"Η καρδιά πεθαίνει τελευταία" της Margaret Atwood

Ο Σταν και η Σαρμέιν προσπαθούν να επιβιώσουν εν μέσω μιας ολοκληρωτικής οικονομικής και κοινωνικής κατάρρευσης. Έχοντας χάσει τις δουλειές τους, αναγκάζονται να ζουν στο αυτοκίνητό τους, εκτεθειμένοι σε συμμορίες και κινδύνους. Πρέπει οπωσδήποτε κάτι να γίνει για να αλλάξει η κατάσταση και πρέπει να γίνει γρήγορα. Το Σχέδιο Ποζιτρόνιο στην πόλη της Χρονοκράτησης φαίνεται να είναι η απάντηση στις προσευχές τους. Εκεί κανείς δεν είναι άνεργος και όλοι έχουν ένα άνετο, καθαρό να σπίτι για να ζήσουν τον μισό χρόνο. Τον υπόλοιπο οι κάτοικοι της Χρονοκράτησης αφήνουν τα σπίτια τους και γίνονται τρόφιμοι της Φυλακής Ποζιτρόνιο.
Στην αρχή δεν τους φαίνεται και τόσο μεγάλη θυσία, ειδικά όταν το αντάλλαγμα είναι στέγη και τροφή. Όταν, όμως, η Σαρμέιν εμπλέκεται σε σχέση με τον άνδρα που μένει στο σπίτι τους το διάστημα που εκείνη και ο Σταν είναι στη φυλακή, τα πράγματα θα πάρουν ανησυχητική τροπή, θέτοντας σε κίνδυνο ακόμα και τη ζωή του Σταν. Κάθε μέρα που περνά, το Ποζιτρόνιο μοιάζει περισσότερο με αυτοεκπληρούμενη προφητεία, παρά με προσευχή που εισακούστηκε.

"Απουσία" του Richard Flanagan

Το 1841, ο σερ Τζον Φράνκλιν και η σύζυγός του, η λαίδη Τζέιν, μετακομίζουν στην απομακρυσμένη αποικία καταδίκων στη Γη του Βαν Ντίμεν, τη σημερινή Τασμανία. Εκεί, η λαίδη Τζέιν μαγεύεται από τον χορό και την προσωπικότητα της Ματίνας, μιας μικρούλας που προέρχεται από τους Αβορίγινες, την οποία υιοθετεί και καθιστά αντικείμενο ενός πολιτισμικού πειράματος που θα αποδείκνυε κατά πόσο η επιστήμη, ο χριστιανισμός και η λογική μπορούν να αντικαταστήσουν την «αγριότητα», το ένστικτο και την επιθυμία.
Εικοσιπέντε χρόνια αργότερα, ο σερ Τζον Φράνλιν εξαφανίζεται μαζί με το πλήρωμά του και δύο καράβια στον Αρκτικό Κύκλο, σε αποστολή αναζήτησης του μυθικού Βορειοδυτικού Περάσματος. Η Αγγλία συγκλονίζεται από τις φρικτές φήμες περί κανιβαλισμού που αφήνονται να διαρρεύσουν, μα περισσότερο απ’ όλους ο πιο δημοφιλής μυθιστοριογράφος της εποχής, Κάρολος Ντίκενς, ο οποίος αναλαμβάνει να τις αντικρούσει. Καθώς η ιστορία του Φράνκλιν δίνει νέα πνοή στη δική του βαλτωμένη ζωή χάρη σε ένα θεατρικό που ανεβάζει, μια νεαρή ηθοποιός έρχεται να ζεστάνει την παγωμένη καρδιά του Ντίκενς.
Από τα πιο συγκινητικά έργα του μεγάλου λογοτέχνη Ρίτσαρντ Φλάναγκαν, η ΑΠΟΥΣΙΑ είναι μια καθηλωτική ιστορία για την αποικιοκρατία, τη φιλοδοξία, αλλά και τον πόθο και τη λαχτάρα που μας κάνουν τελικά ανθρώπους.

"Endgame (Βιβλίο 3): Οι κανόνες του παιχνιδιού" των των James Frey & Nils Johnson-Shelton

Στο Κάλεσμα, ο kepler 22b είπε στους Παίκτες: «Οι κανόνες του Endgame είναι απλοί. Βρείτε τα κλειδιά με τη σειρά και φέρτε τα σ’ εμένα».
Για τη Σάρα, τον Ιάγκο, την Άσλινγκ, τον Μακάμπι, τη Σάρι, τον Αν και τον Χιλάλ, το Endgame έχει φτάσει στην τελική φάση. Το Κλειδί της Γης και το Κλειδί του Ουρανού έχουν βρεθεί και απομένει ένα: το Κλειδί του Ήλιου. Είναι το μοναδικό που μπορεί να βοηθήσει έναν Παίκτη να σώσει τον πολιτισμό του, ενώ οι υπόλοιποι θα χαθούν. Και μόνο ένας μπορεί να νικήσει.
Ίσως, όμως, οι κανόνες να μην είναι τόσο απλοί. Ίσως το kepler 22b να τους έχει διατυπώσει λάθος. Ίσως να υποτίμησε τους Παίκτες.
Δυτική Βεγγάλη, Ινδία
Ο Μακάμπι έχει το Κλειδί της Γης και το Κλειδί του Ουρανού και είναι αποφασισμένος να βρει το Κλειδί του Ήλιου. Παίζει για να κερδίσει. Αλλά στο Endgame όλα μπορεί να αλλάξουν από τη μια στιγμή στην άλλη.
Καλκούτα, Ινδία
Ο Αν Λιου Παίζει για τον θάνατο. Τα τικ του έχουν επιστρέψει, το μυαλό τού παίζει περίεργα παιχνίδια. Σκοπός του είναι να σταματήσει το Endgame και να καταστρέψει τον κόσμο.
Σικίμ, Ινδία
Η Άσλινγκ, η Σάρα, ο Ιάγκο, η Σάρι και ο Χιλάλ έχουν την ίδια αποστολή• να σταματήσουν το Endgame. Το Κλειδί του Ήλιου δεν πρέπει να βρεθεί. Διότι γι’ αυτούς τους Παίκτες οι κανόνες του παιχνιδιού έχουν αλλάξει.
Για όποιον λόγο κι αν Παίζουν, όμως, όλοι οι Παίκτες έχουν κάτι κοινό: είναι αποφασισμένοι να πεθάνουν για να φέρουν σε πέρας την αποστολή τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ.
ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
ΛΥΣΤΕ ΤΟΝ ΓΡΙΦΟ.
ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ.
ΤΟ ENDGAME ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ. ΤΟ ENDGAME ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ.

"Οι κυνηγοί του θησαυρού (Βιβλίο III): Το μυστικό της απαγορευμένης πόλης" του James Patterson

Ο Μπικ Κιντ και τα τρία αδέλφια του διασχίζουν την υφήλιο για να ανακαλύψουν κάποιους χαμένους από χρόνια θησαυρούς, προκειμένου να σώσουν τη μητέρα τους, που την έχουν απαγάγει πειρατές. Αλλά με τη ζωή της στην κόψη του ξυραφιού, θα μπορέσουν να λύσουν τους γρίφους αρκετά γρήγορα –και να αντιμετωπίσουν μια για πάντα τους κακούς– ώστε να την ελευθερώσουν πριν να είναι αργά;









"Α-πέτυχα!" του Erik Kessels

Ας το παραδεχτούμε, όλοι έχουμε αποτύχει κάποια στιγμή στη ζωή μας. Ίσως όχι παταγωδώς, αλλά, με κάποιον τρόπο, όλοι τα έχουμε κάνει θάλασσα.
Η κοινή λογική λέει ότι η αποτυχία δεν είναι καλό πράγμα, είτε πρόκειται για μικρή αναποδιά είτε για ολική καταστροφή. Αν κάτι έχει αποτύχει, κάποιος θα βρεθεί σε μπελάδες.
Κι αν στην πραγματικότητα τα λάθη που οδηγούν στην αποτυχία είναι πρώιμες ενδείξεις επιτυχίας;
Το βιβλίο αυτό μιλάει για τη γενναιότητα της αποτυχίας. Για το πώς να εμπνέεσαι από τα λάθη σου και όχι να μετανιώνεις γι’ αυτά. Για το πώς να ριψοκινδυνεύεις να εξευτελιστείς παντελώς, προκειμένου να δημιουργήσεις κάτι απόλυτα μοναδικό.
Ποιος ξέρει τι μπορεί να αποκαλύψει αυτή η ριζοσπαστική σκέψη; Τα αποτελέσματα θα σας καταπλήξουν – η αληθινή πρωτοτυπία δεν μπορεί να προβλεφθεί. Ό,τι κι αν συμβεί, στο τέλος της μέρας μπορείτε να χαλαρώσετε και να σκεφτείτε: Δεν πέτυχα. Ε, και;

"Όταν η λογική παραλογίζεται" του Γιώργου Πίντερη

Έχεις άγχος; Έχεις κατάθλιψη; Τίποτα δεν έχεις! Το άγχος και η κατάθλιψη δεν είναι όπως η γρίπη. Δεν υπάρχει ιός άγχους ή κατάθλιψης. Υπάρχουν δύο ρήματα: άγχομαι και καταθλίβομαι. Και στα δύο αυτά... σπορ οι Έλληνες διαπρέπουμε. Αυτό συμβαίνει διότι, μερικές φορές, η λογική «ρετάρει». Κάνουμε διανοητικές παραμορφώσεις εξαιτίας των οποίων αγχωνόμαστε ή χαλάει το κέφι μας. Τα ίδια κάνουμε κι όταν βαριόμαστε. Ούτε ιός βαρεμάρας υπάρχει. Όταν βαριόμαστε, αρχίζουμε να παραμορφώνουμε την πραγματικότητα και... μας παίρνει το ποτάμι. Υπάρχουν αντίδοτα για την παράλογη πλευρά της λογικής;
Υπάρχουν! Μια και η ανθρώπινη συμπεριφορά, μερικές φορές, είναι για γέλια, έλα να γνωρίσουμε τα αντίδοτα γελώντας.



"Το φιλί του δράκου" της Χρυσηίδας Δημουλίδου

Σέρρες, παγωμένο ξημέρωμα 13ης Μαρτίου 1964. Μια δεκαεξάχρονη ετοιμόγεννη κοπέλα καταφθάνει ολομόναχη στο νοσοκομείο της πόλης έχοντας αιμορραγία. Λίγες ώρες μετά ξεψυχά, αφού πρώτα φέρνει στον κόσμο ένα κοριτσάκι. Τρεις μέρες αργότερα, το βρέφος εξαφανίζεται μυστηριωδώς από την αίθουσα τοκετών. Οι έρευνες της Χωροφυλακής παραμένουν άκαρπες και ο φάκελος της υπόθεσης μπαίνει στο Αρχείο.
Τον Σεπτέμβριο του 1989 ο περίεργος στραγγαλισμός μιας νεαρής καθηγήτριας συγκλονίζει τη Θεσσαλονίκη. Ακολουθούν δύο μήνες ερευνών κι ενώ ο δολοφόνος παραμένει άφαντος, μια νεαρή μάνα βρίσκεται στραγγαλισμένη ακριβώς με τον ίδιο τρόπο.
Ο αστυνόμος Στεργίου της Διεύθυνσης Ασφαλείας Θεσσαλονίκης παρατηρεί ότι τα δύο θύματα έχουν γεννηθεί στις 13 Μαρτίου του 1964 στο Νοσοκομείο Σερρών. Οι εξελίξεις που ακολουθούν είναι αιφνιδιαστικές και απρόσμενες. Ο Στεργίου αντιλαμβάνεται ότι μόλις έχει μπει στον σκοτεινό λαβύρινθο μιας περίεργης υπόθεσης που ο μίτος της ξεκινά είκοσι πέντε χρόνια πριν.
Ποιος έκλεψε εκείνο το κοριτσάκι και που βρίσκεται τώρα; Πρέπει να βιαστεί γιατί η ζωή της κινδυνεύει. Ποιος και γιατί δολοφονεί τις γυναίκες που έχουν γεννηθεί εκείνη την ημέρα στο ίδιο νοσοκομείο; Τι παιχνίδια παίχτηκαν και ποια συμφωνία με τον θάνατο, που ξύπνησε έναν δολοφόνο είκοσι πέντε χρόνια αργότερα;