Συνοπτική περίληψη του έργου:
Αδυνατώντας να αντέξει την προσήλωση του άνδρα της στην καριέρα του, η Joanna Kramer φεύγει από το σπίτι, αφήνοντάς του τη φροντίδα του ανήλικου γιου τους.
Δεκαπέντε μήνες αργότερα επανέρχεται και ζητά το παιδί. Όταν ο σύζυγος αρνείται, ξεκινά δικαστικό αγώνα, προκειμένου να της ανατεθεί η επιμέλεια.
Προσωπική άποψη:
Οι οικογενειακές σχέσεις αποτελούσαν ανέκαθεν αντικείμενο κινηματογραφικών έργων. Ωστόσο δεν είναι λίγες οι φορές εκείνες όπου η συγκεκριμένη θεματολογία έχει κατακρεουργηθεί στα χέρια ανίκανων σεναριογράφων και σκηνοθετών αλλά και από παρασυρμένους στον μανιερισμό ηθοποιούς. Αντίθετα, έχει συμβεί τις περισσότερες φορές. Όμως το “Κράμερ Εναντίον Κράμερ”, απέχει κατά πολύ από τις προαναφερούμενες περιπτώσεις. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος της διαχρονικότητάς της. Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που 30 χρόνια μετά μοιάζει ακόμα σύγχρονη, εμπνευσμένη από μια νουβέλα του Avery Corman.
Δύο διαφορετικοί άνθρωποι. Ο εργασιομανής πατέρας και η μάνα που πνίγεται μέσα σε ένα προσωπικό αδιέξοδο. Ο πρώτος βρίσκεται μόνος με το παιδί που εγκατέλειψε η δεύτερη και αναγκάζεται να δημιουργήσει νέα θεμέλια σε μια ζωή που μοιάζει να γκρεμίζεται. Μια σχέση ζωής, αυτή ανάμεσα σε πατέρα και γιο, περνάει σε ένα άλλο επίπεδο. Ένας δικαστικός αγώνας έρχεται να φέρει συγκρούσεις και να οδηγήσει σε συναισθηματικό αδιέξοδο αλλά και σε σκληρές αποφάσεις. Αποφάσεις γεμάτες πόνο, κατανόηση, αγάπη, θυσία. Χωρίς φτηνούς ψευτομελοδραματισμούς, τα συναισθήματα που όλα αυτά προκαλούν, εναλλάσονται και μας κατακλύζουν.
Αν έπρεπε να δώσουμε έναν ακριβή ορισμό στην έννοια του δράματος τότε, το “Κράμερ Εναντίον Κράμερ” θα ήταν ίσως η καλύτερη που θα μπορούσαμε να δώσουμε. Η πορεία που ακολουθεί η ταινία είναι τόσο αληθινή, τόσο ρεαλιστική που σε παρασέρνει μαζί της σε μια δίνη αμφίρροπων συναισθημάτων. Από τη μια μεριά νιώθουμε κατανόηση και συμπάσχουμε με το δράμα του πατέρα που καλούμαστε από την αρχή να τον συμπαθήσουμε. Από την άλλη όμως, καλούμαστε να νιώσουμε οργή για μια μάνα που δεν κατανοούμε την απαίσια πράξη της. Όταν αυτό αρχίζει να συμβαίνει, μπαίνουμε σε μια διαδικασία συναισθηματικής φόρτισης και δεν μπορούμε να μείνουμ ασυγκίνητοι απέναντι στο προσωπικό της δράμα.
Ο σκηνοθέτης της ταινίας Robert Benton, μπορεί να δημιουργεί ένα δράμα με κοινωνικές προεκτάσεις, χωρίς να αποφύγει την χρήση ορισμένων κλισέ στοιχείων του είδους όμως, η χρήση σιωπηλών μονόπλανων και πορτρέτων είναι ικανή να μας κάνει να τα παραβλέψουμε. Πώς να μην το κάνεις άλλωστε όταν τα συναισθήματα που εκπέμπουν σε διαπερνούν σαν ηλεκτρικό ρεύμα; Πώς να μείνεις ασυγκίνητος μπροστά στην έκρηξή τους; Γιατί ο Benton, δεν προσπαθεί να κάνει τους ήρωές του να κρυφτούν. Εκφράζουν την οργή, την αγανάκτηση, τον πόνο, τις κατηγορίες, την αγάπη και την στοργή τους. Όλα είναι κατανοητά και πολύ περισσότερο, είναι αποδεκτά.
Οι ερμηνείες των Dustin Hoffman, Meryl Streep και Justin Henry, είναι μοναδικές και ταυτόχρονα αλληλένδετες. Δεν θα μπορούσε καμία να αγγίξει την τελειότητα όπως τώρα, αν απέναντί της δεν έβρισκε την τελειότητα των άλλων. Ο Hoffman ανθρώπινος και συμπαθής, με τις απαραίτητες εκρήξεις που όμως δεν φαντάζουν στα μάτια μας φτηνοί θεατρινισμοί. Η Streep πανέμορφα απελπισμένη, έτοιμη να παλέψει αλλά και να παραδοθεί προκειμένου να μην πληγώσει ότι αγαπαέι περισσότερο. Ο μικρός τότε Henry, ένα αθώο, ακτέργαστο κόσμημα, με όλα εκείνα τα στοιχεία απλότητας και φυσικού πόνου αλλά και αγάπης, έτσι όπως μόνο ένα οχτάχρονο παιδί θα μπορούσε να δώσει.
Ένα από τα κορυφαία, ίσως και το πρώτο όλων, οικογενειακά δράματα. Οι κοινωνικές προεκτάσεις ενός διαζυγίου και η διεκδίκηση της κηδεμονίας ενός μικρού παιδιού. Μια σύγχρονη πραγματικότητα στο μικροσκόπιο, χωρίς να φοβάται να δείξει το πραγματικό της πρόσωπο. Συγκλονιστικές ερμηνείες σε ένα δομημένο και καλογραμμένο έργο που έχει την ικανότητα να μιλάει στην ψυχή μας ακόμα και όταν δεν ακούγονται τα λόγια του. Το μεγαλείο της αγάπης και της θυσίας, έρχονται να κορυφωθούν στο γλυκόπικρο φινάλε, που σου αφήνει μια παράξενη χαρμολύπη και σε εκπλήσσει μέχρι και σήμερα.
Βαθμολογία 9/10
Ταυτότητα ταινίας:
Ελλ. τίτλος: Κράμερ Εναντίον Κράμερ
Είδος: Δραματική
Σκηνοθέτης: Robert Benton
Πρωταγωνιστές: Dustin Hoffman, Meryl Streep, Justin Henry, Jane Alexander, Howard Duff, George Coe, Bill Moor, JoBeth Williams, Howland Chamberlain
Παραγωγή: 1979
Διάρκεια: 105’
Σχετικά sites που αξίζουν τον κόπο:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kramer_vs._Kramer
http://www.imdb.com/title/tt0079417/
Αδυνατώντας να αντέξει την προσήλωση του άνδρα της στην καριέρα του, η Joanna Kramer φεύγει από το σπίτι, αφήνοντάς του τη φροντίδα του ανήλικου γιου τους.
Δεκαπέντε μήνες αργότερα επανέρχεται και ζητά το παιδί. Όταν ο σύζυγος αρνείται, ξεκινά δικαστικό αγώνα, προκειμένου να της ανατεθεί η επιμέλεια.
Προσωπική άποψη:
Οι οικογενειακές σχέσεις αποτελούσαν ανέκαθεν αντικείμενο κινηματογραφικών έργων. Ωστόσο δεν είναι λίγες οι φορές εκείνες όπου η συγκεκριμένη θεματολογία έχει κατακρεουργηθεί στα χέρια ανίκανων σεναριογράφων και σκηνοθετών αλλά και από παρασυρμένους στον μανιερισμό ηθοποιούς. Αντίθετα, έχει συμβεί τις περισσότερες φορές. Όμως το “Κράμερ Εναντίον Κράμερ”, απέχει κατά πολύ από τις προαναφερούμενες περιπτώσεις. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος της διαχρονικότητάς της. Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που 30 χρόνια μετά μοιάζει ακόμα σύγχρονη, εμπνευσμένη από μια νουβέλα του Avery Corman.
Δύο διαφορετικοί άνθρωποι. Ο εργασιομανής πατέρας και η μάνα που πνίγεται μέσα σε ένα προσωπικό αδιέξοδο. Ο πρώτος βρίσκεται μόνος με το παιδί που εγκατέλειψε η δεύτερη και αναγκάζεται να δημιουργήσει νέα θεμέλια σε μια ζωή που μοιάζει να γκρεμίζεται. Μια σχέση ζωής, αυτή ανάμεσα σε πατέρα και γιο, περνάει σε ένα άλλο επίπεδο. Ένας δικαστικός αγώνας έρχεται να φέρει συγκρούσεις και να οδηγήσει σε συναισθηματικό αδιέξοδο αλλά και σε σκληρές αποφάσεις. Αποφάσεις γεμάτες πόνο, κατανόηση, αγάπη, θυσία. Χωρίς φτηνούς ψευτομελοδραματισμούς, τα συναισθήματα που όλα αυτά προκαλούν, εναλλάσονται και μας κατακλύζουν.
Αν έπρεπε να δώσουμε έναν ακριβή ορισμό στην έννοια του δράματος τότε, το “Κράμερ Εναντίον Κράμερ” θα ήταν ίσως η καλύτερη που θα μπορούσαμε να δώσουμε. Η πορεία που ακολουθεί η ταινία είναι τόσο αληθινή, τόσο ρεαλιστική που σε παρασέρνει μαζί της σε μια δίνη αμφίρροπων συναισθημάτων. Από τη μια μεριά νιώθουμε κατανόηση και συμπάσχουμε με το δράμα του πατέρα που καλούμαστε από την αρχή να τον συμπαθήσουμε. Από την άλλη όμως, καλούμαστε να νιώσουμε οργή για μια μάνα που δεν κατανοούμε την απαίσια πράξη της. Όταν αυτό αρχίζει να συμβαίνει, μπαίνουμε σε μια διαδικασία συναισθηματικής φόρτισης και δεν μπορούμε να μείνουμ ασυγκίνητοι απέναντι στο προσωπικό της δράμα.
Ο σκηνοθέτης της ταινίας Robert Benton, μπορεί να δημιουργεί ένα δράμα με κοινωνικές προεκτάσεις, χωρίς να αποφύγει την χρήση ορισμένων κλισέ στοιχείων του είδους όμως, η χρήση σιωπηλών μονόπλανων και πορτρέτων είναι ικανή να μας κάνει να τα παραβλέψουμε. Πώς να μην το κάνεις άλλωστε όταν τα συναισθήματα που εκπέμπουν σε διαπερνούν σαν ηλεκτρικό ρεύμα; Πώς να μείνεις ασυγκίνητος μπροστά στην έκρηξή τους; Γιατί ο Benton, δεν προσπαθεί να κάνει τους ήρωές του να κρυφτούν. Εκφράζουν την οργή, την αγανάκτηση, τον πόνο, τις κατηγορίες, την αγάπη και την στοργή τους. Όλα είναι κατανοητά και πολύ περισσότερο, είναι αποδεκτά.
Οι ερμηνείες των Dustin Hoffman, Meryl Streep και Justin Henry, είναι μοναδικές και ταυτόχρονα αλληλένδετες. Δεν θα μπορούσε καμία να αγγίξει την τελειότητα όπως τώρα, αν απέναντί της δεν έβρισκε την τελειότητα των άλλων. Ο Hoffman ανθρώπινος και συμπαθής, με τις απαραίτητες εκρήξεις που όμως δεν φαντάζουν στα μάτια μας φτηνοί θεατρινισμοί. Η Streep πανέμορφα απελπισμένη, έτοιμη να παλέψει αλλά και να παραδοθεί προκειμένου να μην πληγώσει ότι αγαπαέι περισσότερο. Ο μικρός τότε Henry, ένα αθώο, ακτέργαστο κόσμημα, με όλα εκείνα τα στοιχεία απλότητας και φυσικού πόνου αλλά και αγάπης, έτσι όπως μόνο ένα οχτάχρονο παιδί θα μπορούσε να δώσει.
Ένα από τα κορυφαία, ίσως και το πρώτο όλων, οικογενειακά δράματα. Οι κοινωνικές προεκτάσεις ενός διαζυγίου και η διεκδίκηση της κηδεμονίας ενός μικρού παιδιού. Μια σύγχρονη πραγματικότητα στο μικροσκόπιο, χωρίς να φοβάται να δείξει το πραγματικό της πρόσωπο. Συγκλονιστικές ερμηνείες σε ένα δομημένο και καλογραμμένο έργο που έχει την ικανότητα να μιλάει στην ψυχή μας ακόμα και όταν δεν ακούγονται τα λόγια του. Το μεγαλείο της αγάπης και της θυσίας, έρχονται να κορυφωθούν στο γλυκόπικρο φινάλε, που σου αφήνει μια παράξενη χαρμολύπη και σε εκπλήσσει μέχρι και σήμερα.
Βαθμολογία 9/10
Ταυτότητα ταινίας:
Ελλ. τίτλος: Κράμερ Εναντίον Κράμερ
Είδος: Δραματική
Σκηνοθέτης: Robert Benton
Πρωταγωνιστές: Dustin Hoffman, Meryl Streep, Justin Henry, Jane Alexander, Howard Duff, George Coe, Bill Moor, JoBeth Williams, Howland Chamberlain
Παραγωγή: 1979
Διάρκεια: 105’
Σχετικά sites που αξίζουν τον κόπο:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kramer_vs._Kramer
http://www.imdb.com/title/tt0079417/
72 Σχόλια:
Πολύ καλή,αλλά εκεινη τη χρονιά είχε Αποκάλυψη και Being There,ανώτερα και τα δύο...Κι ο Χόφμαν εξαιρετικός,αλλά ο Σέλλερς ήταν το κάτι άλλο!!!
@ Ναι Fauntleroy όμως είναι διαφορετικές ταινίες. :)
Δεν λέω, πολύ καλή ταινία (8,5/10), αλλά συμφωνώ με τον Fauntleroy... Και μόνο για την αριστουργηματική ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ... Απ΄τις μεγαλύτερες αδικίες των Oscars...
Υπεροχη ταινια..........
Την είχα δει πιο πιτσιρικάς, τότε δε μου έκανε και πολύ εντύπωση, ίσως θα έπρεπε να την ξαναδώ.
@ Bauer24 ναι, δεν αντιλέγω όμως, η συγκεκριμένη είναι άλλο είδος. Πώς να το συγκρίνεις; :/ Δεν ξέρω...
@ Zenia μου, είσαι ευαίσθητη, το ξέρω! :P
@ Σωκράτη πρέπει να την δεις. Θα περιμένω όταν το κάνεις να επανέλθεις!
Αμάν με το σουτιέν... :p
@ Πάνο νομίζω ότι πρέπει να την ξαναδείς. Πιτσιρίκα όταν την είδα ούτε εγώ τρελλάθηκα. Μεγαλώνοντας όμως άλλαξα γνώμη! :)
Το Being There δεν είναι και τόσο διαφορετικό!Αλλά και πάλι,τι σημαίνει αυτό;Με την ίδια λογική δε μπορούμε να συγκρίνουμε την Οδύσσεια με το Anerican Pie?
" συμφωνώ με τον Fauntleroy..."
Ποιος είναι αυτός,ρε;;;:)):Ρ
@ Fauntleroy κατά μία έννοια όχι.
Το ένα είναι επιστημονική φαντασία και το άλλο χαζοκωμωδία. Πώς να τα συγκρίνεις αφού είναι εντελώς ανόμοια; :/ Μια τέτοια σύγκριση δεν νομίζω ότι έχει λογική ούτε μπορεί να είναι απόλυτα δίκαιη.
Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση αυτό.Ποιοτικά μπορεί να γίνει η σύγκριση,ταινίες είναι και οι δύο!!Πώς είναι τελέιως διαφορετικά πράγματα,δε σου συνέκρινα ταινία με παντζάρια!Αν ήταν έτσι,θα είχαμε στα Όσκαρ κατηγορίες για κάθε είδος. Όλες οι ταινίες,ως ταινίες καθαυτές,είναι απολύτως συγκρίσιμες μεταξύ τους,όσον αφορά στην αξία τους.
@ Αυτό που λες δεν ισχύει απόλυτα γιατί αν ήταν έτσι, θα έβλεπες ταινίες σαν το American Pie υποψήφιες. Έχεις δει ποτέ;
Αυτό δε λέει τίποτα σχετικά με το θέμα μας...Δείχνει απλά ότι αυτές οι ταινίες εκ των πραγμάτων είναι "κατώτερες" από τις άλλες.Και πάλι,όμως,κωμωδίες δεν έχουν πάρει βραβεία(Ανι Χολ,Τζούνο,Κάπρα);;Μία παίρνει δράμα,μια μιούζικαλ,μία το άλλο είδος και πάει λέγοντας(αν και τα πιο πολλά που κερδίζουν ειναι δράματα...)
@ Υπάρχουν όμως οι κωμωδίες και οι χαζοκωμωδίες.
Υπάρχουν τα αισθηματικά και τα μελό.
Υπάρχουν οι περιπέτειες δράσης και οι περιπέτειες του καναπέ.
Δεν ξέρω αλλά προσωπικά, δεν μπορώ να τα βάλω στο ίδιο τσουβάλι.
Καλά,υπάρχουν και δράματα με έναν κακό και δράματα χωρίς κακό,ή με δύο.Επίσης,θρίλερ με αίμα και χωρίς αίμα...Άμα κάναμε τόσο αναγωγικούς διαχωρισμούς,θα το χάναμε το παιχνίδι....
@ Εγώ λέω την ταπεινή μου άποψη! :)
Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν. ΆΛλωστε κάποια πράγματα είναι υποκειμενικά! ;)
Μα,κι εγώ την άποψή μου λέω,προφανώς!Σου παρουσιάζω όμως και τον τρόπο που το βλέπω το θέμα,για να ξέρεις τι ακριβώς εννοώ:)
@ Ο Bauer24 και ο Σωκράτης φταίνε που με έχουν κάνει να βλέπω παντού 'φαντάσματα'! :P ;) :D
Χα, χα, χα...
1. Εγώ πάντως αποκλειστικά για τα Oscars έκανα τη σύγκριση με την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ... Αλλιώς δεν συγκρίνω ποτέ ένα αριστούργημα με μια "απλά" πολύ καλή ταινία (ειδικά αν είναι και διαφορετικού είδους όπως εδώ)... Για τα Oscars έπρεπε να κερδίσει η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ.
2. Κάτι που ξέχασα να πω για το Kramer: Το είχα πρωτοδεί πολύ μικρός (γύρω στα 10, 10 και κάτι), ήταν η πρώτη ταινία που είδα με την ΗΘΟΠΟΙΑΡΑ Meryl Streep και τη "μίσησα" εξαιτίας του ρόλου της...
3. "Ο Bauer24 και ο Σωκράτης φταίνε που με έχουν κάνει να βλέπω παντού 'φαντάσματα'!"
Εγώ τι φταίω πάλι ο καημένος;!;!; :P
@ Χα, χα, χα... έλα βρε παιδιά... πλάκα κάνω! :p
Bauer24
1. Άρα έρχεσαι στα λόγια μου! :/ :p
2. Ηθοποιάρα δεν λες τίποτα!
1. Δεν έρχομαι στα λόγια σου, αυτή την άποψη είχα πάντα (από το 1800 δηλαδή :/)... :P
@ Από το 1800;;; Μήπως είσαι κι εσύ βρικόλακας και μας το κρύβεις; :p
Μπορεί, αλλά όχι σαν τους gay βρικόλακες του Twilight... :P
@ Bauer24 έλα, έλα... δεν θέλω χαζά! :p
Όχι για τον Edward τουλάχιστον! ;)
1000%...
@ Σωκράτη ασ' τον να λέει... για να με εκνευρίσει το κάνει! :/ :p
Ρε Σωκράτη, εσύ ποιον πιστεύεις όμως; Η Γιώτα είναι fan και δεν μπορεί να δει την αλήθεια, αλλά the truth is out there και για τους λυκοφωτισμένους λέει πως "το πιάνουν το πόμολο"...
@ Όπως λένε bauer24 κάθε φορά για όποιον έχει πέρασει ανά περιόδους! :/
@ Κλασσικά 'σκλυλοπυρηνικά' αρσενικά. ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ! :/
@ Δηλαδή πρέπει να είναι κάποιος άντρας σαν αρκούδα για να είναι αρσενικό Σωκράτη;
το ότι θα έφτανε η εποχή που ο αντρισμός θα φαινόταν στις τρίχες...και τι ακριβώς πάει να πει αντρισμός?? ξέρω gay που μπορεί να κάνουν αποτριχώσει μέχρι και στις πατούσες...και έχουν πολύ περισσότερο "αντρισμό" από κάτι τριχωτούς άντρακλες.
""Τους έχουν σαν κούκλες. Τους αποτριχώνουν, τους καταστρέφουν κάθε ίχνος τεστοστερόνης και τους πλασάρουν στα κοριτσάκια και σαν πρότυπο άντρα.""
θα θελα να ακούσω μερικά παραδείγματα...
""δεν είναι και ένδειξη αντρισμού""
και τι είναι ένδειξη αντρισμού??
τι είναι ας πούμε αυτό που κάνει έναν άντρα άντρα...
@ Aldo... νομίζω ότι η απάντησή σου με κάλυψε απόλυτα!
Έχω δει... 'αρσενικά' που απλά να το παίζουν σκληρά αντράκια ξέρουν και κατά βάθος, είναι απλά κομπλεξικοί επιδειξίες!
Εγώ πάντως δεν μίλησα για τρίχες (αποκλειστικά)... γενικά σαν παρουσίες... σαν τρόπος έκφρασης... τα βλέμματά τους... Αυτοί δεν είναι βρικόλακες, αλλά metrovampires...
@ Σωκράτη ήμαρτον πια με αυτή την εμπάθεια στους ομοφυλόφιλους! :P :/
Εδώ και 10 posts από δω το πάμε, από κει το φέρνουμε, όλο εκεί καταλήγουμε και δεν καταλαβαίνω πως.
@ Bauer24 ότι και να λες, εγώ καθόμουν να με δαγκώσει ο Edward. :))
1.μήπως θέλεις να με ρωτήσεις έμμεσα άμα είμαι gay?:P
2.ξεκολλα από την gay καρικατούρα που παρουσιάζουν ταινίες και σειρές...δεν είναι οι gay σαν τον {εκπληκτικό} μπέζο στους απαράδεκτους.
5. δεν προσπαθώ να σε πείσω για τίποτα...θα συμφωνήσω ότι είναι ανάξιο αναφοράς το να γδέρνετε κάποιος...εσύ όμως είσαι αυτός που του δίνει αξια.
ρε ξεκολλάτε επιτέλους από τα πρότυπα...δεν υπάρχει ούτε πρότυπο σωστού άντρα...ούτε σωστής γυναικας...
6. θα συμφωνήσω μαζί σου...ότι η ομοφυλοφιλία δεν "πρερει" να αποτελεί υπεράσπιση της διαφορετικότητας...γιατί πολύ απλά δεν αποτελούν τίποτα το διαφορετικό...όπως τίποτα το διαφορετικό δεν αποτελούν οι τυφλοί...οι ""ανάπηροι"...οι φτωχοί...και εδώ φαίνεται όλοι η κατάντια θα σημερινής κοινωνίας...προσπαθείς να "υπερασπιστής" κατά κάποιον τρόπο τους τυφλούς...τους φτωχούς...τους "αναπηρους"...λέγοντας κάτι πολύ προσβλητικό για αυτούς.
ps: φοβερός ηθοποιός ο Hoffman:P
"Η συζήτηση ξεκίνησε με την αναφορά από το "Λυκόφως" και πρόσθεσα λέγοντας ότι είναι ξυρισμένοι και ξεκινήσατε να μου λέτε ότι μόνο η τρίχα κάνει τον αντρα;"
Ακριβώς το αντίθετο σου είπαν...
ΥΓ: Α καλάαα...!!! :/ :/ :/
@ Παιδιά λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να την παρακολουθήσω πλέον την... τριχοσυζήτηση. Κάπου το έχασα! :p
@ Ας με λυπηθεί κάποιος... :p
@ Γιατί προσπαθώ να κάνω νέο post και με αυτά που λέτε με συγχίζετε και δεν με αφήνετε να συγκεντρωθώ. Αφορά και βιβλίο και δεν είναι εύκολο! :p
@ Ναι Σωκράτη, αν ψάξεις θα βρεις κι άλλα βιβλία αλλά και cd's μέσα στο blog!
@ Αν και ασχολούμαι με το θέμα, όχι. Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρεται και κανείς εδώ μέσα! ;p
@ Φυσικά! :))
@ Πιθανότατα! Πού πήγες;
@ Ναι, σίγουρα θα μου άρεσε! :)
"Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρεται και κανείς εδώ μέσα!"
Γιατί ρε Γιώτα τέτοια... υποτίμηση;;; Αυτή την ανάρτηση την είχες δει; Δεν την έβαλα για τον Disney πάντως...
@ Bauer24 δεν την είχα δει!
Άμα θέλετε να κάνω κανένα post στο μέλλον! :)
Αφού κάνεις για βιβλία, δεν βλέπω λόγο να μην κάνεις και για πίνακες...
Μια εκ των αγαπημενων μου ταινιων ever!
Καλημερα!
@ Bauer24 και Σωκράτη, σε πρώτη ευκαιρία θα κάνω! :)
@ Butterfly μου, να και μια ευαίσθητη ψυχή! :)
Καλημέρα!
μια από της αγαπημένες ταινίες της μαμάς μου οπότε το πάσχα που την έπαιξε στην τηλεόραση με έπρηξε να την δώ!ομολογώ πως μου άρεσε πολύ και δεν το περίμενα γιατί γενικότερα βρίσκω τις πιο παλιές ταινίες κάπως βαρετές(προς θεού όχι της ταινίες εποχής απλως τις ταινίες της δεκαετιάς του 70 και του 80)!θεωρώ ότι άξιζε τα όσκαρ και χαίρομαι που τουλάχιστον εκείνη την εποχή βραβεύονταν ταίνιες οι οποίες είχαν ένα πραγματικά όμορφο και ανθρώπινο μήνυμα και δεν χρειαζόταν να φτάσουν στην υπεροβολή για να θεωρηθούν αριστουργήματα!
@ Σοβαρά Μαίρη; Δεν την είχες δει ποτέ; Πραγματικά με εκπλήσσεις και πρέπει να πω ότι πολύ καλά έκανε η μαμά και σε έπρηξε να την δεις!
Υπέροχη ταινία, καταπληκτικά μηνύματα και εξαιρετικές ερμηνείες που συνθέτουν μια πραγματικά πολλή, πολλή καλή ταινία.
Δεν θα διαφωνήσω για τις ταινίες '70-'80 αλλά κυρίως σε πιο κωμικά μονοπάτια. Οι δεκαετίες αυτές έβγαλαν εξαιρετικά γκανγκστερικά, κοινωνικά και έργα δράσης.
μου αρεσουν αρκετα τα κοινωνικα αλλα δεν τρελαινομουν πολυ για τα δρασης εκτος απο καποιες εξαιρεσεις!αυτο που εχω να πω για αυτες τις δεκαετιες ειναι οτι εχουν βγαλει μερικα απο τα πιο τρομακτικα θριλερ που εχω δει!
@ Μαίρη σωστό και αυτό! Μιλάμε για all time classic φυσικά! :)
Δημοσίευση σχολίου