Β΄ Παγκοσµίου Πολέµου.
"Η υπόθεση Αλάσκα Σάντερς" του Joël Dicker
Απρίλης του 1999. Το Μάουντ Πλέζαντ, ήρεµη κωµόπολη του Νιου Χαµσάιρ, συγκλονίζεται από τη δολοφονία της Αλάσκα Σάντερς, νεαρής επίδοξης ηθοποιού, που βρίσκεται βάναυσα δολοφονηµένη στην όχθη µιας λίµνης. Ο υπαστυνόµος Γκαχάλογουντ και οι συνεργάτες του δεν αργούν να εντοπίσουν τους βασικούς υπόπτους. Ο ένας καταλήγει νεκρός, ο δεύτερος οµολογεί, η υπόθεση κλείνει.
Έντεκα χρόνια αργότερα µια ανώνυµη επιστολή θα ανατρέψει τα πάντα. Ο διάσηµος συγγραφέας και ερασιτέχνης ντετέκτιβ Μάρκους Γκόλντµαν, παλιός φίλος του Γκαχάλογουντ από την εποχή της εµβληµατικής Υπόθεσης Χάρρυ Κέµπερτ, θα πιάσει από την αρχή το νήµα της υπόθεσης.
Ο υπαστυνόµος είναι αποφασισµένος να ξανανοίξει τον φάκελο και να αποκαταστήσει την αλήθεια, ξετυλίγοντας το κουβάρι µιας ιστορίας που κρύβει πολλές ανατροπές και εκπλήξεις για όλους.
Απρίλης του 1999. Το Μάουντ Πλέζαντ, ήρεµη κωµόπολη του Νιου Χαµσάιρ, συγκλονίζεται από τη δολοφονία της Αλάσκα Σάντερς, νεαρής επίδοξης ηθοποιού, που βρίσκεται βάναυσα δολοφονηµένη στην όχθη µιας λίµνης. Ο υπαστυνόµος Γκαχάλογουντ και οι συνεργάτες του δεν αργούν να εντοπίσουν τους βασικούς υπόπτους. Ο ένας καταλήγει νεκρός, ο δεύτερος οµολογεί, η υπόθεση κλείνει.
Έντεκα χρόνια αργότερα µια ανώνυµη επιστολή θα ανατρέψει τα πάντα. Ο διάσηµος συγγραφέας και ερασιτέχνης ντετέκτιβ Μάρκους Γκόλντµαν, παλιός φίλος του Γκαχάλογουντ από την εποχή της εµβληµατικής Υπόθεσης Χάρρυ Κέµπερτ, θα πιάσει από την αρχή το νήµα της υπόθεσης.
Ο υπαστυνόµος είναι αποφασισµένος να ξανανοίξει τον φάκελο και να αποκαταστήσει την αλήθεια, ξετυλίγοντας το κουβάρι µιας ιστορίας που κρύβει πολλές ανατροπές και εκπλήξεις για όλους.
"Κεντούκι" της Samanta Schweblin
Σχεδόν πάντα το πρόβληµα ξεκινά στα σπίτια –ήδη έχουν καταγραφεί χιλιάδες περιπτώσεις στο Βανκούβερ, το Χονγκ Κονγκ, το Τελ Αβίβ, τη Βαρκελώνη, την Οαχάκα– και διαδίδεται ταχύτατα σε όλα τα µήκη και τα πλάτη της γης. Κουνέλια, κοράκια, αρκουδάκια, πάντα, δράκοι ή κουκουβάγιες, τα κεντούκι δεν είναι κατοικίδια ούτε ροµπότ. Μέσα από τα µηχανικά τους µάτια βλέπουν πραγµατικοί άνθρωποι, και το ζήτηµα είναι –το λένε στα δελτία ειδήσεων και το µοιράζονται στο διαδίκτυο– ότι κάποιος που ζει στο Βερολίνο δεν είναι λογικό να µπορεί να τριγυρνάει στο σαλόνι κάποιου άλλου που ζει στο Σίδνεϋ, ούτε κάποιος που ζει στην Μπανγκόκ να µπορεί να τρώει το πρωινό του µε τα παιδιά σας στο διαµέρισµά σας στο Μπουένος Άιρες. Ιδίως όταν αυτοί οι άνθρωποι, που τους βάζουµε µες στα σπίτια µας, είναι ανώνυµοι. Ένα σαγηνευτικό µυθιστόρηµα, µια σκοτεινή και πρωτότυπη ιδέα, που σε αιχµαλωτίζει µε την αψεγάδιαστη λογική της.
Σχεδόν πάντα το πρόβληµα ξεκινά στα σπίτια –ήδη έχουν καταγραφεί χιλιάδες περιπτώσεις στο Βανκούβερ, το Χονγκ Κονγκ, το Τελ Αβίβ, τη Βαρκελώνη, την Οαχάκα– και διαδίδεται ταχύτατα σε όλα τα µήκη και τα πλάτη της γης. Κουνέλια, κοράκια, αρκουδάκια, πάντα, δράκοι ή κουκουβάγιες, τα κεντούκι δεν είναι κατοικίδια ούτε ροµπότ. Μέσα από τα µηχανικά τους µάτια βλέπουν πραγµατικοί άνθρωποι, και το ζήτηµα είναι –το λένε στα δελτία ειδήσεων και το µοιράζονται στο διαδίκτυο– ότι κάποιος που ζει στο Βερολίνο δεν είναι λογικό να µπορεί να τριγυρνάει στο σαλόνι κάποιου άλλου που ζει στο Σίδνεϋ, ούτε κάποιος που ζει στην Μπανγκόκ να µπορεί να τρώει το πρωινό του µε τα παιδιά σας στο διαµέρισµά σας στο Μπουένος Άιρες. Ιδίως όταν αυτοί οι άνθρωποι, που τους βάζουµε µες στα σπίτια µας, είναι ανώνυµοι. Ένα σαγηνευτικό µυθιστόρηµα, µια σκοτεινή και πρωτότυπη ιδέα, που σε αιχµαλωτίζει µε την αψεγάδιαστη λογική της.
"123ο χιλιόμετρο" του Andrea Camilleri
Όλα ξεκινούν μ’ ένα κλειστό κινητό. Τηλεφωνεί η Έστερ, δεν απαντά ο Τζούλιο που βρίσκεται στο νοσοκομείο εξαιτίας ενός σοβαρού, τροχαίου ατυχήματος στην οδό Αουρέλια. Τελικά στο κινητό απαντά η Τζουντίττα, η σύζυγος του Τζούλιο, που προφανώς δε γνώριζε τίποτα για την Έστερ. Θα μπορούσε να ήταν η αρχή μιας κωμωδίας, αλλά πρόκειται για κάτι εντελώς διαφορετικό: ένας αυτόπτης μάρτυρας, υποστηρίζει ότι αυτό που συνέβη στον Τζούλιο δεν ήταν ατύχημα αλλά απόπειρα δολοφονίας, και έτσι η υπόθεση από τα χέρια της ασφαλιστικής περνά στα χέρια της αστυνομίας.
Ο Αντρέα Καμιλλέρι, αδιαμφισβήτητος δάσκαλος του ιταλικού αστυνομικού, μας χαρίζει μια μπλεγμένη ιστορία γεμάτη χιούμορ και μυστήριο, που όλοι οι χαρακτήρες –μαζί κι εμείς που τη διαβάζουμε– βήμα το βήμα πείθονται τελικά ότι έχουν μαντέψει την αλήθεια.
Όλα ξεκινούν μ’ ένα κλειστό κινητό. Τηλεφωνεί η Έστερ, δεν απαντά ο Τζούλιο που βρίσκεται στο νοσοκομείο εξαιτίας ενός σοβαρού, τροχαίου ατυχήματος στην οδό Αουρέλια. Τελικά στο κινητό απαντά η Τζουντίττα, η σύζυγος του Τζούλιο, που προφανώς δε γνώριζε τίποτα για την Έστερ. Θα μπορούσε να ήταν η αρχή μιας κωμωδίας, αλλά πρόκειται για κάτι εντελώς διαφορετικό: ένας αυτόπτης μάρτυρας, υποστηρίζει ότι αυτό που συνέβη στον Τζούλιο δεν ήταν ατύχημα αλλά απόπειρα δολοφονίας, και έτσι η υπόθεση από τα χέρια της ασφαλιστικής περνά στα χέρια της αστυνομίας.
Ο Αντρέα Καμιλλέρι, αδιαμφισβήτητος δάσκαλος του ιταλικού αστυνομικού, μας χαρίζει μια μπλεγμένη ιστορία γεμάτη χιούμορ και μυστήριο, που όλοι οι χαρακτήρες –μαζί κι εμείς που τη διαβάζουμε– βήμα το βήμα πείθονται τελικά ότι έχουν μαντέψει την αλήθεια.
"Ποιος ξέρει" της Pauline Delabroy-Allard
«Γράφω επειδή το βλέµµα της µητέρας µου εξαφανίζεται, επειδή η σιωπή της µε τυλίγει. Γράφω για να γεµίσω τα κενά. Γράφω για να δω το µετά. Γράφω για ν’ αρέσω. Γράφω για να περάσει η νύχτα. Γράφω για να σκαλίσω µε την άκρη του δακτύλου µου τις πληγές της ύπαρξης. Γράφω για να γίνω δυσάρεστη. Γράφω για να πάψω πια να φοβάµαι. Γράφω για να σώσω ό,τι µπορεί να σωθεί. Γράφω για να µάθω ποια είµαι. Αν δεν πάρω απαντήσεις, τότε θα τις επινοήσω».
Μέχρι να µείνει έγκυος, η Πολίν δεν είχε αναρωτηθεί ποτέ για τις ρίζες της. Τώρα, όµως, η καταγωγή της γίνεται θέµα ζωτικής σηµασίας για εκείνη, αρχής γενοµένης από την προσπάθεια να εξιχνιάσει για ποιον ακριβώς λόγο η οικογένειά της της έχει δώσει τρία επιπλέον ονόµατα: Ζαν, Ζερόµ, Υζέ. Η µητέρα της εµφανίζεται απρόθυµη να τη διαφωτίσει, αλλά η Πολίν είναι αποφασισµένη να µάθει ποια είναι στην πραγµατικότητα και, αν δε βρει απαντήσεις, να τις επινοήσει. Καθώς το φανταστικό και η πραγµατικότητα µπερδεύονται, η αναζήτησή της θα την οδηγήσει σε µια µακρινή πρόγονο, έναν εξαφανισµένο οικογενειακό φίλο και στην ηρωίδα ενός θεατρικού έργου. Και το µυθιστόρηµα θα εξελιχθεί σε µια ωδή στην παντοδυναµία της φαντασίας.
"Η λέσχη φόνων του Μάρλοου" του Robert Thorogood
Η εβδομηνταεπτάχρονη Τζούντιθ Ποτς ζει μόνη της σε μια βικτωριανή έπαυλη στο Μάρλοου, στις όχθες του Τάμεση, και περνά ξέγνοιαστα τον χρόνο της συντάσσοντας σταυρόλεξα για εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας. Ένα βράδυ, ενώ κολυμπάει στον Τάμεση, η Τζούντιθ γίνεται μάρτυρας μιας άγριας δολοφονίας. Η αστυνομία της πόλης δε δίνει βάση στην ιστορία της κι έτσι η Τζούντιθ αποφασίζει να εξιχνιάσει η ίδια το μυστήριο ενώνοντας τις δυνάμεις της με τη Σούζι Χάρρις, περιπατήτρια σκύλων, και την Μπεκς Στάρλινγκ, σύζυγο του τοπικού εφημέριου. Οι τρεις τους απαρτίζουν τη Λέσχη Φόνων του Μάρλοου. Όταν εμφανίζεται ένα ακόμη πτώμα, οι τρεις ερασιτέχνιδες ντετέκτιβ συνειδητοποιούν όχι μόνο ότι έχουν να κάνουν με έναν κατά συρροή δολοφόνο, αλλά, πράγμα ακόμη πιο τρομακτικό, ότι ο γρίφος που ξεκίνησαν να λύσουν έχει μετατραπεί σε παγίδα από την οποία μπορεί να μην μπορούν να ξεφύγουν…
«Γράφω επειδή το βλέµµα της µητέρας µου εξαφανίζεται, επειδή η σιωπή της µε τυλίγει. Γράφω για να γεµίσω τα κενά. Γράφω για να δω το µετά. Γράφω για ν’ αρέσω. Γράφω για να περάσει η νύχτα. Γράφω για να σκαλίσω µε την άκρη του δακτύλου µου τις πληγές της ύπαρξης. Γράφω για να γίνω δυσάρεστη. Γράφω για να πάψω πια να φοβάµαι. Γράφω για να σώσω ό,τι µπορεί να σωθεί. Γράφω για να µάθω ποια είµαι. Αν δεν πάρω απαντήσεις, τότε θα τις επινοήσω».
Μέχρι να µείνει έγκυος, η Πολίν δεν είχε αναρωτηθεί ποτέ για τις ρίζες της. Τώρα, όµως, η καταγωγή της γίνεται θέµα ζωτικής σηµασίας για εκείνη, αρχής γενοµένης από την προσπάθεια να εξιχνιάσει για ποιον ακριβώς λόγο η οικογένειά της της έχει δώσει τρία επιπλέον ονόµατα: Ζαν, Ζερόµ, Υζέ. Η µητέρα της εµφανίζεται απρόθυµη να τη διαφωτίσει, αλλά η Πολίν είναι αποφασισµένη να µάθει ποια είναι στην πραγµατικότητα και, αν δε βρει απαντήσεις, να τις επινοήσει. Καθώς το φανταστικό και η πραγµατικότητα µπερδεύονται, η αναζήτησή της θα την οδηγήσει σε µια µακρινή πρόγονο, έναν εξαφανισµένο οικογενειακό φίλο και στην ηρωίδα ενός θεατρικού έργου. Και το µυθιστόρηµα θα εξελιχθεί σε µια ωδή στην παντοδυναµία της φαντασίας.
"Η λέσχη φόνων του Μάρλοου" του Robert Thorogood
Η εβδομηνταεπτάχρονη Τζούντιθ Ποτς ζει μόνη της σε μια βικτωριανή έπαυλη στο Μάρλοου, στις όχθες του Τάμεση, και περνά ξέγνοιαστα τον χρόνο της συντάσσοντας σταυρόλεξα για εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας. Ένα βράδυ, ενώ κολυμπάει στον Τάμεση, η Τζούντιθ γίνεται μάρτυρας μιας άγριας δολοφονίας. Η αστυνομία της πόλης δε δίνει βάση στην ιστορία της κι έτσι η Τζούντιθ αποφασίζει να εξιχνιάσει η ίδια το μυστήριο ενώνοντας τις δυνάμεις της με τη Σούζι Χάρρις, περιπατήτρια σκύλων, και την Μπεκς Στάρλινγκ, σύζυγο του τοπικού εφημέριου. Οι τρεις τους απαρτίζουν τη Λέσχη Φόνων του Μάρλοου. Όταν εμφανίζεται ένα ακόμη πτώμα, οι τρεις ερασιτέχνιδες ντετέκτιβ συνειδητοποιούν όχι μόνο ότι έχουν να κάνουν με έναν κατά συρροή δολοφόνο, αλλά, πράγμα ακόμη πιο τρομακτικό, ότι ο γρίφος που ξεκίνησαν να λύσουν έχει μετατραπεί σε παγίδα από την οποία μπορεί να μην μπορούν να ξεφύγουν…
"Η νέα Βαβέλ" του Michel Bussi
Βρισκόμαστε στο 2097, σ’ έναν κόσμο όπου η τηλεμεταφορά αποτελεί πια καθημερινότητα. Τα γεωγραφικά σύνορα έχουν οριστικά καταργηθεί κι η ανθρωπότητα απολαμβάνει την ασύλληπτη ελευθερία της μετακίνησης σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη, ανά πάσα στιγμή, χάρη σ’ έναν πανίσχυρο αλγόριθμο ονόματι ΠΑΓΓΑΙΑ. Για τον εορτασμό των εκατό χρόνων από την πρώτη τηλεμεταφορά στην ιστορία, ο Γκαλιλέο Νεμρόδ, ο πανίσχυρος πρόεδρος του Παγκόσμιου Οργανισμού Μετακινήσεων, σχεδιάζει την επιχείρηση «Νέα Βαβέλ», φιλοδοξώντας να συγκεντρώσει όλους τους κατοίκους του πλανήτη σε έναν πύργο-σύμβολο της πανανθρώπινης ειρήνης στο Τριστάν ντα Κούνια, το πιο απομακρυσμένο νησί της Γης. To μεγαλεπήβολο αυτό σχέδιο του Νεμρόδ απειλείται από ένα, εκ πρώτης όψεως ασύνδετο, αιματηρό συμβάν στο νησί Τεταμάνου της Πολυνησίας, όπου έχουν απομονωθεί δέκα Γερμανοί συνταξιούχοι σε μια προσπάθεια να περιφρουρήσουν την ιδιωτικότητά τους. Ένας τρομοκράτης καταφέρνει να διεισδύσει στο απροσπέλαστο ειδυλλιακό καταφύγιό τους και τους δολοφονεί με ιδιαίτερα βάναυσο τρόπο.
Τρεις αστυνομικοί, ένας φιλόδοξος δημοσιογράφος και μία δασκάλα νοσταλγός του παρελθόντος αναλαμβάνουν, σε μια φρενήρη κούρσα ενάντια στον χρόνο, να διαλευκάνουν το μυστήριο και να ανακαλύψουν τον δολοφόνο και όσους κρύβονται πίσω απ’ αυτόν. Από τις φαβέλες του Ρίο στο Καζακστάν κι από τη Σαμαρκάνδη στις ζούγκλες της Βιρμανίας, ο μετρ του σασπένς Μισέλ Μπυσσί ζωντανεύει στη Νέα Βαβέλ έναν μελλοντικό κόσμο, τόσο μακριά κι όμως τόσο κοντά με τον δικό μας, τόσο ανοίκειο και ταυτόχρονα τόσο γνώριμο.
"Ο κόσμος του Έραγκον (Βιβλίο 5): Μέρταγκ" του Christopher Paolini
ΠΡΟΔΟΤΗΣ.
ΑΠΟΚΛΗΡΟΣ.
ΚΥΝΗΓΟΣ.
ΗΡΩΑΣ.
Ο κόσμος δεν είναι πλέον ασφαλής για τον Δρακοκαβαλάρη Μέρταγκ και τον Δράκο του, τον Θορν. Ένας διεφθαρμένος βασιλιάς έχει ανατραπεί κι οι ίδιοι είναι αναγκασμένοι να ζήσουν με τις συνέπειες του απρόθυμου ρόλου που έπαιξαν στη διάρκεια της τρομερής βασιλείας του. Τώρα όλοι τούς μισούν κι έχουν μείνει μόνοι, εξόριστοι στις παρυφές της κοινωνίας.
Σε όλη τη χώρα ακούγονται κρυφοί ψίθυροι για γη θρυμματισμένη και αχνή οσμή θειαφιού στον αέρα και ο Μέρταγκ νιώθει ότι κάτι μοχθηρό παραμονεύει στους ίσκιους της Αλαγαισίας. Έτσι, ξεκινά ένα επικό ταξίδι στο άγνωστο, καθώς μαζί με τον Θορν πρέπει να ανακαλύψουν και να νικήσουν μια μάγισσα τυλιγμένη στο μυστήριο.
Σ’ αυτό το συναρπαστικό μυθιστόρημα που πρωταγωνιστεί ένας από τους πιο δημοφιλείς χαρακτήρες του συναρπαστικού κύκλου Κληρονομιά του Παολίνι, ένας Δρακοκαβαλάρης πρέπει να ανακαλύψει τι πρεσβεύει σε έναν κόσμο που τον έχει εγκαταλείψει. Το Μέρταγκ είναι το τέλειο βιβλίο για να πρωτομπείς στον Κόσμο του Έραγκον… ή για να επιστρέψεις ευχάριστα σ’ αυτόν.
Βρισκόμαστε στο 2097, σ’ έναν κόσμο όπου η τηλεμεταφορά αποτελεί πια καθημερινότητα. Τα γεωγραφικά σύνορα έχουν οριστικά καταργηθεί κι η ανθρωπότητα απολαμβάνει την ασύλληπτη ελευθερία της μετακίνησης σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη, ανά πάσα στιγμή, χάρη σ’ έναν πανίσχυρο αλγόριθμο ονόματι ΠΑΓΓΑΙΑ. Για τον εορτασμό των εκατό χρόνων από την πρώτη τηλεμεταφορά στην ιστορία, ο Γκαλιλέο Νεμρόδ, ο πανίσχυρος πρόεδρος του Παγκόσμιου Οργανισμού Μετακινήσεων, σχεδιάζει την επιχείρηση «Νέα Βαβέλ», φιλοδοξώντας να συγκεντρώσει όλους τους κατοίκους του πλανήτη σε έναν πύργο-σύμβολο της πανανθρώπινης ειρήνης στο Τριστάν ντα Κούνια, το πιο απομακρυσμένο νησί της Γης. To μεγαλεπήβολο αυτό σχέδιο του Νεμρόδ απειλείται από ένα, εκ πρώτης όψεως ασύνδετο, αιματηρό συμβάν στο νησί Τεταμάνου της Πολυνησίας, όπου έχουν απομονωθεί δέκα Γερμανοί συνταξιούχοι σε μια προσπάθεια να περιφρουρήσουν την ιδιωτικότητά τους. Ένας τρομοκράτης καταφέρνει να διεισδύσει στο απροσπέλαστο ειδυλλιακό καταφύγιό τους και τους δολοφονεί με ιδιαίτερα βάναυσο τρόπο.
Τρεις αστυνομικοί, ένας φιλόδοξος δημοσιογράφος και μία δασκάλα νοσταλγός του παρελθόντος αναλαμβάνουν, σε μια φρενήρη κούρσα ενάντια στον χρόνο, να διαλευκάνουν το μυστήριο και να ανακαλύψουν τον δολοφόνο και όσους κρύβονται πίσω απ’ αυτόν. Από τις φαβέλες του Ρίο στο Καζακστάν κι από τη Σαμαρκάνδη στις ζούγκλες της Βιρμανίας, ο μετρ του σασπένς Μισέλ Μπυσσί ζωντανεύει στη Νέα Βαβέλ έναν μελλοντικό κόσμο, τόσο μακριά κι όμως τόσο κοντά με τον δικό μας, τόσο ανοίκειο και ταυτόχρονα τόσο γνώριμο.
"Ο κόσμος του Έραγκον (Βιβλίο 5): Μέρταγκ" του Christopher Paolini
ΠΡΟΔΟΤΗΣ.
ΑΠΟΚΛΗΡΟΣ.
ΚΥΝΗΓΟΣ.
ΗΡΩΑΣ.
Ο κόσμος δεν είναι πλέον ασφαλής για τον Δρακοκαβαλάρη Μέρταγκ και τον Δράκο του, τον Θορν. Ένας διεφθαρμένος βασιλιάς έχει ανατραπεί κι οι ίδιοι είναι αναγκασμένοι να ζήσουν με τις συνέπειες του απρόθυμου ρόλου που έπαιξαν στη διάρκεια της τρομερής βασιλείας του. Τώρα όλοι τούς μισούν κι έχουν μείνει μόνοι, εξόριστοι στις παρυφές της κοινωνίας.
Σε όλη τη χώρα ακούγονται κρυφοί ψίθυροι για γη θρυμματισμένη και αχνή οσμή θειαφιού στον αέρα και ο Μέρταγκ νιώθει ότι κάτι μοχθηρό παραμονεύει στους ίσκιους της Αλαγαισίας. Έτσι, ξεκινά ένα επικό ταξίδι στο άγνωστο, καθώς μαζί με τον Θορν πρέπει να ανακαλύψουν και να νικήσουν μια μάγισσα τυλιγμένη στο μυστήριο.
Σ’ αυτό το συναρπαστικό μυθιστόρημα που πρωταγωνιστεί ένας από τους πιο δημοφιλείς χαρακτήρες του συναρπαστικού κύκλου Κληρονομιά του Παολίνι, ένας Δρακοκαβαλάρης πρέπει να ανακαλύψει τι πρεσβεύει σε έναν κόσμο που τον έχει εγκαταλείψει. Το Μέρταγκ είναι το τέλειο βιβλίο για να πρωτομπείς στον Κόσμο του Έραγκον… ή για να επιστρέψεις ευχάριστα σ’ αυτόν.
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου