...

Σάββατο, Ιουλίου 22, 2017


Πέθανε σε ηλικία 77 ετών ο θρυλικός σκηνοθέτης και συνθέτης George Romero. Ο παραγωγός Peter Grunwald, επί χρόνια συνεργάτης του Romero, επιβεβαίωσε την είδηση την Κυριακή στους Los Angeles Times. Σύμφωνα με τη δήλωσή του, ο Romero πέθανε στον ύπνο του, έπειτα από «μια σύντομη αλλά σκληρή μάχη με καρκίνο στον πνεύμονα».
Όπως δήλωσε στο Variety ο μάνατζερ του σκηνοθέτη, Chris Roe, ο Romero πέθανε ακούγοντας το σάουντρακ της ταινίας του «The Quiet Man», του 1952. Δίπλα του βρίσκονταν η σύζυγός του, Suzanne Desrocher Romero και η κόρη του Tina. Έχει επίσης ένα γιο, τον Andrew. Ο Roe είπε πως ο Romero «αφήνει πίσω του μια αγαπημένη οικογένεια, πολλούς φίλους και μια κινηματογραφική κληρονομιά που έχει επιβιώσει, και θα συνεχίσει να επιβιώνει, τη δοκιμασία του χρόνου».

Η πιο διάσημη δουλειά του Romero, την οποία σκηνοθέτησε και συν-έγραψε το σενάριό της, είναι η θρυλική ταινία τρόμου με zombie του 1968 «Night of the Living Dead». Η ταινία γυρίστηκε με το ταπεινό budget των $114.000 και έφτασε να εισπράξει περισσότερα από $30 εκατομμύρια παγκοσμίως. Έκτοτε αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της ποπ κουλτούρας του τρόμου και θεωρείται η βασική επιρροή για τις σύγχρονες απεικονίσεις των zombie σε κινηματογράφο και τηλεόραση.
Ο Romero επέστρεψε στο είδος του τρόμου με το «Dawn of the Dead» το 1978 και το «Day of the Dead» το 1985. Αργότερα δημιούργησε το «Land of the Dead» το 2005, το «Diary of the Dead» το 2007 και το «George A. Romero’s Survival of the Dead» το 2009.

Ο George Romero γεννήθηκε στο Bronx της Νέας Υόρκης το 1940 από Κουβανό πατέρα και Αμερικανό-Λιθουανή μητέρα. Σπούδασε στο Carnegie Mellon University του Pittsburgh από όπου και αποφοίτησε το 1960 και ξεκίνησε την καριέρα του στον κινηματογράφο.

Σε μια συνέντευξη που έδωσε στο Indiewire το 2016, ο Romero είπε σχετικά με την κληρονομιά του «Night of the Living Dead»:
«Όταν φτιάξαμε την ταινία, σκέφτηκα πως μιλούσαμε για το πρόβλημα στην επικοινωνία -για ανθρώπους που, ακόμη και όταν αντιμετωπίζουν αδύνατες και απίθανες καταστάσεις, εξακολουθούν να διαφωνούν για μικρά πράγματα αντί να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Ανακάλυψα πως αυτό συνεχίζει να συμβαίνει ακόμα και σήμερα. Αυτό είναι το μόνο που με νοιάζει», είχε πει.

Posted on Σάββατο, Ιουλίου 22, 2017 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Παρασκευή, Ιουλίου 21, 2017


Το σύμπαν του Χόγκουαρτς πρόκειται να επεκταθεί με άλλα δύο νέα βιβλία του Χάρι Πότερ, που θα κυκλοφορήσουν τον Οκτώβριο. Η κυκλοφορία τους θα συμπέσει με έκθεση της βρετανικής Βιβλιοθήκης που διοργανώνεται με αφορμή τον εορτασμό της 20ης επετείου των μυθιστορημάτων φαντασίας της Τζ. Κ. Ρόουλινγκ.

Η έκθεση της Βρετανικής Βιβλιοθήκης με τίτλο «Μια ιστορία μαγείας» στην οποία θα παρουσιάζονται και τα δύο νέα βιβλία θα εγκαινιαστεί στις 20 Οκτωβρίου και θα διαρκέσει έως τον Φεβρουάριο του 2018, ανακοίνωσε την Τρίτη ο βρετανικός εκδοτικός οίκος Bloomsbury, από τον οποίο εκδίδονται τα βιβλία στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με το Reuters.

Οι αναγνώστες του «Harry Potter: A History of Magic – The Book of the Exhibition» (Χάρι Πότερ: Μια ιστορία της μαγείας - Το βιβλίο της Έκθεσης) θα μπορούν να εξερευνήσουν το πρόγραμμα σπουδών στη Σχολή Μαγείας Χόγκουαρτς, το σχολείο του μάγου Χάρι Πότερ, δηλαδή να μυηθούν στη Βοτανολογία, την Αστρονομία και τη Φροντίδα μαγικών πλασμάτων.

Στο βιβλίο «Harry Potter – A Journey Through A History of Magic» (Χάρι Πότερ- Ένα ταξίδι μέσα από μια ιστορία της μαγείας) θα αναλύεται η ιστορία της μαγείας, από τους Μονόκερους, την Αλχημεία και την Αρχαία Μαγεία έως τη Σχολή Χόγκουαρτς.

Στις 26 Ιουνίου συμπληρώθηκαν 20 χρόνια από την κυκλοφορία του βιβλίου «Ο Χάρι Πότερ και η Φιλοσοφική Λίθος », το πρώτο από τα επτά βιβλία της σειράς που πώλησε 450 εκατομμύρια αντίτυπα σε 29 γλώσσες. Στα βιβλία βασίστηκαν η σειρά εννέα ταινιών με έσοδα επτά δισεκατομμυρίων δολαρίων και θεατρική παραγωγή.

(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Posted on Παρασκευή, Ιουλίου 21, 2017 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments


Θλίψη για τον πρόωρο χαμό της ανερχόμενης τραγουδίστριας, Barbara Weldens, που βρήκε φρικτό θάνατο μόλις στα 35 της χρόνια. Όλα δείχνουν ότι η Weldens υπέστη ηλεκτροπληξία κατά τη διάρκεια της συναυλίας στην οποία συμμετείχε...
Η 35χρονη Γαλλίδα τραγουδίστρια Barbara Weldens πέθανε προχθες βράδυ πάνω στη σκηνή πιθανόν από ηλεκτροπληξία, κατά τη διάρκεια συναυλίας της μέσα σε εκκλησία της πόλης Γκουρντόν, στην περιοχή Λοτ της νοτιοδυτικής Γαλλίας, ανακοίνωσε σήμερα η εισαγγελία της Καόρ.
Το τραγικό συμβάν σημειώθηκε μέσα στη Φραγκισκανική Εκκλησία της Γκουρντόν, γύρω στα μεσάνυχτα, κατά τη διάρκεια καταιγίδας που πλήττει την περιοχή.
Η τραγουδίστρια που συμμετείχε στο φεστιβάλ Λεό Φερέ, ξαφνικά κατέρρευσε. Τα μέλη της υπηρεσίας Πρώτων Βοηθειών που έφθασαν επί τόπου δεν κατάφεραν να τη σώσουν, όπως έγινε γνωστό από την πυροσβεστική υπηρεσία.
Έρευνα διενεργείται για την "αναζήτηση των αιτιών του θανάτου" και "θα φανεί εντός των προσεχών εβδομάδων αν είναι αναγκαία μια επαναξιολόγηση", διευκρίνισε η εισαγγελία.
Η έρευνα που αναμένεται να εντοπίσει τους λόγους της ηλεκτρικής βλάβης, έχει ανατεθεί στην ταξιαρχία ερευνών της χωροφυλακής της Γκουρντόν με τη συνδρομή ενός τεχνικού της χωροφυλακής της Λοτ.
"Καμιά εκδοχή δεν έχει αποκλειστεί", υπογράμμισε η εισαγγελία. Το 2016, η Barbara Weldens κέρδισε το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό "Νέα Ταλέντα" του Φεστιβάλ Ζακ Μπρελ, καθώς και το βραβείο "Revelation Scene" της Ακαδημίας Σαρλ Κρο. Στις αρχές του περασμένου Φεβρουαρίου είχε κυκλοφορήσει ο πρώτος της δίσκος με τίτλο "Le grand H de l'homme".

(Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ)

Posted on Παρασκευή, Ιουλίου 21, 2017 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

"Αντίο, γλυκιά πατρίδα" του Ahmet Ümit

«Αποκαλύφθηκε απόπειρα δολοφονίας, η οποία θα εκτελείτο στις 16 Ιουνίου κατά την άφιξή µου στη Σµύρνη? οι πιο σηµαντικοί δράστες συνελήφθησαν επ’ αυτοφώρω και κρατούνται. Οι συλληφθέντες προέβησαν σε αποκαλύψεις. Ο Σαρή Εφέ, ο οποίος βρίσκεται µεταξύ των οργανωτών, αναζητείται. Αναµφίβολα, ο Σαρή Εφέ ανήκει σε κάποια οργάνωση της Ιστανµπούλ και έχει συνεργάτες».
Από το κωδικοποιηµένο µήνυµα του Προέδρου της Δηµοκρατίας Μουσταφά Κεµάλ στον αστυνοµικό διευθυντή της Ιστανµπούλ, Εκρέµ µπέη: «Ο Κεράτιος κάτω από τις πλαγιές του Κασίµπασα κυλούσε κατάλευκος σαν γάλα. Πάνω του µερικά σκάφη σαν σταχτιές κηλίδες… Θυµήθηκα την ήρεµη θάλασσα της Θεσσαλονίκης, το ατέλειωτο γαλάζιο που εκτείνεται από τον κόλπο προς τα ανοιχτά… Το µπαλκόνι του σπιτιού στη Θεσσαλονίκη νοµίζω πως ήταν πολύ µεγαλύτερο από το µπαλκόνι αυτού του δωµατίου… Στενοχωριέµαι όταν γράφω “νοµίζω”. Πώς µπορεί κάποιος να ξεχάσει την πόλη όπου γεννήθηκε, το σπίτι όπου µεγάλωσε; Φυσικά και δεν µπορεί, ωστόσο ο χρόνος σβήνει µία µία τις αναµνήσεις».
Βρισκόµαστε στο µελαγχολικό φθινόπωρο του 1926. Η Οθωµανική Αυτοκρατορία έχει καταρρεύσει ενώ η νεαρή Δηµοκρατία προσπαθεί να ορθοποδήσει. Ένας άντρας βρίσκεται στο κέντρο όλης αυτής της αναταραχής. Ο Σεχσουβάρ Σαµί… Ο άνθρωπος που βρισκόταν στις πρώτες γραµµές της Ένωσης και Προόδου, ο κουρασµένος πλέον κοµιτατζής. Μια ανελέητη µηχανορραφία φαίνεται να εξυφαίνεται γύρω του, ενώ πάντα το ίδιο ερώτηµα κατατρώγει το µυαλό του: Το κράτος είναι ιερό ή ο άνθρωπος; «“Ο θάνατος ξεκινά µε τη απώλεια των πόλεών µας”. Δε θυµάµαι ποιος είπε αυτή τη φράση, αλλά δυστυχώς είναι σωστή… Σωστή µεν, αλλά ελλιπής. Ο θάνατος ξεκινά µε την απώλεια των πόλεών µας και ολοκληρώνεται µε την απώλεια της πατρίδας µας».

"Όμορφα ερείπια" του Jess Walter

Σε μια βραχώδη γωνιά της ιταλικής ακτογραμμής, κάπου το 1962, ένας ονειροπόλος νεαρός ξενοδόχος κοιτάζει στα ανοιχτά και διακρίνει μέσα σε μια βάρκα που πλησιάζει στην ακτή μια μυστηριώδη γυναίκα. Έτσι ξεκινάει η ιστορία αυτού του μυθιστορήματος, που κερδίζει από την πρώτη στιγμή τον αναγνώστη με έναν συνδυασμό τρυφερότητας και μιας εντυπωσιακής πλοκής με αλλεπάλληλες ανατροπές. Από τα πολυτελή σκηνικά της Κλεοπάτρας στην αντεργκράουντ σκηνή του Φεστιβάλ Πειραματικού Θεάτρου του Εδιμβούργου και τα σημερινά στούντιο του Χόλλυγουντ, παρακολουθούμε τις περιπέτειες ενός συνόλου αξέχαστων ηρώων, καθώς κυνηγούν τα απίθανα όνειρά τους αρμενίζοντας στις ταραχώδεις θάλασσες της ζωής τους.




"Η μούσα" της Jessie Burton

Λονδίνο, 1967. Μια ζεστή μέρα του Ιουλίου, η Οντέλ Μπαστιέν ανεβαίνει τα πέτρινα σκαλιά του περίφημου Ινστιτούτου Σκέλτον του Λονδίνου, γνωρίζοντας πως η ευκαιρία που της δόθηκε να εργαστεί εκεί θα αλλάξει τη ζωή της. Αυτό που δε γνωρίζει είναι πόσο σημαντική θα είναι η πρώτη της ανακάλυψη. Αυτή ενός πίνακα που φαίνεται να είναι έργο ενός σπουδαίου ζωγράφου, που ο θάνατός του σε νεαρή ηλικία έχει στοιχειώσει για δεκαετίες τον κόσμο της τέχνης.
Ισπανία, 1936. Η Όλιβ Σλος, κόρη ενός μεγάλου Βιεννέζου εμπόρου τέχνης και μιας Αγγλίδας κληρονόμου, ακολουθεί τους γονείς της στο Αραζουέλο, ένα μικρό χωριό του νότου. Η Όλιβ, που τρέφει τις δικές της καλλιτεχνικές φιλοδοξίες, θα γνωρίσει εκεί την Τερέζα και τον ετεροθαλή αδελφό της, τον ανερχόμενο καλλιτέχνη και επαναστάτη Ισαάκ Ρόμπλες...
Η Μούσα είναι ένα μυθιστόρημα για την ακαταμάχητη επιθυμία, για τη δύναμη της φιλοδοξίας, για τον έρωτα, για την αυθεντικότητα και την πλάνη, και για όλους αυτούς τους τρόπους με τους οποίους οι ιδέες διαμορφώνουν και καθορίζουν τις ζωές μας.

Posted on Παρασκευή, Ιουλίου 21, 2017 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments


ΧΙΟΝΙ ΤΟ ΚΑΤΑΚΑΛΟΚΑΙΡΟ
Η αφίσα και το τρέιλερ του «Χιονάνθρωπου» είναι γεγονός
και μας έχουν ήδη ξεσηκώσει

Βρισκόμαστε στο μέσο του καλοκαιριού κι όμως χιόνισε. Το μοναδικό αυτό φαινόμενο δημιούργησε μεγάλη αναταραχή στον πραγματικό κόσμο, αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που αμέσως κατακλύστηκαν από σχόλια καθώς ακολούθησε χιονοστιβάδα θαυμασμού και λατρείας. Προτού νομίσετε ότι μας χτύπησε η ζέστη στο κεφάλι, θα γίνουμε σαφέστεροι.
Αυτή την εβδομάδα είδαν το φως της δημοσιότητας η αφίσα και το πρώτο επίσημο τρέιλερ της ταινίας Ο χιονάνθρωπος που θα κυκλοφορήσει στις ελληνικές σκοτεινές αίθουσες στις 12 Οκτωβρίου 2017 από τη UIP Greece. Η ταινία βασίζεται στο ομώνυμο μπεστ σέλερ του ροκ σταρ της αστυνομικής λογοτεχνίας Jο Nesbo (στα ελληνικά από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ σε μετάφραση Γωγώς Αρβανίτη – κυκλοφορεί και σε pocket) και τον κεντρικό ρόλο του επιθεωρητή Χάρι Χόλε αναλαμβάνει να ενσαρκώσει ο διάσημος ηθοποιός Michael Fassbender.
Σε σκηνοθεσία του σουηδού Tomas Alfredson (Και ο κλήρος έπεσε στον Σμάιλι, Άσε το κακό να μπει) και με τον Martin Scorsese να συμμετέχει στην παραγωγή, η ταινία φαίνεται πολλά υποσχόμενη και αποτελεί την καλύτερη είδηση για το φθινόπωρο που έρχεται για τους εκατομμύρια φαν του Jo Nesbo και του Χάρι Χόλε. Πρωταγωνιστούν ακόμα η Rebecca Ferguson, η Chloë Sevigny και ο Val Kilmer.
Απολαύστε ΕΔΩ το τρέιλερ που μας έχει ήδη απογειώσει.

Αν και η υπόθεση είναι γνωστή σε όλους, παρακάτω θα βρείτε λίγα λόγια για το βιβλίο για να φρεσκάρουμε τη μνήμη των πιο ξεχασιάρηδων:
Ένα αγοράκι ξυπνά και αναζητά τη μητέρα του. Όμως στο σπίτι δεν είναι κανείς και στον κήπο τους ανακαλύπτει έναν χιονάνθρωπο με το αγαπημένο φουλάρι της μητέρας του τυλιγμένο στον λαιμό του.
ΤΟΤΕ ΘΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ.
Καθώς ο Χάρι Χόλε και η ομάδα του ξεκινούν την έρευνά τους, ανακαλύπτουν έναν ανησυχητικό αριθμό γυναικών που έχουν χαθεί στη διάρκεια των τελευταίων χρόνων.
Όταν διαπιστώνουν την εξαφάνιση κι άλλης μιας γυναίκας, οι χειρότερες υποψίες του Χάρι Χόλε επιβεβαιώνονται: για πρώτη φορά στην καριέρα του θα πρέπει να αντιμετωπίσει έναν σίριαλ κίλερ που παίζει στην έδρα του.

Δείτε ΕΔΩ τα υπόλοιπα βιβλία του Jo Nesbo που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.

Posted on Παρασκευή, Ιουλίου 21, 2017 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments


Απαγχονισμένος στο σπίτι του στην Καλιφόρνια βρέθηκε ο 41χρονος τραγουδιστής των Linkin Park, Chester Bennington, σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδουν τα διεθνή μέσα.
Ο Chester (που ως παιδί είχε κακοποιηθεί σεξουαλικά και είχε αναφερθεί παλιότερα σε σκέψεις αυτοκτονίας για το λόγο αυτό) έδινε για χρόνια μάχη και με το αλκοόλ και τα ναρκωτικά.
Είχε παντρευτεί δύο φορές και είχε αποκτήσει έξι παιδιά.
Ήταν στενός φίλος του Chris Cornell, του βασικού τραγουδιστή των Soundgarden και των Audioslave, που αυτοκτόνησε πριν δύο μήνες, τον Μάιο -δια απαγχονισμού και αυτός-, πάσχοντας από κατάθλιψη αλλά και έχοντας πρόβλημα κατάχρησης ουσιών - παιδί αλκοολικών ο Cornell, έκανε χρήση από τα 12.
Μαζί με τον κιθαρίστα των Linkin Park, Brad Delson, είχαν παίξει το τραγούδι του Leonard Cohen «Hallelujah» για τον κόσμο που είχε παραβρεθεί στην κηδεία του Chris Cornell. Ο Chester του είχε γράψει μια ανοιχτή επιστολή την ημέρα που έγινε γνωστή η αυτοκτονία του. Αξίζει ν' αναφέρουμε πως σαν χθες, ο Cornell, θα έκλεινε τα 53 του χρόνια, αν βρισκόταν ακόμα εν ζωή, αφού ήταν η μέρα των γενεθλίων του.

Και όπως λέει και το γνωστό τραγούδι «In the end» των Linkin Park… «You tried so hard and got so far but in the end it doesn’t even matter». Rest in Peace Chester Bennington!

Posted on Παρασκευή, Ιουλίου 21, 2017 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Πέμπτη, Ιουλίου 20, 2017


"Ανθρώπινα λείψανα" της Elizabeth Haynes

Εξαιρετικά ευφυής αλλά κοινωνικά αδέξιος, ο Κόλιν περνάει τον ελεύθερο χρόνο του κάνοντας δύο πράγματα: συγκεντρώνει ακαδημαϊκά προσόντα που τα θεωρεί επαγγελματικά απαραίτητα και ψάχνει τρόπους να γνωρίσει γυναίκες – μέχρι που ανακαλύπτει μια τεχνική η οποία αποδεικνύεται όχι μόνο αποτελεσματική, αλλά και θανατηφόρα.
Η ντεντέκτιβ Άναμπελ σοκάρεται όταν ανακαλύπτει ένα πτώμα σε αποσύνθεση στο διπλανό της σπίτι και συνειδητοποιεί ότι κανείς, ούτε και η ίδια, δεν είχε προσέξει την απουσία της γειτόνισσάς τους. Στη δουλειά της βρίσκει στοιχεία που καταδεικνύουν ότι παρόμοια περιστατικά συμβαίνουν με τρομακτική συχνότητα στην ίδια της την πόλη, και τότε αρχίζει την έρευνα πεπεισμένη ότι βρίσκεται στα ίχνη ενός δολοφόνου.

Posted on Πέμπτη, Ιουλίου 20, 2017 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Love & friendship - Λαίδη Σούζαν: Έρωτες & φιλίες
Κομεντί
Διάρκεια: 92'

Η περίληψη:
Αγγλία, δεκαετία του 1790. Η λαίδη Susan Vernon είναι μια όμορφη χήρα που αρέσκεται στις μηχανορραφίες. Την εποχή όπου περιμένει να κοπάσει το σούσουρο για ένα προσωπικό της σκάνδαλο, βρίσκεται κλεισμένη στην έπαυλη των πεθερικών της. Για να περάσει τον χρόνο της, η ευφυής και απολαυστικά εγωίστρια λαίδη αποφασίζει να βρει σύντροφο στην κόρη της, Frederica, και φυσικά στον εαυτό της. Έτσι, επιστρατεύει τη βοήθεια μιας παλιάς φίλης, της Alicia, αλλά δύο πιθανοί κι όμορφοι μνηστήρες μπερδεύουν τις ραδιουργίες της.



Overdrive
Δράση
Διάρκεια: 96'

Η περίληψη:
Ο Andrew και ο Garrett Foster, δύο αδέλφια, είναι κλέφτες που εξειδικεύονται σε πολυτελή αμάξια, μονάχα τα πλέον ακριβά. Κάποιος τους προσλαμβάνει να κλέψουν μια πανέμορφη Bugatti 1937 αξίας εκατομμυρίων ευρώ, έτσι ταξιδεύουν ως τα νότια της Γαλλίας για τη δουλειά. Αλλά εκεί πιάνονται, και ο Jacomo Morier, το τοπικό αφεντικό του εγκλήματος και ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, δεν το παίρνει ελαφριά. Ως ανταλλαγή για τη ζωή τους, θα πρέπει να κλέψουν ένα αμάξι από τον Max Klemp, τον βασικό αντίπαλο του Morier. Αλλά όχι ένα τυχαίο αμάξι, μα Ferrari 250 GTO του 1962, το πλέον ακριβό που υπάρχει.



Contratiempo - Αόρατος επισκέπτης
Θρίλερ
Διάρκεια: 106'

Η περίληψη:
Ένας νεαρός επιχειρηματίας, ο Adrian Doria, ξυπνάει σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, κλειδωμένο από μέσα, με το νεκρό σώμα της ερωμένης του στο πλάι του. Δηλώνοντας αθώος για τον φόνο, προσλαμβάνει μια αναγνωρισμένη δικηγόρο, με την οποία προετοιμάζουν την υπεράσπιση του. Τα πράγματα όμως θα ανατραπούν, με την εμφάνιση ενός απρόσμενου μάρτυρα για την εισαγγελία θα τους αναγκάσει να αλλάξουν τη στρατηγική της υπεράσπισης, σε μια φρενήρη μάχη με τον χρόνο.



Sous le meme toit - Και μαζί και χώρια
Κωμωδία
Διάρκεια: 93'

Η περίληψη:
Η Delphine παίρνει διαζύγιο με τον Yvan. Ο χωρισμός είναι πολιτισμένος, και αποβαίνει ήρεμος για αυτούς και για τα παιδιά. Αλλά όταν η οικονομική του κατάσταση δεν του επιτρέπει να βρει σπίτι, ο Yvan θυμάται ότι κατέχει το 20 τοις εκατό από το σπίτι της πρώην του. Έτσι, επιστρέφει στο προηγούμενο σπίτι του, με σκοπό να μείνει σε αυτό το 20 τοις εκατό.



Raid dingue - Μ.Α.Τ.: Μονάδα αποδόμησης τάξης
Κωμική περιπέτεια
Διάρκεια: 105'

Η περίληψη:
Η Jo είναι μια τυπική γυναίκα αστυνομικός. Λίγο αφηρημένη, λίγο αιθεροβάμον και πολύ αδέξια. Παρότι λατρεύει τη δουλεία της, είναι τελείως άχρηστη για το Σώμα. Έχει κάποιες ικανότητες (καλό στόχο, δυνατή αυτοάμυνα, και 6η αίσθηση), αλλά οι αδεξιότητα της την καθιστά ζωντανή απειλή όχι μόνο για τους εγκληματίες αλλά και για τους συναδέλφους της και τον κόσμο όλο. Υποβιβασμένη σε ασήμαντες αποστολές όπως οδικές παραβιάσεις και μικροκλοπές, διαθέτει όλο τον ελεύθερο χρόνο της στο να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα: να γίνει η πρώτη γυναικά που θα μπει στο Σώμα Ειδικών Δυνάμεων. Ξαφνικά και για μυστηριώδεις πολιτικούς λόγους γίνεται δεκτή στο πρόγραμμα εκπαίδευσης των Ειδικών Δυνάμεων. Επί κεφαλής της ομάδας των επίλεκτων είναι ο Eugene, ένας μισογύνης ειδικός πράκτορας. Αυτό το αταίριαστο δίδυμο θα πρέπει να κλείσει εγκληματίες και αδίστακτες συμμορίες στη φυλακή, αλλά πριν από αυτό θα πρέπει να μάθει να συνεργάζεται χωρίς να σκοτώσει ο ένας το άλλο.



Posted on Πέμπτη, Ιουλίου 20, 2017 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Τετάρτη, Ιουλίου 19, 2017


Έχουμε τους νικητές της κλήρωσής μας όπου κερδίζουν από ένα αντίτυπο του μυθιστορήματος της Ruth Ware, Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ 10.

Τα ονόματα των νικητών είναι τα εξής:

Niki Paximada
Geo Karou

Οι νικητές πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας εντός 48 ωρών για να ενημερωθούν σχετικά με την παραλαβή των δώρων τους, διαφορετικά αυτά δίνονται σε επιλαχόντες.

Συγχαρητήρια στους νικητές, ευχαριστούμε όλους για την συμμετοχή σας και πιο πολύ, τις εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ για τη δωρεά τους στο site μας και στους αναγνώστες του.

Μείνετε συντονισμένοι γιατί έρχονται και άλλες, νέες κληρώσεις...

Posted on Τετάρτη, Ιουλίου 19, 2017 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments


Οι εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ προσφέρουν στο "Το Μεγαλείο Των Τεχνών" και τους αναγνώστες του 2 αντίτυπα του βιβλίου της Ελένης Δαφνίδη, "Μικρή Βαρκελώνη".

Για να συμμετάσχετε στην κλήρωση, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
- Κάντε like στην σελίδα μας στο Facebook:
- Προσκαλέστε όσους περισσότερους φίλους σας μπορείτε.
- Κάντε like στην σελίδα των εκδόσεων Ψυχογιός στο Facebook:
https://www.facebook.com/psichogios/
- Πατήστε like ή αφήστε comment στη σχετική με τον διαγωνισμό ανάρτηση, την οποία θα βρείτε στη σελίδα μας στο Facebook.
- Να κάνετε δημόσια κοινοποίηση της προαναφερόμενης ανάρτησης (μπορείτε να κάνετε όσες κοινοποιήσεις θέλετε, όμως ως μία συμμετοχή θα μετρήσουν).

Κερδίστε επιπλέον συμμετοχές:
- Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Twitter:
 https://twitter.com/Megaleio_Texnwn
- Γίνετε μέλη στο site μας (στο δεξί μέρος της σελίδας, κάτω από τις δημοφιλέστερες αναρτήσεις της εβδομάδας - GFC):
http://www.culture21century.gr
- Ακολουθήστε μας στο Instagram:
https://www.instagram.com/giota_papadimakopoulou/

Για όσους δεν έχουν λογαριασμό στο Facebook:
- Μπορείτε να στείλετε με e-mail την συμμετοχή τους, αναφέροντας ονοματεπώνυμο και e-mail, στο culture21century@yahoo.gr  

Η κλήρωση ξεκινάει σήμερα, 19/07/2017 και λήγει 24/07/2017. Οι νικητές θα ανακοινωθούν μέσω σχετικής ανάρτησης στη σελίδα μας στο Facebook και στο site μας, ενώ θα ειδοποιηθούν και με προσωπικό μήνυμα προκειμένου να ενημερωθούν για την παραλαβή των δώρων τους.

Καλή επιτυχία σε όλους...

Posted on Τετάρτη, Ιουλίου 19, 2017 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Τρίτη, Ιουλίου 18, 2017


Έχουμε τους νικητές της κλήρωσής μας όπου κερδίζουν από ένα αντίτυπο του μυθιστορήματος της Sophie Kinsella, Η ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΤΕΛΕΙΑ ΖΩΗ ΜΟΥ.

Τα ονόματα των νικητών είναι τα εξής:

Eirini Giannioti
Vicky Emk

Οι νικητές πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας εντός 48 ωρών για να ενημερωθούν σχετικά με την παραλαβή των δώρων τους, διαφορετικά αυτά δίνονται σε επιλαχόντες.

Συγχαρητήρια στους νικητές, ευχαριστούμε όλους για την συμμετοχή σας και πιο πολύ, τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ για τη δωρεά τους στο site μας και στους αναγνώστες του.

Μείνετε συντονισμένοι γιατί έρχονται και άλλες, νέες κληρώσεις...

Posted on Τρίτη, Ιουλίου 18, 2017 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Δευτέρα, Ιουλίου 17, 2017

Συνοπτική περίληψη του βιβλίου:
Το φινάλε της σειράς των «Διεφθαρμένων Αριστοκρατών» ξεχειλίζει από πάθος, καθώς ο τελευταίος πονηρός απατεώνας βρίσκει το ταίρι του.
Όταν η Ρόζαλιντ Σαρπ τραβά την προσοχή του πάμπλουτου δούκα του Άβεντεϊλ, διχάζεται ανάμεσα στην προσοχή που δίνει στον ακόλαστο εργένη και στην επίγνωση ότι αποτελεί τον ιδανικό στόχο για ένα παιχνίδι που θα τη βοηθήσει να αφήσει για πάντα πίσω της τις απάτες.
Ωστόσο, ο Άβεντεϊλ δεν είναι ανόητος. Αφού ανακαλύπτει ότι η προκλητική κυρία ετοιμάζεται να εγκαταλείψει το Λονδίνο με την περιουσία του, της κάνει μια σκανδαλώδη πρόταση: μπορεί να έχει όσα χρήματα θέλει… για μια εβδομάδα στο κρεβάτι του. 

Προσωπική άποψη:
Η σειρά των "Διεφθαρμένων Αριστοκρατών" της Lorraine Heath ολοκληρώνεται με το τρίτο βιβλίο της, το "Μια εβδομάδα έρωτα" που, αν και δεν το περίμενα καθόλου, αποδείχτηκε και το καλύτερο βιβλίο απ' όλα. Διαβάζοντας την περίληψη είχα τη βεβαιότητα πως πρόκειται για μία ακόμα ιστορία παθιασμένου και απρόσμενου έρωτα ανάμεσα σε έναν πλούσιο αριστοκράτη, με αλήτικες προεκτάσεις, και μια τροτέζας που του κλέβει την καρδιά και που εκείνη, ενώ έχει αρχικά ως σκοπό της να τον εκμεταλλευτεί, πέφτει στα πόδια του παραδομένη στον έρωτά του από τον οποίο δεν μπορεί να ξεφύγει. Και πράγματι, ως έναν βαθμό, αυτή είναι η βασική ιστορία, με την διαφορά, όμως, ότι η Heath καταφέρνει να της δώσει ένα κάποιο βάθος, με μικρές λεπτομέρειες εδώ κι εκεί που, επί της ουσίας, κάνουν τη διαφορά.

Ο δούκα Άβεντεϊλ, πλούσιος σε βαθμό του να μην γνωρίζει τι πραγματικά έχει, ορκισμένος εργένης και μπερμπάντης μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο, γοητεύεται από μια γυναίκα ντυμένη στα κόκκινα την οποία, από την πρώτη κιόλας στιγμή, ξέρει πως πρέπει να κατακτήσει με όποιο κόστος. Η γυναίκα αυτή δεν είναι άλλη από την Ρόζαλιντ Σαρπ, που στο πρόσωπο του γοητευτικού δούκα διακρίνει τη λύση σε όλα της τα προβλήματα, μα και το εισιτήριό της με προορισμό μια ελεύθερη ζωή μακριά από τις απάτες που της εξασφαλίζουν τα προς το ζην έως σήμερα. Ωστόσο, τα πράγματα δεν εξελίσσονται όπως εκείνη υπολογίζει, με τον Άβεντεϊλ να μυρίζεται την απάτη της, προσφέροντάς της, ωστόσο, αυτό που εκείνη θέλει, που δεν είναι άλλο από μέρος της περιουσίας του, με μοναδικό αντάλλαγμα το να παραδοθεί στα χέρια του, και στο κρεβάτι του, για μία μόνο εβδομάδα, αφήνοντάς την ελεύθερη μετά να χαράξει την πορεία της.

Προφανώς και η Heath δεν καταφέρνει -βασικά, δεν νομίζω καν ότι προσπαθεί- ν' αποφύγει ορισμένα από τα βασικά κλισέ του είδους, όμως κάθε ιστορία όπως η συγκεκριμένη, νομίζω πως μπορεί να τα υποστηρίξει χωρίς αυτά να φαντάζουν ξένα, παράταιρα ή άκαιρα. Γι' αυτό και μόνο το λόγο, δεν θα ήθελα να σταθώ εκεί, αλλά στις μικρές εκείνες πινελιές που κάνουν την διαφορά, αλλά και το συγκεκριμένο βιβλίο να ξεχωρίζει έναντι όσων προηγήθηκαν αυτού στην εν λόγω σειρά. Η συγγραφέας έχει φροντίσει να δημιουργήσει, και ν' αναλύσει στην πορεία, πολύ ενδιαφέροντα ψυχογραφήματα των κεντρικών ηρώων, με αυτό της Ρόζαλιντ να υπερέχει ελαφρώς του Άβεντεϊλ, χωρίς όμως να μας ενοχλεί το δεύτερο. Η Ρόζαλιντ είναι μια γυναίκα με δύναμη μα και μεγαλείο ψυχής, με τόλμη και θάρρος, και την ίδια στιγμή, εξαιρετικά πραγματίστρια, στοιχείο που δικαιολογεί ορισμένες πράξεις και αποφάσεις της, μα και μας κάνει να κατανοήσουμε το πως κατάφερε να επιβιώσει ως τώρα. Ο Άβεντεϊλ από την άλλη, μοιάζει να μην είναι τόσο δυναμικός, ίσως επειδή δεν είναι τόσο καλός στα λόγια, ωστόσο, οι πράξεις του μιλάνε πιο δυνατά απ' αυτά, κερδίζοντας τις εντυπώσεις μας και, δικαίως, την καρδιά της Ρόζαλιντ.

Άλλο ένα στοιχείο που ξεχώρισα στο βιβλίο αυτό, δεν είναι άλλο το συναισθηματικό υπόβαθρό του, το οποίο δεν περιορίζεται αυστηρά και μόνο ανάμεσα στη σχέση των δύο προαναφερόμενων, αλλά και στις σχέσεις που αυτοί έχουν με τους γύρω τους και κυρίως, στις σχέσεις που έχει η Ρόζαλιντ, η οποία δεν κάνει τη ζωή που κάνει επειδή έχει μεγάλες, εικονοπλαστικές ανάγκες, αλλά επειδή υπάρχει ένα συγκεκριμένο άτομο το οποίο έχει την ανάγκη να φροντίσει και να το προστατέψει από τις δυσκολίες μιας καθημερινότητας στην οποία δεν μπορεί ν' αντεπεξέλθει. Η ύπαρξη των συγκεκριμένων δεδομένων προσδίδουν μια δραματουργική νότα στο σύνολο της ιστορίας, που μπορεί να μην μας φέρει δάκρυα στα μάτια, αλλά ανθρώπινα μάς συγκινεί και αποδεικνύει πως ακόμα και μέσα από ρομαντικές, ανάλαφρες ιστορίες εποχής, μπορούν να μας δοθούν μαθήματα αγάπης, ανθρωπιάς, θυσίας και κατανόησης. Ιδανικό φινάλε, ιδανικά καλοκαιρινό ανάγνωσμα.
Βαθμολογία 9/10

Ταυτότητα βιβλίου:
Συγγραφέας: Lorraine Heath
Μεταφραστής: Τουλούπη Ελένη
Εκδόσεις: Elxis
Κατηγορία: Ξένη Λογοτεχνία
Έτος Έκδοσης: 2017
Αρ. σελίδων: 376
ISBN: 978-618-5229-14-6

Posted on Δευτέρα, Ιουλίου 17, 2017 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Συνοπτική περίληψη του βιβλίου:
Λίγο μετά το μεσημέρι μιας απριλιάτικης ημέρας, τρία μέτρα κάτω από την επιφάνεια του νερού, μια δύτης της αστυνομίας, η αρχιφύλακας Φλι Μάρλι, σφίγγει στη γαντοφορεμένη χούφτα της ένα ανθρώπινο χέρι. Η διαπίστωση πως έχει αποκοπεί από το σώμα είναι από μόνη της συνταρακτική. Το μακάβριο εύρημα παίρνει δραματικές διαστάσεις όταν την επόμενη μέρα ανακαλύπτεται και δεύτερο κομμένο χέρι. Η ιατροδικαστική γνωμάτευση πιστοποιεί ότι και τα δύο έχουν κοπεί πρόσφατα και το θύμα ήταν ζωντανό κατά τον ακρωτηριασμό του.
Ο επιθεωρητής Τζακ Κάφερι, ο οποίος έχει μόλις πάρει μετάθεση στην Αστυνομική Διεύθυνση του Μπρίστολ, συνεργάζεται με τη Φλι, και οι δυο τους δεν αργούν να ανακαλύψουν ότι τα κομμένα χέρια ανήκουν σε έναν νεαρό, τα ίχνη του οποίου αγνοούνται τον τελευταίο καιρό.
Η έρευνα για τον εντοπισμό του νεαρού, αλλά και του ατόμου που τον απήγαγε, θα τους οδηγήσει στις πιο σκοτεινές γωνιές του υποκόσμου του Μπρίστολ, όπου τα ναρκωτικά διακινούνται ανεμπόδιστα, όπου τα παιδιά του δρόμου εκπορνεύονται για τη δόση τους, όπου ένα αρχέγονο κακό παραμονεύει.
Ένα κακό που τρέφεται με το αίμα και τη σάρκα των ανθρώπων.

Προσωπική άποψη:
Το ότι αγαπώ τα αστυνομικά θρίλερ είναι γνωστό. Προσωπικά, τα προτιμώ από τα νουάρ μυθιστορήματα του είδους, καθώς είναι πιο σύγχρονο και αν κι εφόσον είναι καλογραμμένα και με ενδιαφέρουσα πλοκή, επιτυγχάνουν να παίξουν με το υποσυνείδητό μου και -ίσως- με κάποιες από τις προσωπικές μου φοβίες. Το ότι αγαπώ τη Mo Hayder είναι επίσης γνωστό, με την ίδια να μας έχει χαρίσει έντονες στιγμές φόβου, αγωνίας και αρρωστημένου ενθουσιασμού, χάρη στη μοναδική δυναμική και ρεαλιστικότητα της πένας της. Γιατί, αν κάτι δεν φοβάται να κάνει η Hayder, είναι να πει τα πράγματα με το όνομά τους, να περιγράψει και ν' αποτυπώσει την αλήθεια της με τρόπους που μπορεί να είναι σοκαριστικοί, την ίδια στιγμή, όμως, δεν πέφτουν στην παγίδα της ωραιοποίησης μιας κατάστασης που τίποτα το ωραίο δεν έχει. Όπως και η συγκεκριμένη...

Η Φλι Μάρλι, δύτης της αστυνομίας, βρίσκει τρία μέτρα κάτω από την επιφάνεια του νερού, κατά τη διάρκεια μίας κατάδυσής της, ένα κομμένο χέρι. Το εύρημα αυτό γίνεται ακόμα πιο μακάβριο όταν την επόμενη κιόλας μέρα εντοπίζεται και το δεύτερο χέρι, με την ιατροδικαστική έρευνα ν' αποκαλύπτει πως όχι μόνο ανήκουν στο ίδιο πρόσωπο, αλλά πως αυτό ήταν ζωντανό όταν έγινε ο ακρωτηριασμός του. Ο επιθεωρητής Τζακ Κάφερι, που μόλις έχει μετατεθεί στο Μπρίστολ, συνεργάζεται με την Φλι προκειμένου ν' ανακαλύψουν την ταυτότητα του θύματος, μα και τα κίνητρα που οδήγησαν στην αποτρόπαιη δολοφονία τους. Οι έρευνές τους δεν θ' αργήσουν ν' αποδώσουν καρπούς, και με την ταυτότητα του νεαρού νεκρού άντρα στα χέρια τους, οι ο Τζακ και η Φλι θα βυθιστούν στα σκοτεινά σοκάκια του Μπρίστολ, όπου τα ναρκωτικά, η ασυδοσία και η εκπόρνευση έχουν τον πρώτο λόγο, κάτω από τη σκιά ενός κακού που κανείς δεν μπορεί να φανταστεί την αγριότητά του.

Θα ξεκινήσω από το στοιχείο εκείνο του βιβλίου που με προβλημάτισε, που δεν είναι άλλο από το πόσο μεγάλη βαρύτητα δίνει η Hayder στην Φλι. Σαφέστατα και πρόκειται για ένα νέο πρόσωπο, άρα πρέπει να το γνωρίσουμε καλύτερα ώστε να μπούμε στον τρόπο σκέψης και δράσης της, όμως η συγγραφέας αναλώνει αρκετά μεγάλο μέρος της αφήγησής της για να μας μιλήσει για το παρελθόν της Φλι, το οποίο μοιάζει άσχετο και ασύνδετο με την υπόλοιπο εξέλιξη της ιστορίας. Δεν μπορώ να έχω την βεβαιότητα πως η Hayder σκοπεύει να χρησιμοποιήσει ξανά στο μέλλον την Φλι, άρα το παρελθόν της κάποιο ρόλο θα παίζει στις μελλοντικές εξελίξεις της προσωπικής της διαδρομής, ίσως και σε αλληλεπίδραση με τις υποθέσεις στις οποίες μπορεί να εμπλακεί, αλλά γνωρίζοντας αρκετά καλά τον τρόπο σκέψης της συγγραφέως, μπορώ να υποθέσω πως αυτό βρίσκεται στο πίσω μέρος του μυαλού της. Σε μια αντίθετη περίπτωση, όμως, όλο αυτό απλά δεν θα βγάζει και πολύ νόημα και ίσως να με δυσαρεστήσει μελλοντικά. Προς το παρόν, απλά ένιωσα να μου υποσκελίζει ελαφρώς τη δράση, κατά το πρώτο μέρος της αφήγησης, κάτι, όμως, που ξεπεράστηκε σύντομα.

Όπως έχουμε ξαναπεί, πολλάκις, η Hayder έχει μια καθαρά δικιά της ταυτότητα, μα και μια προσωπική αντίληψη δόμησης και αποδόμησης των εκάστοτε καταστάσεων, που δεν γίνεται να μην εκτιμήσεις, ακόμα κι αν δεν ταιριάζει με την αντοχή των νεύρων σου. Δεν διστάζει να περιγράψει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες τα στοιχεία κάθε εγκλήματος, όπως ακριβώς συμβαίνει και αυτή τη φορά, όχι όμως για να σοκάρει τον αναγνώστη, αλλά για ν' αποτυπώσει με ρεαλισμό και σαφήνεια την μακαβριότητα που βρίσκεται κρυμμένη πίσω από τις πιο σκοτεινές ανθρώπινες πράξεις. Η βία είναι μέρος της ύπαρξής μας, είτε αυτή εκδηλώνεται στην καθημερινότητά μας είτε όχι, και ο άνθρωπος μπορεί να γίνει το πιο κτηνώδες και άγριο πλάσμα του κόσμου. Και όταν αυτή η ακραία βιαιότητα εμποτίζεται με τις δοξασίες μιας σκοτεινής και δαιμονικής "μάστιγας" που σου υπόσχεται τα πάντα αρκεί να είσαι πρόθυμος να θυσιάσεις την ψυχή σου, προσφέροντας σάρκα κι αίμα αθώων, τότε η ανατριχίλα που σου προκαλεί και τα ρίγη που στέλνει στη ραχοκοκαλιά σου είναι ακόμα μεγαλύτερα.

Μία σκοτεινή ιστορία βασισμένη στην αιματηρή απαίτηση αφρικανικών μαγικών και βουντού που απαιτούν να θυσιάσεις ανθρώπινες ζωές μα, κυρίως, κι ένα κομμάτι της ψυχής σου, στερώντας σου το δικαίωμα του να φέρεις την ανθρώπινη ταυτότητα. Σκληρή, ωμή, ικανή να σε ταρακουνήσει συθέμελα, "Η τελετουργία" είναι ένα ακόμα δυνατό μυθιστόρημα με την υπογραφή της Mo Hayder, το παράδειγμα της οποίας εύχομαι να μιμηθούν μελλοντικά και άλλοι συγγραφείς του αστυνομικού της γενιάς μας, καθώς πρέπει κάποια στιγμή να επέλθει η απενοχοποίηση του είδους ως προς το μέγεθος και την έκταση της βίας που μπορεί να εμπεριέχει. Παράλληλα με όλα τ' άλλα, όμως, "Η τελετουργία" είναι ένα αστυνομικό μυθιστόρημα που αποτυπώνει μια άκρως σκοτεινή πλευρά της σύγχρονης κοινωνίας, μία πλευρά που στηρίζεται στην ανθρώπινη αδυναμία, που υποκύπτει εύκολα στα πάθη της και στην εύκολη λύση προκειμένου να εκπληρώσει στόχους που μπορεί να φαντάζουν άπιαστοι, καθιστώντας του θύματα τις περισσότερες φορές, και εκ του αποτελέσματος, μα και στην ανικανότητα των οικογενειών ή των ανθρώπων, γενικότερα, να επικοινωνήσουν μεταξύ τους και να εκφράσουν τις βαθύτερες ανάγκες, σκέψεις, φοβίες, συναισθήματα που μπορεί να βιώνουν. Και όλα αυτά, αν μη τι άλλο, πάντοτε προβληματίζουν και πρέπει να το κάνουν.
Βαθμολογία 9/10

Ταυτότητα βιβλίου:
Συγγραφέας: Mo Hayder
Μεταφραστής: Γιαννίσης Βαγγέλης
Εκδόσεις: Διόπτρα
Κατηγορία: Ξένη Λογοτεχνία
Έτος Έκδοσης: 2017
Αρ. σελίδων: 448
ISBN: 978-960-605-248-4

Posted on Δευτέρα, Ιουλίου 17, 2017 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Κυριακή, Ιουλίου 16, 2017


Οι εκδόσεις ΔΙΟΠΤΡΑ προσφέρουν στο "Το Μεγαλείο Των Τεχνών" και τους αναγνώστες του 2 αντίτυπα του βιβλίου της Mo Hayder, "Η τελετουργία".

Για να συμμετάσχετε στην κλήρωση, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
- Κάντε like στην σελίδα μας στο Facebook:
- Προσκαλέστε όσους περισσότερους φίλους σας μπορείτε.
- Κάντε like στην σελίδα των εκδόσεων Διόπτρα στο Facebook:
https://www.facebook.com/dioptrapublishing/
- Πατήστε like ή αφήστε comment στη σχετική με τον διαγωνισμό ανάρτηση, την οποία θα βρείτε στη σελίδα μας στο Facebook.
- Να κάνετε δημόσια κοινοποίηση της προαναφερόμενης ανάρτησης (μπορείτε να κάνετε όσες κοινοποιήσεις θέλετε, όμως ως μία συμμετοχή θα μετρήσουν).

Κερδίστε επιπλέον συμμετοχές:
- Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Twitter:
- Γίνετε μέλη στο site μας (στο δεξί μέρος της σελίδας, κάτω από τις δημοφιλέστερες αναρτήσεις της εβδομάδας - GFC):
- Ακολουθήστε μας στο Instagram:

Για όσους δεν έχουν λογαριασμό στο Facebook:
- Μπορείτε να στείλετε με e-mail την συμμετοχή τους, αναφέροντας ονοματεπώνυμο και e-mail, στο culture21century@yahoo.gr  

Η κλήρωση ξεκινάει σήμερα, 16/07/2017 και λήγει 20/07/2017. Οι νικητές θα ανακοινωθούν μέσω σχετικής ανάρτησης στη σελίδα μας στο Facebook και στο site μας, ενώ θα ειδοποιηθούν και με προσωπικό μήνυμα προκειμένου να ενημερωθούν για την παραλαβή των δώρων τους.

Καλή επιτυχία σε όλους...

Posted on Κυριακή, Ιουλίου 16, 2017 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Συνοπτική περίληψη του βιβλίου:
Ο μοιραίος δούκας
Αποπειράθηκε να δηλητηριάσει τη Μάρα Λόου την παραμονή του γάμου της. Δώδεκα χρόνια νωρίτερα, ο Τεμπλ είχε γίνει κυρίαρχος στις πιο σκοτεινές γωνιές του Λονδίνου. Ένα βράδυ, η Μάρα εμφανίστηκε απρόσμενα μπροστά του, προσφέροντας το μόνο πράγμα που εκείνος είχε ονειρευτεί… την άφεση αμαρτιών.
Η μυστηριώδης δεσποινίδα
Εκείνη ζούσε κρυμμένη στις κακόφημες γειτονιές του Λονδίνου. Όταν, όμως, ο αδερφός της έχασε τα πάντα στο περιώνυμο καζίνο του Τεμπλ, η Μάρα δεν είχε άλλη επιλογή… Πρότεινε στον Τεμπλ να χαρίσει τα χρέη του αδερφού της κι εκείνη θα επέστρεφε στην καλή κοινωνία, για να αποδείξει στον κόσμο κάτι που μόνο αυτή γνώριζε· ο Τεμπλ δεν ήταν δολοφόνος.
Η πέτρα του σκανδάλου
Αυτή η ιδιότυπη συναλλαγή ήταν η αρχή ενός απροσδόκητου έρωτα. Ο Τεμπλ συνειδητοποίησε ότι η πανέμορφη Μάρα έκρυβε πολύ περισσότερα απ’ αυτό που έδειχνε και θα χρειαζόταν όλη τη δύναμή του, για να μην ενδώσει στη σαγήνη αυτής της θαρραλέας γυναίκας…

Προσωπική άποψη:
Για κάποιο λόγο νιώθω απίστευτες ενοχές που έχω αρχίσει, κατά περιπτώσεις, να απολαμβάνω ιστορίες όπως η συγκεκριμένη, αλλά τι να κάνω που καλοκαιράκι έχει έρθει, η θερμοκρασία είναι στα ύψη, όποτε μπορώ ξεκλέβω καμιά ωρίτσα σε καμιά κοντινή παραλία -γιατί η δουλειά δεν μου αφήνει πολλά περιθώρια για περισσότερα- και ανάμεσα σε πλατσουρίσματα και ηλιοθεραπεία χρειάζομαι ένα βιβλίο ανάλαφρο, ευχάριστο, που διαβάζεται εύκολα, γρήγορα και που δεν μου προκαλεί και ιδιαίτερα μεγάλους προβληματισμούς. Γιατί ναι, καλώς ή κακώς, υπάρχουν στιγμές που έχουμε και αυτήν την αναγνωστική ανάγκη, και η Sarah MacLean, για μένα, από πολλές άλλες συγγραφείς του είδους που έχουν μεγαλύτερο όνομα από εκείνη, καταφέρνει πολύ καλύτερα να εκπληρώσει το σκοπό της.

Ο Τεμπλ έχει περάσει τα τελευταία δώδεκα χρόνια της ζωής του φέροντας το στίγμα του δολοφόνου. Η Μάρα Λόου από την άλλη, εξαιτίας της απόπειρας εις βάρος της, παραμονή του γάμου της, που κόντεψε να της στοιχίσει τη ζωή, έχει αποτραβηχτεί από τον αριστοκρατικό κόσμο που ζούσε άλλοτε, χαμένη στα σκοτάδια της. Όταν ο αδερφός της θα χάσει τα πάντα στο καζίνο του Τεμπλ, εκείνη θα πάει να τον συναντήσει προσφέροντάς του ως αντάλλαγμα, αν χαρίσει στον αδερφό της τα χρέη του, το μοναδικό πράγμα που εκείνος επιθυμεί και που δεν μπορεί να έχει, παρά μονάχα αν του το προσφέρει η ίδια. Τη λύτρωση, αφού η Μάρα υπόσχεται, αν εκείνος κάνει αυτό που του ζητάει, να επιστρέψει στον κόσμο της αριστοκρατίας, ξεπλένοντας παράλληλα το όνομά του, αφού η ίδια γνωρίζει πως δεν είναι εκείνος που αποπειράθηκε να την σκοτώσει τόσα χρόνια πριν.

Αυτό που εκτιμώ στην Sarah MacLean είναι πως εκτός από το ρομαντικό σκέλος της υπόθεσης, κάθε φορά, φροντίζει να χτίσει και μία ιστορία μέσα στα πλαίσια της οποίας ανθίζει κι εξελίσσεται ο εκάστοτε έρωτας. Αυτό προσδίδει στο όλο σύνολο μεγαλύτερο ενδιαφέρον, περισσότερη βαρύτητα, και έχεις κάτι να περιμένεις που δεν γνωρίζεις πως ακριβώς θα καταλήξει. Κακά τα ψέματα, σε ρομαντικά μυθιστορήματα εποχής, ξέρεις από την αρχή πως ο γοητευτικός γόης θα ρίξει το κορίτσι, ή και το αντίστροφο κατά περιπτώσεις, και όσα δεινά κι αν περάσουν, στο τέλος θα είναι μαζί, καλά κι ευτυχισμένοι. Άρα, η γνώση αυτή, στερεί αυτόματα ένα μέρος του σασπένς και της αγωνίας που θα μπορούσε να υπάρχει αν είχαν δομηθεί οι σωστές συνθήκες. Και ακριβώς αυτές τις συνθήκες δομεί η MacLean πηγαίνοντας την ιστορία της ένα βήμα παραπέρα, εισάγοντας στη ροή αυτής μυστήριο και δράση.

Για μια ακόμη φορά, η MacLean δεν με απογοήτευσε αλλά αντίθετα, θα τολμούσα να πω πως έθεσε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά. Μια ρομαντική ιστορία που έχει τις παθιασμένες τις σκηνές, που δεν ενδείκνυνται με τόση ζέστη αλλά τέλος πάντων, που ο ερωτισμός της είναι διάχυτος και η χημεία ανάμεσα στους βασικούς της πρωταγωνιστές ακαταμάχητη, συνδυασμένα, όμως, με μία ιστορία μίσους, πάθους κι εκδίκησης, μιας ιστορίας που μπορεί να καταδικάσει και να λυτρώσει. Σε καμία περίπτωση η ιστορία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί αστυνομική, έχει, ωστόσο, δόσεις μυστηρίου και αγωνίας που προσφέρουν αυτό το τόσο-όσο, που λέμε, που απαιτείται προκειμένου να οδηγήσει το σύνολο σε ένα άλλο επίπεδο. Και ναι, για πολλοστή φορά, θα τολμήσω να πω πως η MacLean είναι από τις πλέον αγαπημένες μου στο είδος αυτό, προσφέροντάς μου κάθε φορά αυτό που έχω ανάγκη.
Βαθμολογία 10/10

Ταυτότητα βιβλίου:
Συγγραφέας: Sarah MacLean
Μεταφραστής: Καλλιοντζή Αναστασία
Εκδόσεις: Elxis
Κατηγορία: Ξένη Λογοτεχνία
Έτος Έκδοσης: 2017
Αρ. σελίδων: 488
ISBN: 978-618-5229-30-6

Posted on Κυριακή, Ιουλίου 16, 2017 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments