"Οι καρτ ποστάλ" της Victoria Hislop

Κάθε βδομάδα, στο γραμματοκιβώτιο της Έλι καταφθάνουν αλλεπάλληλες καρτ ποστάλ, με παραλήπτη ένα όνομα που της είναι άγνωστο, χωρίς διεύθυνση αποστολέα και με μόνο το αρχικό γράμμα Α αντί για υπογραφή.
Με τους φωτεινούς ουρανούς, τις γαλάζιες θάλασσες και τις σαγηνευτικές ομορφιές της Ελλάδας που απεικονίζουν, αυτές οι καρτ ποστάλ δίνουν χρώμα στη ζωή της. Μετά από έξι μήνες, ξαφνικά, παύουν να έρχονται και η Έλι νιώθει μια απογοήτευση. Όμως το κολάζ που έχει δημιουργήσει με τις κάρτες στον τοίχο του διαμερίσματός της την έχει ήδη μαγέψει.
Η Έλι έχει πειστεί ότι πρέπει να δει αυτή τη χώρα με τα μάτια της.
Το πρωί που αναχωρεί για την Αθήνα, φτάνει στο γραμματοκιβώτιό της ένα σημειωματάριο.
Οι σελίδες του διηγούνται την ιστορία της οδύσσειας ενός άντρα που ταξιδεύει στην Ελλάδα. Αναπάντεχη, συγκινητική και καμιά φορά σκοτεινή, η ιστορία του Α ξεδιπλώνεται παράλληλα με την ανακάλυψη όχι μόνο ενός πολιτισμού, αλλά και της λαχτάρας του να ξαναζήσει τη ζωή στο έπακρο.

"Το πρώτο μου οριγκάμι"

Ανακαλύψτε τον συναρπαστικό κόσμο των οριγκάμι μέσα από 24 χαρτο-φανταστικά μοντέλα!
Διπλώστε και ξεδιπλώστε τα ειδικά χαρτιά, ακολουθώντας τις αναλυτικές οδηγίες, και φτιάξτε απίθανα ζωάκια, προϊστορικούς δεινόσαυρους και πρωτότυπα μεταφορικά μέσα.
Κολλήστε τα πολύχρωμα αυτοκόλλητα, ετοιμάστε το δικό σας μαγικό σκηνικό και διασκεδάστε με την υπέροχη παρέα των οριγκάμι!



"Όσα δεν έγιναν λέξεις" της Ελένης Γαληνού

Αθήνα 2016. Η Ροζαλία, μια ογδοντάχρονη γυναίκα, ζει μόνη σε μια παλιά μονοκατοικία στην Αθήνα. Ένα πρωί ανακαλύπτει στη ράχη της βιβλιοθήκης της ένα ξεφτισμένο ημερολόγιο. Από τον γραφικό χαρακτήρα αντιλαμβάνεται πως είναι δικό της, όμως αδυνατεί να θυμηθεί την ύπαρξή του. Καθώς το ξεφυλλίζει, εκπλήσσεται δυσάρεστα. Οι σκισμένες σελίδες, οι μουτζούρες και οι βίαια κομμένες φωτογραφίες δεν αρμόζουν στον ευγενικό της χαρακτήρα. Σε κάποια σελίδα συναντάει μια ζωγραφιά που της κινεί περισσότερο το ενδιαφέρον από τον περίεργο τρόπο που είναι κομμένη. Πασχίζει να βρει απάντηση, όμως παράλληλα νιώθει πως αυτή η λήθη την προστατεύει από κάτι σκοτεινό και απειλητικό.
Το βράδυ, καθώς πηγαίνει να κοιμηθεί κρατώντας το ημερολόγιο, ένα χαρτάκι θα γλιστρήσει από μέσα, όμως εκείνη δεν θα το δει. Είναι το κομμάτι που έλειπε από τη ζωγραφιά που τόσο την είχε προβληματίσει.
Το σκουριασμένο γρανάζι της μνήμης θα αρχίσει πάλι να γυρνάει και να φέρνει στο φως συγκλονιστικά γεγονότα, ανατρεπτικές αλήθειες, έρωτα, προδοσία, παιχνίδια της μοίρας και του μυαλού, που συντάραξαν τη ζωή της.
Ένα σκισμένο ημερολόγιο, μια παλιά ζωγραφιά και οι χτύποι ενός ρολογιού θα ενώσουν και τα τελευταία κομμάτια της ιστορίας της και με τον τρόπο τους θα αποκαλύψουν Όσα δεν έγιναν λέξεις.

"Αν σε πιάσω, καίγεσαι" του M. J. Arlidge

ΤΡΕΙΣ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ
ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
ΜΕΣ ΣΤΗ ΜΑΥΡΗ ΝΥΧΤΑ.
Και δεν πρόκειται απλώς για μια τραγική σύμπτωση.
Για την επιθεωρήτρια Έλεν Γκρέις αυτές οι πυρκαγιές σηματοδοτούν την εμφάνιση ενός σατανικού δράστη που όμοιό του δεν έχει αντιμετωπίσει ποτέ ξανά στη ζωή της.
Δεν πρόκειται για έναν πυρομανή που αναζητά αρρωστημένες συγκινήσεις, αλλά για κάτι πολύ πιο ανατριχιαστικό: για μια σειρά προσεκτικά εκτελεσμένων δολοφονιών.
Γιατί, όμως, έγιναν στόχος τα συγκεκριμένα θύματα;
Ποιο είναι το κίνητρο του δολοφόνου;
Και ποιος θα είναι ο επόμενος στη σειρά;
Η πόλη όλη μυρίζει μπαρούτι. Ο φόβος, ο τρόμος και η καχυποψία έχουν απλωθεί παντού. Κι αρκεί μια σπίθα μόνο για να καταστρέψει τα πάντα…

"Τα δύσκολα να τα κοιτάς στα μάτια" της Αναστασίας Κλαδευτήρα

Τρεις φίλοι που ζουν στην Ελλάδα την περίοδο της κρίσης. Αγωνιούν, μοιράζονται, πέφτουν, σηκώνονται, αναζητούν. Αναζητούν μέσα τους και γύρω τους την αλήθεια που θα τους επιτρέψει τα δύσκολα να τα κοιτάξουν στα μάτια.
Όλοι φοράμε μάσκες. Πίσω από κάθε μάσκα υπάρχει μια πρόκληση. Η πρόκληση για τον δυνατό είναι να επιτρέψει στον εαυτό του να αποδεχτεί και την αδυναμία του. Για το καλό παιδί, να αποδεχτεί ότι υπάρχουν φορές που δεν θέλει να ασχοληθεί με κανέναν, άλλες που δεν θέλει να προσφέρει τίποτα, και παρ’ όλα αυτά παραμένει καλό παιδί. Για το θύμα, να αναγνωρίσει πως γίνεται ο ίδιος θύτης. Για τον μονίμως θυμωμένο, να αποδεχτεί ότι διαθέτει και μια τρυφερή πλευρά, χωρίς να φοβάται ότι οι άλλοι θα τον εκμεταλλευτούν. Για τον μονίμως χαμογελαστό, να αναγνωρίσει ότι μέσα του μπορεί να κρύβει πολύ θυμό ή θλίψη. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί κάποιος να βιώσει μια εσωτερική ισορροπία. Δεν μπορούμε να φτάσουμε πραγματικά στο φως εάν δεν περάσουμε μέσα από το σκοτάδι μας. Χρειάζεται κουράγιο και δύναμη να το κάνουμε. Όμως είναι ο μόνος τρόπος να αγαπήσουμε πραγματικά τον εαυτό μας και να συνυπάρξουμε αρμονικά με τους άλλους. Εάν αναγνωρίσουμε το δικό μας σκοτάδι και το αποδεχτούμε, θα μπορέσουμε να αποδεχτούμε και του άλλου. Θα κατανοήσουμε αυτή την απλή αλήθεια, πως όλοι φέρουμε και τα δύο. Και όταν το κάνουμε, θα βρεθούμε στο φως.

"Πρώτη φορά πουθενά!" του Κυρ















"Assassin's Creed: Οι Τελευταίοι Απόγονοι" του Matthew J. Kirby

Tίποτα στη ζωή του Όουεν δεν ήταν εντάξει από τη στιγμή που ο πατέρας του πέθανε στη φυλακή, κατηγορούμενος για ένα έγκλημα που ο Όουεν είναι σίγουρος πως δεν διέπραξε. Ο Μονρό, ο υπεύθυνος ηλεκτρονικών υπολογιστών στο σχολείο του, ίσως μπορεί τελικά να δώσει στον Όουεν τα μέσα για να αποκαταστήσει το όνομα του πατέρα του, προσφέροντάς του την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει το Άνιμους, μια συσκευή που επιτρέπει στους χρήστες της να εξερευνήσουν γενετικές μνήμες βαθιά κρυμμένες μες στο ίδιο τους το DNA. Όσα ακολουθούν, όμως, επιφυλάσσουν για τον Όουεν απρόσμενες εξελίξεις. Κατά τη διάρκεια μιας προσομοίωσης ανακαλύπτει την ύπαρξη ενός αρχαίου, πανίσχυρου αντικειμένου που όλοι θεωρούσαν από καιρό χαμένο. Πρόκειται για την Τρίαινα της Εδέμ. Δύο μυστικές οργανώσεις είναι αποφασισμένες να κάνουν τα πάντα για να αποκτήσουν αυτό το τεχνούργημα – η Αδελφότητα των Ασασίνων και το Τάγμα των Ναϊτών. Ο Όουεν δεν αργεί να καταλάβει πως ο μόνος τρόπος για να σώσει τη ζωή του είναι να βρει το κειμήλιο πρώτος.
Με την καθοδήγηση του Μονρό, ο Όουεν και μια ομάδα άλλων εφήβων εισχωρούν σε μια μνήμη που μοιράζονται όλοι στο DNA τους: τις ταραχές της επιστράτευσης του 1863 στη Νέα Υόρκη. Ο Όουεν και οι σύντροφοί του θα δοκιμαστούν σκληρά στους βίαιους δρόμους της πόλης και οι εφιαλτικές εμπειρίες τους από το παρελθόν θα έχουν τρομερές συνέπειες στο παρόν.
Βασισμένο στο best seller βιντεοπαιχνίδι Assasin's Creed.

"Ο σκύλος που τόλμησε να ονειρευτεί" της Sun-mi Hwang

Αυτή είναι η ιστορία μιας σκυλίτσας που την έλεγαν Μαλλιαρούλα. Γεννημένη παρακατιανή, λόγω της ιδιαίτερης εμφάνισής της περνάει τον περισσότερο καιρό της στην ηλιόλουστη αυλή του σπιτιού του αφεντικού της. Η Μαλλιαρούλα έχει όνειρα και προσδοκίες, ακριβώς όπως όλοι εμείς. Μα κάθε χειμώνα, μαύρα σύννεφα κατεβαίνουν και η Μαλλιαρούλα βρίσκεται αντιμέτωπη με δοκιμασίες που θα πρέπει να ξεπεράσει. Μέσα απ’ τα σύννεφα, κι ακόμα περισσότερο πέρα από τις πύλες της αυλής του αφεντικού της, βρίσκεται η πιθανότητα της φιλίας, της μητρότητας και της ευτυχίας – όλα αυτά είναι εκεί έξω και την περιμένουν, φτάνει η Μαλλιαρούλα να μπορέσει να τα κρατήσει, να τα φέρει στο σπίτι και να μας δείξει ότι η ίδια η ζωή είναι η πιο συναρπαστική περιπέτεια που θα ζήσουμε ποτέ.


"Αρχαίοι Έλληνες" της Edith Hall

Το βιβλίο της διακεκριμένης ερευνήτριας της κλασικής Ελλάδας Edith Hall προσφέρει μια σύνθεση ολόκληρου του αρχαιοελληνικού βιώματος, από την άνοδο των μυκηναϊκών βασιλείων κατά τον 16ο αιώνα π.Χ. ως την τελική επικράτηση του χριστιανισμού επί του παγανισμού, το 391 μ.Χ.
Το καθένα από τα δέκα κεφάλαια του βιβλίου επισκέπτεται μια διαφορετική ελληνική κοινότητα, σε μια διαφορετική στιγμή, μέσα στους είκοσι αιώνες της αρχαίας ελληνικής ιστορίας. Μέσω αυτής της διαδικασίας, το βιβλίο διατυπώνει και στηρίζει ένα ισχυρό, πρωτότυπο επιχείρημα: Ένα σύνολο μοναδικών χαρακτηριστικών γνωρισμάτων κατέστησε τους Έλληνες τόσο ιδιαίτερους, και τους έκανε επίσης να είναι οι κατάλληλοι άνθρωποι την κατάλληλη στιγμή ώστε να πάρουν στα χέρια τους τη σκυτάλη της ανθρώπινης προόδου. Σύμφωνα με τον Ηρόδοτο, τον πατέρα της ιστορίας, αυτά που έκαναν τους Έλληνες να είναι με τόσο αναγνωρίσιμο και μοναδικό τρόπο ξεχωριστοί, ήταν η κοινή καταγωγή τους από τους ίδιους ήρωες, ο τρόπος που θυσίαζαν στους θεούς τους, οι κανόνες που είχαν σχετικά με την αξιοπρεπή στάση ζωής, και η όμορφη γλώσσα τους. Όμως η Edith Hall υποστηρίζει ότι και η ιδιοσυγκρασία τους ήταν εξίσου σημαντική με τα επιτεύγματά τους, που σήμερα μας προκαλούν δέος. Ήταν επαναστατικοί, θαύμαζαν την τελειότητα, χειρίζονταν εξαιρετικά τη γλώσσα και αγαπούσαν με πάθος τις απολαύσεις. Αλλά το πιο σημαντικό απ’ όλα στάθηκε η συνεχής στον χρόνο ταυτότητά τους ως θαλασσοπόρων, το ότι τα θαλάσσια ταξίδια ήταν για εκείνους τρόπος ζωής.
Με την προσεγμένη του έρευνα και την καλοδουλεμένη διατύπωση, το βιβλίο Αρχαίοι Έλληνες αποτελεί μια πολύ χρήσιμη συνεισφορά στην προσπάθειά μας να τους κατανοήσουμε.