"Το βιβλίο των ονείρων" της Nina George

Ένα μυθιστόρημα για τη θνητότητα με ξεχωριστούς λογοτεχνικούς χαρακτήρες που θα συντροφεύουν τον αναγνώστη πολύ καιρό μετά την ανάγνωση του βιβλίου. Μπορούν, άραγε, λάθος αποφάσεις να μας κάνουν ευτυχισμένους;
Η ζωή είναι ένα σύνολο από συνεχείς αποφάσεις. Αλλά, ποιες είναι οι σωστές; Ποιες οδηγούν στην ευτυχία, την αγάπη, τη φιλία και ποιες φέρνουν απόγνωση και μοναξιά;
Με αυτό το υπαρξιακό ερώτημα παλεύουν ο πολεμικός ανταποκριτής Χένρι, η εκδότρια Έντι και ο υπερευαίσθητος έφηβος Σαμ, όταν μετά από ένα ατύχημα ο Χένρι πέφτει σε κώμα.
Η συγγραφέας του παγκόσμιου best seller Το μικρό παριζιάνικο βιβλιοπωλείο μας χαρίζει ένα απολαυστικό, ευχάριστο, γλυκόπικρο παραμύθι για την απόσταση που μπορεί να διανύσει κανείς για χάρη της αγάπης και της φιλίας.

"Ο ταξιδιώτης" του Ulrich Alexander Boschwitz

Ένα κλασικό και παράλληλα εντυπωσιακά επίκαιρο μυθιστόρημα.
Μια πολύτιμη λογοτεχνική μαρτυρία που ανακαλύφθηκε εκ νέου και εκδόθηκε μετά από 8 δεκαετίες με μεγάλη επιτυχία, καθώς απαντά σε κεντρικά ιστορικά και κοινωνικά ζητήματα της εποχής μας. Ένα λογοτεχνικό ντοκουμέντο που εκδόθηκε πρώτη φορά το 1939 και αποτελεί την πρώτη καταγεγραμμένη σε μυθιστόρημα μαρτυρία για τη Νύχτα των Κρυστάλλων. Θεωρούνταν χαμένο, μέχρι που το χειρόγραφο-θησαυρός βρέθηκε πρόσφατα στη Γερμανική Εθνική Βιβλιοθήκη και ανασύρθηκε στο φως της δημοσιότητας.
«Για εμάς τους Εβραίους η ζωή απαγορεύεται», είπε ο Ζίλμπερμαν. «Τι θα κάνετε; Θα υπακούσετε στην απαγόρευση;» Ο Ότο Ζίλμπερμαν, Εβραίος επιχειρηματίας και διακεκριμένο μέλος της κοινωνίας, χάνει το σπίτι και την επιχείρησή του εξαιτίας των πογκρόμ του Νοεμβρίου του 1938. Μ’ έναν χαρτοφύλακα γεμάτο χρήματα, που κατάφερε τελευταία στιγμή να διασώσει, προσπαθεί να περάσει παράνομα τα σύνορα, αλλά αποτυγχάνει και αναζητά καταφύγιο στα τρένα. Αρχίζει να ταξιδεύει ασταμάτητα, χωρίς προορισμό, περνώντας τις μέρες του σε βαγόνια, αποβάθρες, σταθμούς, εστιατόρια και αίθουσες αναμονής…
Οι συναντήσεις και οι γνωριμίες που κάνει στα κουπέ των τρένων είναι οι συγκλονιστικές στιγμές αυτής της ατέρμονης φυγής που, κάποια στιγμή, τερματίζεται απότομα.

"Σκληρή βροχή" του Don Carpenter

Ένα μεγάλο αμερικανικό μυθιστόρημα. Σκληρό, αληθινό, βαθιά ανθρώπινο.
Μια σκληρή ιστορία κατάπτωσης και κοινωνικού εξοστρακισμού, μια ντοστογιεφσκική αφήγηση εγκλήματος, τιμωρίας και αναζήτησης μιας συνεχώς διαφεύγουσας λύτρωσης. Το μυθιστόρημα του Ντον Κάρπεντερ παρακολουθεί τις περιπέτειες του Τζακ Λέβιτ, ενός ορφανού εφήβου που περιφέρεται, χωρίς καμιά προοπτική, στα μπιλιαρδάδικα και τα μπαρ του Πόρτλαντ του Όρεγκον.
Ο Τζακ συνδέεται φιλικά με τον Μπίλι Λάνσινγκ, έναν νεαρό μαύρο, δεξιοτέχνη του μπιλιάρδου, που έχει φύγει από το σπίτι του στο Σιάτλ. Μια διάρρηξη έχει κακή κατάληξη και ο Τζακ οδηγείται στο αναμορφωτήριο, απ’ όπου βγαίνει πικραμένος από την κακομεταχείριση και την απάνθρωπη πολύμηνη απομόνωση. Στο μεταξύ, ο Μπίλι έχει προσπαθήσει να αποκατασταθεί κοινωνικά, όμως ούτε ο ίδιος ούτε ο Τζακ μπορούν να ξεφύγουν από το οδυνηρό παρελθόν τους. Θα ξανασυναντηθούν στη φυλακή του Σαν Κουέντιν και θα μοιραστούν πολλά, ώσπου το παράξενο, διπλό τους δράμα να φτάσει στη βίαιη και μοιραία του κατάληξη.

"What the fact!?" του Mikeus

39 + 1 ιστορίες της επιστήμης που θα σου... ανατινάξουν τον εγκέφαλο.
Μια από τις δημοφιλέστερες εκπομπές του ελληνικού YouTube τώρα και σε βιβλίο, από τον άνθρωπο που κατάφερε να αναδείξει τη μαγεία της επιστήμης με απλά λόγια.
Ο Mikeius εξηγεί τους πιο απίστευτους επιστημονικούς μύθους αντλώντας παραδείγματα από τη Φυσική, τη Χημεία, τη Βιολογία, την Ιστορία, τη Φιλοσοφία και τη Μηχανική.
  • Πώς θα ήταν μια ρεαλιστική εξωγήινη εισβολή;
  • Τι είναι ο «Πόλεμος των Ρευμάτων»;
  • Γιατί έχει άδικο ο Thanos;
  • Είναι δυνατόν να έκανε λάθος ο Αϊνστάιν;
Αν είσαι φαν του «What the fact!?» στο YouTube, δεν θα μπορείς να ξεκολλήσεις από το βιβλίο!
Το βιβλίο περιέχει βίντεο σε QR code με μήνυμα του Mikeius αποκλειστικά για τους αναγνώστες του.

"X, Y & Z - Πώς έσπασε ο κώδικας του Enigma" του Dermot Turing

Πώς έσπασε ο κώδικας του Enigma;
Η αληθινή ιστορία από τον ανιψιό του Alan Turing.
Βασισμένο σε πρωτότυπη έρευνα και σε έγγραφα που βγήκαν πρόσφατα στο φως της δημοσιότητας, το X, Y & Z: Πώς έσπασε ο κώδικας του Enigma είναι η συναρπαστική ιστορία των ανθρώπων που διακινδύνευσαν τη ζωή τους για να προφυλάξουν το μεγαλύτερο μυστικό του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου.
Στο μπάνιο ενός βελγικού ξενοδοχείου, ένας Γάλλος αρχικατάσκοπος φωτογραφίζει άκρως απόρρητα έγγραφα –τις οδηγίες λειτουργίας της μηχανής κρυπτογράφησης Enigma. Λίγες εβδομάδες αργότερα, ένας μαθηματικός στη Βαρσοβία αρχίζει να αποκρυπτογραφεί τις κωδικοποιημένες διαβιβάσεις του Τρίτου Ράιχ και βάζει τα θεμέλια για την επιχείρηση αποκρυπτογράφησης στο Μπλέτσλεϊ Παρκ. Η συνεργασία ανάμεσα στη Γαλλία, τη Βρετανία και την Πολωνία παίρνει την κωδική ονομασία «Χ, Υ & Ζ».

"Ταξίδι στην Ελλάδα" του Johann Paul Ernst Greverus

Ένα κείμενο-κειμήλιο για την Ελλάδα, από έναν περιηγητή του 1837 που μεταφράζεται για πρώτη φορά στα Ελληνικά.
O αρχαιολόγος και ελληνιστής Γκρέβερους επισκέφθηκε την Ελλάδα το 1837 προκειμένου να αναζητήσει τα μνημεία που περιέγραψαν ο Θουκυδίδης, ο Παυσανίας και άλλοι Έλληνες συγγραφείς, και κατέγραψε στο βιβλίο του μια εικόνα της ελληνικής κοινωνίας που… ίσως και να μην απέχει πολύ από τη σημερινή.
Η οξυδερκής ματιά του Γκρέβερους οφείλεται στο ότι, πριν επισκεφθεί την Ελλάδα, είχε επιχειρήσει άλλες δύο «κοινωνικές ακτινογραφίες»: της Γαλλίας και της Ιταλίας. Ο Γκρέβερους προσπάθησε να αποκωδικοποιήσει το χρονικό πλαίσιο και τους γεωγραφικούς παράγοντες που είχαν καθορίσει την ταυτότητα των Ελλήνων του 19ου αιώνα, θεωρώντας ότι αυτό θα ήταν χρήσιμο στους συμπατριώτες του. Η αλήθεια είναι ότι, την εποχή που εκδόθηκε, το βιβλίο του θα χρησίμευε πραγματικά στους Έλληνες –αν μπορούσαν να το διαβάσουν. Ωστόσο, ίσως σήμερα είναι ακόμα χρησιμότερο στους νεοέλληνες, επειδή μας δίνει τη δυνατότητα να συγκρίνουμε και να συνειδητοποιήσουμε την πορεία της σύγχρονης ιστορίας μας.
Οι πληροφορίες που μεταφέρει ο Γκρέβερους είναι τόσο συναρπαστικές, που αισθάνεται κανείς την ανάγκη να συνεχίσει να τις αντλεί ικανοποιώντας τη δίψα του για γνώση. Είναι σαν να ανακαλύπτεις τον εαυτό σου μέσα από τα μάτια κάποιου άλλου.
To βιβλίο περιέχει γκραβούρες που προέρχονται από το βιβλίο Greece: Pictorial, Descriptive, And Historical του Christopher Wordsworth, D.D.

"Βγες από τον λαβύρινθο" του Dr Spencer Johnson

Μια απλή μέθοδος για να αλλάξετε τρόπο σκέψης.
Η συνέχεια του best seller των 28 εκατομμυρίων αντιτύπων “Ποιος πήρε το τυρί μου;”
Οι καλύτερες λύσεις μπορεί να είναι πολύ διαφορετικές απ’ ό,τι περιμένατε…
Στο Ποιος πήρε το τυρί μου; ο Σπένσερ Τζόνσον έδειξε σε εκατομμύρια αναγνώστες πόσο σημαντικό είναι να ακολουθεί κανείς το Τυρί και να προσαρμόζεται στις αλλαγές. Τι γίνεται, όμως, όταν κάποιος δεν ξέρει από πού ή πώς να ξεκινήσει αυτή τη διαδρομή; Και τι γίνεται αν στη ζωή υπάρχουν κι άλλα πράγματα εκτός από το Τυρί;
Το Βγες από τον Λαβύρινθο είναι μια νέα διασκεδαστική ιστορία που θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε ό,τι σας κρατάει πίσω και να δημιουργήσετε ένα μέλλον με περισσότερη χαρά και ικανοποίηση. Έχει γραφτεί για όποιον θέλει να διεκδικήσει περισσότερη επιτυχία, προσωπική ή επαγγελματική, διαβάζεται σε μερικά λεπτά και δίνει ιδέες που μπορούν να σας αλλάξουν τη ζωή.
* Το «Τυρί» είναι μια μεταφορά για οτιδήποτε θέλετε από τη ζωή –μια καλή δουλειά, μια τρυφερή σχέση, χρήματα, περιουσία, καλή υγεία, πνευματική γαλήνη… Ο «Λαβύρινθος» είναι μια μεταφορά για όλες τις δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να σας εμποδίζουν να βρείτε και να απολαύσετε το δικό σας Τυρί.
  • Οι πωλήσεις των βιβλίων του Spencer Johnson σε όλο τον κόσμο, τα οποία έχουν εκδοθεί σε 47 γλώσσες, ξεπερνούν τα 50 εκατομμύρια αντίτυπα.
  • Ο Spencer Johnson απεβίωσε τον Ιούλιο του 2017, λίγο καιρό αφού παρέδωσε στον εκδότη του αυτόν τον νέο εμπνευσμένο μύθο του.

"Αυτό είναι το μάρκετινγκ" του Seth Godin

Αν θες να σε δουν, μάθε πρώτα να βλέπεις.
Μάρκετινγκ για το οποίο μπορείτε να είστε υπερήφανοι!
Ο Σεθ Γκόντιν προσφέρει για πρώτη φορά το απόσταγµα της γνώσης του στο µάρκετινγκ σε ένα εύληπτο, διαχρονικό βιβλίο. Στην καρδιά της προσέγγισής του βρίσκεται µια µεγάλη ιδέα:
Οι µεγάλοι επαγγελµατίες του µάρκετινγκ δεν χρησιµοποιούν τους καταναλωτές για να λύσουν τα προβλήµατα της εταιρείας τους –χρησιµοποιούν το µάρκετινγκ για να λύσουν τα προβλήµατα άλλων ανθρώπων. Δεν “κάνουν φασαρία” απλώς –κάνουν τον κόσµο καλύτερο. Το πραγµατικά ισχυρό µάρκετινγκ βασίζεται στην ενσυναίσθηση, τον συναισθηµατικό µόχθο και τη γενναιοδωρία.
Μάθετε να εντοπίζετε το κατάλληλο ακροατήριο, τη µικρότερη βιώσιµη αγορά· να εµπνέετε εµπιστοσύνη και να εξασφαλίζετε συναίνεση· να υιοθετείτε τις ιστορίες που χρησιµοποιούν οι οπαδοί σας· να βρίσκετε το κουράγιο να δημιουργείτε ένταση και να την εκτονώνετε και, το κυριότερο, να προσφέρετε στους ανθρώπους τα εργαλεία και τις ιστορίες που θα τους επιτρέψουν να πετύχουν τους στόχους τους.
Είναι καιρός να σταµατήσετε να αποφεύγετε την αλήθεια, να στέλνετε µηνύµατα σπαµ και να έχετε ενοχές για τη δουλειά σας. Είναι καιρός να σταµατήσετε να µπερδεύετε τα στατιστικά στοιχεία των κοινωνικών µέσων µε τις προθέσεις του κοινού. Είναι καιρός να σταµατήσετε να σπαταλάτε χρήµατα για να κλέβετε την προσοχή του κόσµου, γιατί αυτό δεν αποδίδει µακροπρόθεσµα. Είναι καιρός να σας προσέξουν, αλλά αυτό θα γίνει αφού πρώτα µάθετε να παρατηρείτε εσείς.
  • Επίσημο best seller των ΝΥ Times, Wall Street Journal, Amazon
  • Νούμερο 1 επιχειρηματικό βιβλίο στην Ιταλία