...

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 12, 2015

Από τις 03 Οκτώβριου έως τις 18 Νοεμβρίου 2015, η Liza’s Krügermeier Gallery στο Stege – Møn  της Δανίας, παρουσιάζει την σειρά με γενικό τίτλο ‘The Unknown Land’, του ζωγράφου Βασίλη Καρακατσάνη.

Τα έργα αυτά καλύπτουν την χρονική περίοδο από το 2006 έως σήμερα και διηγούνται την εικαστική έρευνα του καλλιτέχνη, τα τελευταία χρόνια.

Ο Βασίλης Καρακατσάνης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1957. Σπούδασε ζωγραφική στην Αθήνα & Βαρκελώνη, συντήρηση αρχιτεκτονικών μνημείων στη Βενετία, με υποτροφίες του ΙΚΥ & της Ισπανικής Κυβέρνησης.

Στα πρώτα του έργα (νεκρές φύσεις, συνθέσεις εσωτερικού χώρου με γυμνά, τοπία κ.ά.) εφαρμόζει τις αφομοιωμένες διδαχές της εικαστικής του παιδείας που προσανατολίζονται προς τις συνθετικές διατάξεις του κυβισμού και τις χρωματικές επιλογές του φωβισμού.

Διαμορφώνει το προσωπικό του λεξιλόγιο εξελικτικά μέσα από τη χρήση μικτής τεχνικής και σταδιακά αρχίζει να ενσωματώνει στη ζωγραφική επιφάνεια το τρισδιάστατο αντικείμενο.

Από το 1985 και μετά εργάζεται κυρίως σε θεματικές ενότητες (Τσάντες 1986, Ρούχα 1989, Χαλιά 1991, Σημαίες 1992, Σπίτια 1994 κ.ά.) όπου ατόφια ενδυματολογικά υλικά παρουσιάζονται ενσωματωμένα στα έργα του. Οργανώνει συχνά τις συνθέσεις του με θεατρική αντίληψη και ανάγει το καθημερινό αντικείμενο σε δομικό στοιχείο των έργων του. Χρησιμοποιεί καθαρή και πλούσια & καθαρή χρωματική κλίμακα με ζωηρές χρωματικές αντιθέσεις, μεταπλάθοντας με εικαστικές παρεμβάσεις αυτούσια στοιχεία του υπαρκτού και βιωματικού του χώρου και διερευνώντας με ευαισθησία τα όρια μεταξύ πραγματικότητας και ψευδαίσθησης.

Είναι σαφές ότι ο Καρακατσάνης δεν αφορμάται απόλυτα από το κλίμα του νέου ρεαλισμού ή της ποπ, όσο είναι σαφές επίσης ότι με αυτά τα υλικά (υφάσματα, ρούχα, κ.λ.π.)  έχει  σαφώς προσωπική & βιωματική σχέση.

Η συνεργασία του με σχεδιαστές ρούχων (Ασλάνης, Βαλέντε, Τσόκλη) (Χαλιά 1991, Sarong 1998), ήταν ο ποιο εμφανής τρόπος ανάγκης του, από τα πλαίσια του τελάρου,  να ‘βγει’ στο χώρο η δουλειά του, παίρνοντας κίνηση & ζωή, ενώ το αποκορύφωμα της σκηνογραφικής προσέγγισης της ζωγραφικής του & εμβάθυνσης στην παρατήρηση & καταγραφή του αστικού μοντέλου του πολιτισμού μας,  φάνηκε από το 1996 & μετά (Πάρτυ 1996, Αστικά Υλικά 2005, Αστικές Συμπεριφορές 2008 & Αλκοόλ 2010).

Έχει εκθέσει (ατομικές εκθέσεις) στην Ελλάδα, Κύπρο, Ισπανία, Ιταλία, Ινδονησία, Ισημερινό, Δανία, Τουρκία & Γερμανία, ενώ για την δουλειά του έχουν γράψει μεταξύ άλλων οι Β. Σπηλιάδη, Ν. Γρηγοράκης, Χ. Καμπουρίδης, Αγγ. Ταμβάκη, Al. Tosi, Cl. Hughes, P. Serra y Bauzá, J. Mir & R. Araujo.

Η σειρά ‘The Unknown Land’, έχει παρουσιαστεί στην Αθήνα & Λεμεσό (2006), 27th Stockholm Art Fair (2007), 11th Art Innsbruck (2007), Λευκωσία (2007), Αλεξανδρούπολη (2009), Κατερίνη (2011), Shanghai (2013), Houston/Texas (2014).


Posted on Σάββατο, Σεπτεμβρίου 12, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments


Την Τετάρτη 07 Οκτωβρίου 2015 τα αγόριαstonilio έχουν γενέθλια και γίνονται 3 ετών. Υπ’ αφορμή, λοιπόν, αυτού του ευτυχούς γεγονότος διοργανώνουν χοροεσπερίδα με live μουσική στο six d.o.g.s. Την βραδιά θα ανοίξουν οι καλοί τους φίλοι Fool In The Box.

Τα αγόριαstonilio - στα 3 ηλιοκαμένα χρόνια της ύπαρξης τους - έχουν κυκλοφορήσει ένα full length album με τον διακριτικό τίτλο “Paranoika-Παρανόικα”, το οποίο μπορείτε να ακούσετε και να κατεβάσετε δωρεάν στη σελίδα τους στο Bandcamp.

Οι Fool in the Box είναι ένα alternative rock τρίο από την Αθήνα. O ήχος του συγκροτήματος έχει ως βιωματική βάση τον rock ήχο των ‘90s ενώ τα ακούσματα και οι επιρροές απλώνονται σε ολόκληρο το μουσικό φάσμα (από pop μέχρι jazz, progressive κτλ). Η κυκλοφορία του "Faces" EP είναι προπομπός του album τους που θα κυκλοφορήσει μέσα στη χρονιά.


Posted on Σάββατο, Σεπτεμβρίου 12, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 11, 2015


Ναταλία Ζέτου, Κατερίνα Κουτρούμπα νηπιαγωγοί, συγγραφείς
Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015, 11:00π.μ. - 13:00μ.μ.
Βιβλιοπωλείο Πατάκη (Ακαδημίας 65 Αθήνα, μετρό Πανεπιστήμιο)
 
Πώς μαθαίνουν τα παιδιά να γράφουν; Ποιες είναι οι 9 δεξιότητες που συνδέονται με τη γραφή; Με ποιο τρόπο μπορούμε να παίξουμε με το παιδί στο σπίτι παιχνίδια γραφικής προπόνησης χωρίς μολύβι; Μπορεί η κατάκτηση της γραφής να γίνει παιχνίδι; Ένα σεμινάριο που θα προσφέρει γνώσεις και δημιουργικές ιδέες στους γονείς που θέλουν τα παιδιά τους να κατακτήσουν και να αγαπήσουν τη γραφή με τρόπο παιδαγωγικά κατάλληλο και διασκεδαστικό.

Σεμινάρια Φθινοπώρου για γονείς και εκπαιδευτικούς από τη ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ( www.sxolikivivliothiki.gr) στο ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΠΑΤΑΚΗ (Ακαδημίας 65 Αθήνα, μετρό Πανεπιστήμιο)

Πληροφορίες, κρατήσεις θέσεων:
Τμήμα Εκδηλώσεων Εκδόσεων Πατάκη: 210.36.50.024, 25 / ekdiloseis@patakis.gr
Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.

Posted on Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 11, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Ο Γιώργος Νταλάρας, η Ελένη Βιτάλη και η Γλυκερία στο πλαίσιο της περιοδείας τους θα εμφανιστούν στο Θέατρο Δάσους, στη Θεσσαλονίκη, την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015.

Η κορυφαία μουσική συνάντηση του Χειμώνα στην σκηνή της Ιεράς Οδού με τον Γιώργο Νταλάρα, την Ελένη Βιτάλη και τη Γλυκερία που μάγεψε, αποθεώθηκε και απέσπασε τις καλύτερες κριτικές και το δυνατό χειροκρότημα του κοινού δίνει ραντεβού για λίγες παραστάσεις σε μια καλοκαιρινή περιοδεία σε επιλεγμένες πόλεις - σταθμούς ανά την Ελλάδα

Ο Γιώργος Νταλάρας, η Ελένη Βιτάλη και η Γλυκερία, τρεις μεγάλοι ερμηνευτές, τρεις φωνές που έγραψαν και συνεχίζουν να γράφουν την δική τους ιστορία, συναντιούνται ξανά στη σκηνή για να θυμηθούν και να μας θυμίσουν τραγούδια σταθμούς στο ελληνικό τραγούδι, αλλά και να σηματοδοτήσουν το σήμερα! Με την προσωπική του ιστορία ο καθένας, την πείρα τους, την απαράμιλλη τέχνη τους και το μοναδικό ταλέντο τους, θα μας χαρίσουν με την αστείρευτη φλόγα τους για τραγούδι, καλοκαιρινές βραδιές πραγματικής ψυχαγωγίας και χαράς σε ένα πρόγραμμα που δεν πρέπει κανείς να χάσει. Ένα πρόγραμμα που μας ταξιδεύει στο χρόνο, μας ξαναφέρνει στο νου γλυκιές αναμνήσεις από χρόνια ξέγνοιαστα, ήχους αγαπημένους και στίχους αξέχαστους σε μια μουσική διαδρομή γεμάτη εναλλαγές και όμορφες εκπλήξεις.

Οι τρεις τους σε αυτή την μοναδική συνύπαρξη, θα «χαρίσουν» και θα «μοιραστούν» όσα καλά έχουν συνδεθεί μαζί τους όλα αυτά τα χρόνια και θα μας «κεράσουν» εκπλήξεις μέσα από τη φωνή της ψυχής τους. Γιώργος Νταλάρας, Ελένη Βιτάλη, Γλυκερία!

Τρεις μοναδικές φωνές, μια μεγάλη συνάντηση, μια σπουδαία στιγμή.

Μαζί τους μια σπουδαία ορχήστρα από σολίστες μουσικούς που στηρίζουν και φωτίζουν με το παίξιμο τους τα τραγούδια.


Posted on Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 11, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Αυτόν τον Οκτώβριο, το Defcon Fest μεγαλώνει και αλλάζει πρόσωπο. 02, 03, και 04 Οκτωβρίου 2015 στο An Club, η ελληνική σκηνή έχει το μεγάλο ραντεβού της για το φθινόπωρο. Brace yourselves and get ready for ‪#‎socialmediafrenzy.

BANDS:
• All Vows Collapse
• Afformance
• Cyanna Mercury
• Sun, Rain in Life
• The Mighty N
• we.own.the.sky
• 7-Odds
• Allen's Hand
• Black Hat Bones
• The Road Miles
• Bus the unknown secretary
• Void Droid
• Kalpa
• Spacement
• The Vagabonds 77


Posted on Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 11, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2015


Ο Πρίγκιπας Μισός πήγε διακοπές, ξεκουράστηκε
και αρχίζει και πάλι να αφηγείται την ιστορία του!
Ναι, είναι όμορφος!
Ναι, είναι έξυπνος!
Ναι, είναι πρίγκιπας!
Αλλά... έχει τη συνήθεια να αφήνει τα πάντα ΜΙΣΑ!
Πώς θα του εμπιστευτεί ο βασιλιάς ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ;
Και αν αυτός δε θέλει να γίνει βασιλιάς;
Θα καταφέρει να ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ κάτι στη ζωή του;

Στο πλαίσιο του 5ου Φεστιβάλ των Μικρών Ιστοριών,
η συγγραφέας Κατερίνα Ανωγιαννάκη περιμένει τους μικρούς φίλους 3-10 ετών
την Κυριακή, 20 Σεπτεμβρίου 2015, στις 12:30μ.μ.,
στον χώρο δημιουργικών δράσεων «Μικρές Ιστορίες»
(Ν. Δημητρακοπούλου 70, Κουκάκι),
σε μια διαδραστική θεατρική αφήγηση παραμυθιού
με αφορμή το νέο της βιβλίο «O πρίγκιπας μισός»
που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Απαραίτητη η κράτηση θέσης στο τηλέφωνο 210-9227730.

Posted on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Τα εγκαίνια της ατομικής έκθεσης «Η ‘εσωτερική εμπειρία’ του αντικειμένου» του Βασίλη Βασιλακάκη, θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015, στις 20:00μ.μ. στη Γκαλερί Ζουμπουλάκη.

Θα παρουσιαστούν δύο έργα μεγάλων και περισσότερα μικρών διαστάσεων έργα, λάδια σε χαρτί και σε καμβά. Ο Βασίλης Βασιλακάκης, κάνοντας μια απέλπιδα προσπάθεια με ζητούμενο τη ζωγραφική γλώσσα, αποπειράται να δώσει στα πράγματα και -κατ’επέκταση στις έννοιες- νέο όνομα• σαν να βλέπει κανείς για πρώτη φορά ένα αντικείμενο. Το ελάχιστο αντικείμενο αποκτά πια νόημα και περιεχόμενο. Αποστερώντας τα από τον αρχικό τους προορισμό, τα αντικείμενα-σπαράγματα του καθημερινού, αποκομμένα από τον φυσικό τους χώρο, εμπλέκουν τον θεατή στην ανίχνευση του οικείου και ανοίκειου, του πραγματικού-μη πραγματικού, του υλικού-πνευματικού.

Η ζωγραφική για τον Βασιλακάκη μπορεί να ιδωθεί με την έννοια που ο Ζώρζ Μπατάιγ [George Bataille] ορίζει την «εσωτερική εμπειρία», ως την αναμέτρηση με τον ίδιο μας τον εαυτό, ως τη μόνη ουσιαστική επιλογή για την επίτευξη της «ατομικής κυριαρχίας».
*George Bataille [Ζωρζ Μπατάιγ], Η εσωτερική εμπειρία, μτφ. Ξενοφών Κομνηνός, επιμ. Πέτρος Γιαρμενίτης Εκδόσεις Ίνδικτος, 2013.

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα

O Βασίλης Βασιλακάκης γεννήθηκε στην Aγγίστα το 1968. Σπούδασε στο Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1988-1994) και στη Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου της Βαρκελώνης (1995-1997). Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη, όπου διδάσκει στη Σχολή Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. «Η ‘εσωτερική εμπειρία’ του αντικειμένου» είναι η πέμπτη ατομική του έκθεση.

Το κλασσικό και αγαπημένο Ασπρολίθι, του Άγγελου Ρούβαλη, με την χαρακτηριστική γεύση του, είναι ο ιδανικός συνοδός για μια βραδιά «ταξίδι» στους ξεχωριστούς δρόμους της τέχνης.

Μαρία Κενανίδου:

Στην ατομική του έκθεση στη γκαλερί Ζουμπουλάκη, ο Βασίλης Βασιλακάκης αποπειράται να συναρθρώσει σ΄ ένα κοινό εννοιολογικό χώρο τη ρωγμή, το εύθραυστο, το αποσπασματικό, το περατό, το σεμνό με ασύμπτωτες ανακλήσεις και διεργασίες που προδίδουν την ασκητική καλλιτεχνική πρακτική του. Ένας μικρόκοσμος ρηξιγενής, ως προς την πρόσληψη και αποτύπωση του αντικειμένου, αλλά με συνεκτικούς υποδόριους δεσμούς τις εσωτερικές διαδρομές ανάμεσα στην επιθυμία, την προφάνεια του πνευματικού και της περατότητάς μας, στην απόλαυση, στο πάσχειν και στον θάνατο.

Ένα εικαστικό συμβάν-ρήξη που κατά Badiou διανοίγει το δρόμο σε αλήθειες πέρα από την πρώτη ανάγνωση, πέρα από το εμφανές, το ορατό. Ένας κόσμος απέριττος, που συμπυκνώνει όμως και ενέχει, όλες εκείνες τις αρετές που συνθέτουν μία δυναμική ψυχογραφική αποτύπωση των εικόνων του, μέσω της «εσωτερικής εμπειρίας».

Σε χώρο κλειστό και εσωστρεφή, με τρυφερότητα, και εσωτερική ρυθμολογία που δονεί, χωρίς να προσβάλει ούτε στο ελάχιστο την αλήθεια του, με την κατά Σπινόζα  «εμμένεια των αληθειών» , εναποθέτει στα ανεπίκριτα ιδωμένα  αντικείμενα, μια ποιητική διάσταση και ένα συμβολικό φορτίο, που μέσα από την πατίνα του χρόνου και της μνήμης, ανακόπτονται από το συμβατικό τους νόημα και αποκτούν μία απρόβλεπτη έλευση, παραμένουν αιωρούμενα, σαν την συνείδηση του δημιουργού "ανάμεσα στο χάσμα και το καθαρό συμβάν" ώστε να επιτελεσθεί η αναγωγή των αφηγημάτων και των επεισοδίων της φόρμας, σε Λόγο.

Ανέστια, αντικείμενα περικλείουν και εκδιπλώνουν νέα εννοιακά συμφραζόμενα ως πυρήνες του cogito, ως εικαστικά σπαράγματα και εννοιολογικά ολισθήματα, χωρίς καταφύγιο, πάνω στον καμβά. Αποδίδονται υπαινικτικά και απωθώντας οτιδήποτε  περιττό, εμπεριέχουν το ουσιώδες αυτού που ο Καρτέσιος δίνει το όνομα "ουσία" στην γενική μορφή του είναι ως κάτι αληθώς υπαρκτό.

Με μία διαλεκτική συλλειτουργία χρώματος και σχήματος και μία ιδεαλιστική-ποιητική, ερμηνευτική αντιμετώπιση, χλευάζουν τη φυσιοκρατική υπόστασή τους και πάνω στο βάθρο αποκτούν οντολογικό πένθος, με σαφή μετατόπιση στο χώρο της εσωτερικευμένης εμπειρίας. Με τη έννοια που ο Ζώρζ Μπατάιγ [George Bataille] ορίζει την «εσωτερική εμπειρία», ως την αναμέτρηση με τον ίδιο μας τον εαυτό, ως την μόνη ουσιαστική επιλογή για την επίτευξη της «ατομικής κυριαρχίας».

Για πρώτη φορά αποπειράται την απομάκρυνση από την επιφάνεια του τοίχου έκθεσης. Εισχωρεί στον κεντρικό χώρο της επιτυγχάνοντας έτσι μία διπλή αποκοπή αφενός του έργου τέχνης από την επιφάνεια έκθεσής του και έπειτα του εικονιζόμενου αντικειμένου από τον φυσικό του χώρο.
         
Επαναδιατυπώνει και επαναφέρει εμφαντικά την αληθοφάνεια της αναπαράστασης με μία προσδοκία για το πέρα από το πραγματικό. Μέσα στην ενικότητά τους, η μοναξιά και το πένθος των σπαραγμάτων τα αυτονομεί, τα μετουσιώνει, υπογραμμίζοντας την εννοιολογική τους υπόσταση. Αναδεικνύει τις  κρυμμένες ποιότητες στο εσωτερικό του έργου και την εκφραστικότητα και πνευματικότητα του περιεχομένου. Αυτή τη διεργασία, που οδηγεί από το είναι στο συμβάν ως επέκεινα-του-είναι, και ο Alain  Badiou την ονομάζει υφαίρεση, αλλά εδώ ως ένα είδος εννοιολογικού συμπληρώματος, που δεν είναι αρχικά ορατό διά γυμνού οφθαλμού και το οποίο αναδεικνύει τον πλούτο του νοήματος, δηλαδή ενός πολλαπλού υποκειμένου, ή μιας πολλαπλής ενικότητας, ανοικτού στο α-νόητο.

Με ένα διπλό φορτίο απώλειας τα αντικείμενα-σπαράγματα του καθημερινού αποκομμένα  από την συνήθη χώρο έκθεσής τους αλλά το φυσικό τους χώρο εμπλέκουν τον θεατή στην ανίχνευση του οικείου και ανοίκειου, του πραγματικού-μη πραγματικού, του υλικού-πνευματικού. Αποστερεί τα αντικείμενα από τον αρχικό τους προορισμό  έτσι ώστε να παρεκκλίνουν απόμακρα ως εννοιολογικό ίχνος προτείνοντας μέσα από τη σιωπηλή προσμονή τον αναστοχασμό τους υπονομεύοντας τον καθιερωμένο τρόπο θέασής τους και να αποκτούν συμβολικό περιεχόμενο, εμποτισμένο με σπέρμα αμφισημίας που φιλοξενεί το μυστικό της ελπίδας του.

Αυτό υπογραμμίζεται εμφαντικά από την εμπαικτική διάθεση του δημιουργού στην επιλογή  της κλίμακας απόδοσης και αποτύπωσή τους. Μεγιστοποιεί το ελάχιστο και το ασήμαντο γίνεται σημαντικό, γίνεται φορέας νοήματος. Εγκλωβίζει το φορτίο που του αποδίδει και το εκπέμπει στο θεατή μέσα από ένα ιδιόρρυθμο φως και χρώμα, αδιαμεσολάβητα, εκπέμποντας ενέργεια μέσα στο μαύρο φόντο έτσι που το αντικείμενο αποκτά αυτόφωτη ύπαρξη, μετατρέπεται σε πηγή μιας παράδοξης λάμψης. Ήδη η κορνίζα και έπειτα η τοποθέτησή του πάνω σε βάθρο τού προσδίδει προσκυνηματικό δέος, το νοηματοδοτεί και το αναγάγει σε σύμβολο.

Αποδίδει τους όγκους και φόρμες, απροϋπόθετα, με ευκρίνεια, ενάργεια και ευπείθεια. Το φως αναδεικνύει το τρισδιάστατο των όγκων, αγγίζοντας τη σεζανική στιβαρότητα και οργάνωση της ζωγραφικής επιφάνειας.

Ορίζει και διαχέει «ασύνορα» τον χώρο του έργου έξω από τις διαστάσεις του τελάρου, εισχωρώντας στο χώρο έκθεση,ς προσδίδοντας όρους εγγύτητας στην υποδοχή και θέασή του, με μια διαρκή αναζήτηση των χρωματικών και μορφικών αξιών μέχρι να αποτυπωθεί το ουσιαστικό και η δική του αλήθεια.

Με αρχέγονη αμεσότητα και ζωγραφικό δυναμισμό, μορφική καθαρότητα, έλεγχο προοπτικής και απλότητα στην έκφραση ποιητική ερμηνευτική, μελετημένα ευάλωτος και εκτεθειμένος, υποδηλώνει ελλειπτικά και γοητευτικά τα επιμέρους στοιχεία του έργου που αποσιωπά εκφράζοντας με σαφήνεια τις προθέσεις του καλλιτέχνη για την απόδοση μιας εσωτερικής μοναξιάς, νοσταλγίας και αβεβαιότητας. Μέσα από τον ψίθυρό του οξύνει την εσωτερική μας όραση προτείνοντας μία νέα ματιά μέσω της κοινής εμπειρίας, ώστε να διασωθεί το ουσιώδες.

Με ένα ιδιότυπο ελλειπτικό ρεαλισμό, μία ποιητική της ήττας, μάχη των νοσταλγιών, ως πόλεμος κατά της παρακμής, τα καθηλώνει στο μαύρο, στο σκοτάδι και επιτείνει την χρωματική σαγήνη και ασκητική με υλική απόλαυση που συνυπάρχουν ισότιμα όπως κάθε αντιθετική σύζευξη θετικού αρνητικού που ενυπάρχει μέσα μας θέτοντάς μας ανοιχτούς ανάμεσα στην αιώρησή μας μεταξύ έλλειψης και ταύτισης.


Posted on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Σε μία σκηνή όπου είναι σπάνιο να ξεχωρίσεις και να δημιουργήσεις κάτι πραγματικά μοναδικό, κάποιες φορές ένα διαμάντι λάμπει. Το πιο πρόσφατο τέτοιο διαμάντι που έλαμψε στην διεθνή prog σκηνή είναι οι Νορβηγοί LEPROUS, που θα βρίσκονται στη σκηνή του An Club τη Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015.

Έχοντας ανοίξει τον δρόμο για αυτό, με τρία studio albums: “Tall Poppy Syndrome” (2009), “Bilateral” (2011), και “Coal” (2013), οι πιο πρόσφατες μουσικές αναζητήσεις των LEPROUS στο “The Congregation” δίνουν έμφαση με έναν επικό τρόπο στην ωριμότητα που η μπάντα έχει πλέον αποκτήσει και οφείλεται –εκτός των άλλων- στην ασταμάτητη συναυλιακή τους δραστηριότητα, κατά μήκος και πλάτος διάφορων ηπείρων, μέσα στα τελευταία χρόνια. Οι LEPROUS έχουν καταφέρει να συγκεντρώσουν την προσοχή του κόσμου, σε έναν τέτοιο βαθμό, που τους έχει επιτρέψει να κερδίσουν μία μοναδική θέση σε μία πολυπληθή και πολυπρόσωπη prog σκηνή, όπως αυτή του σήμερα.

Το τελευταίο τους album “The Congregation” κυκλοφόρησε φέτος από την Inside Out Music και αποτελλεί ένα έξοχο παράδειγμα εκφραστικής, σκοτεινής και πιασάρικης μουσικής, όπως και ένα απαραίτητο άκουσμα για κάθε ανοιχτόμυαλο οπαδό της απανταχού προοδευτικής μουσικής. Οι βαθυστόχαστοι στίχοι τους σκιαγραφούν σοβαρά ζητήματα της ζωής του σύγχρονου ανθρώπου και με δεξιοτεχνία “ζωγραφίζουν” πάνω σε έναν καμβά γεμάτο αιχμηρές, ξεκάθαρες και εντυπωσιακές ενορχηστρώσεις. Με το “The Congregation” οι LEPROUS πάνε τον ήχο τους ένα βήμα παραπέρα, καταφέρνοντας όμως παράλληλα να διατηρήσουν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του. Η μουσική πορεία τους καταδεικνύει πως δεν έχουν ούτε την ανάγκη αλλά ούτε και την πρόθεση να αντιγράψουν τις επιρροές τους, που ποικίλουν από τους Massive Attack και τους Radiohead, μέχρι τους Gojira, αλλά ούτε καν τους εαυτούς τους. Με το τελευταίο τους πόνημα δίνουν το δυναμικό παρόν προσφέροντας έναν φρέσκο και καινοτόμο τόνο στη καλλιτεχνική τους σφαίρα.

Με εφαλτήριο όλα τα παραπάνω, οι LEPROUS συνεχίζουν να κυριεύουν νέο κοινό με την επερχόμενη σειρά συναυλιών τους ανά τον κόσμο, που συμπεριλαμβάνει εμφανίσεις σε festivals (Fortarock, Euroblast, Progpower κλπ) όπως και ένα εκτενές headlining Ευρωπαϊκό tour μέσα στον Οκτώβρη που θα δώσει μία ακόμη πνοή σε αυτή τη νέα καλλιτεχνική πορεία τους. Απολαύστε τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη στις 21 και 22 Σεπτεμβρίου αντίστοιχα. Τα καλύτερα έρχονται!


Posted on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

The Man from U.N.C.L.E. - Κωδικό όνομα U.N.C.L.E.
Κωμική περιπέτεια
Διάρκεια: 116'

Η περίληψη:
Στις αρχές του 1960, στο αποκορύφωμα του Ψυχρού Πολέμου, ο πράκτορας της CIA, Solo, και ο πράκτορας της KGB, Kuryakin, αναγκάζονται να βάλουν στην άκρη την μακροχρόνια κόντρα τους και αναλαμβάνουν από κοινού μια αποστολή: να σταματήσουν τη διεθνή εγκληματική οργάνωση που έχει ως στόχο την αποσταθεροποίηση της εύθραυστης παγκόσμιας ισορροπίας, με τη χρήση πυρηνικών όπλων και πρωτοποριακής τεχνολογίας. Ο μόνος που μπορεί να αποτρέψει την επικείμενη παγκόσμια καταστροφή είναι ένας γερμανός επιστήμονας, του οποίου τα ίχνη αγνοούνται. Προκειμένου να τον βρουν και να αποτρέψουν τον πυρηνικό όλεθρο, οι δύο πράκτορες, με μοναδικό σύμμαχο την κόρη του, ξεκινούν έναν αγώνα ενάντια στον χρόνο.



Ricki and the Flash - Η Ρίκι και η Ροκ
Δραμεντί
Διάρκεια: 101'

Η περίληψη:
Η Ricki έχει πια μεγαλώσει, ενώ κυνήγησε το όνειρο της να γίνει ένα αστέρι της ροκ, με το να εγκαταλείψει την οικογένεια της. Τώρα έχει μια τελευταία ευκαιρία να διορθώσει τα πράγματα, όταν ο Pete, ο πρώην σύζυγος της, της ζητάει να έρθει πίσω στο Σικάγο και να βοηθήσει την αποξενωμένη της κόρη Julie, η οποία έχει πάρει διαζύγιο, σε μια πολύ δύσκολη στιγμή της.



A walk in the woods - Ταξίδι στην Αλαμπάμα
Κωμική περιπέτεια
Διάρκεια: 104'

Η περίληψη:
Αντί να ηρεμήσει σε τέτοια ηλικία και να απολαύσει τις χαρές της αγαπημένης του και όμορφη συζύγου, αλλά και της μεγάλης όσο και ευτυχισμένης οικογένειας του, ο Bill Bryson επιλέγει να κάνει τη διαδρομή 2.200 μιλίων από τη Τζόρτζια στο Μέιν, μέσω του μονοπατιού των Απαλάχιων Όρων. Η ηρεμία και η ισορροπία που ελπίζει να βρει, δεν υπάρχει από τη στιγμή που το μόνο άτομο που συμφωνεί να τον συνοδεύσει ο παλιόφιλος του, ο Katz. Χρόνια γυναικάς και πάντα κόντρα με τον νόμο, ο Katz το βλέπει σαν ευκαιρία να πληρώσει κάποια χρέη και να ζήσει μια περιπέτεια όσο τον βαστούν τα πόδια του. Όμως, το κακό είναι ότι και οι δύο έχουν τελείως διαφορετική εκτίμηση για το τι θα πει «περιπέτεια». 



Posted on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 09, 2015


Οι εκδόσεις ΤΟΥΛΙΠΑ προσφέρουν στο "Το Μεγαλείο Των Τεχνών" και τους αναγνώστες του 2 αντίτυπα του μυθιστορήματος της A.L. Jackson, "Η τριλογία του πάθους (δεύτερο βιβλίο): Πλησίασέ με".

Για να συμμετάσχετε στην κλήρωση, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
- Κάντε like στην σελίδα μας στο Facebook:
- Προσκαλέστε όσους περισσότερους φίλους σας μπορείτε.
- Κάντε like στην σελίδα των εκδόσεων Τουλίπα στο Facebook:
https://www.facebook.com/EkdoseisToulipa
- Πατήστε like ή αφήστε comment στη σχετική με τον διαγωνισμό ανάρτηση, την οποία θα βρείτε στη σελίδα μας στο Facebook.
- Να κάνετε δημόσια κοινοποίηση της προαναφερόμενης ανάρτησης.
- Όσοι νέοι χρήστες κάνουν εγγραφή στο κανάλι μας στο Twitter θα έχουν μία επιπλέον συμμετοχή:
 https://twitter.com/Megaleio_Texnwn
- Όσοι νέοι χρήστες γίνουν μέλη στο site μας (στο δεξί μέρος της σελίδας, κάτω από τις δημοφιλέστερες αναρτήσεις της εβδομάδας) θα έχουν μια επιπλέον συμμετοχή:
http://www.culture21century.gr

Η κλήρωση ξεκινάει σήμερα, 09/09/2015 και λήγει 15/09/2015. Οι νικητές θα ανακοινωθούν μέσα από την σελίδα μας στο Facebook αλλά και μέσω του site, με σχετική ανάρτηση, όπως και για την παραλαβή των δώρων τους.

 Καλή επιτυχία σε όλους...

Posted on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 09, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments


Έχουμε τους νικητές της κλήρωσής μας όπου κερδίζουν από ένα αντίτυπο του μυθιστορήματος της Βάσως Παπαδοπούλου, ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙΑ.

Τα ονόματα των νικητών είναι τα εξής και θα πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας ώστε να ενημερωθούν για την παραλαβή του δώρου τους: 

Vasoula Lianou
Rena Alexopoulou

* Οι νικητές πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας εντός 48 ωρών διαφορετικά, τα δώρα τους, δίνονται σε επιλαχόντες. 

Συγχαρητήρια σε όλους και ευχαριστούμε πολύ την ΑΝΕΜΟΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ για τη δωρεά τους στο site μας και τους αναγνώστες τους.

Μείνετε συντονισμένοι γιατί έρχονται και άλλες, νέες κληρώσεις...

Posted on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 09, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments


Είναι που υπάρχει αυτό το καταραμένο tumblr και μας βγάζει εκτός προγράμματος... Εκεί που χαζολογάς στο διαδίκτυο, εμφανίζεται μια εικόνα που σε οδηγεί σε μια άλλη εικόνα -και πάει λέγοντας-, με αποτέλεσμα να ιντριγκάρεσαι, η φαντασία σου να αρχίζει να οργιάζει κι εσύ, μην μπορώντας να αντισταθείς στις παρορμήσεις σου, αρχίζεις να σκαλίζεις προκειμένου να ανακαλύψεις από ποιο anime προέρχεται η εικόνα αυτή. Και εκεί πέφτεις πάνω στην ταμπέλα "incest" και αν είσαι σαν κι εμένα, έχεις χάσει το παιχνίδι από χέρι. Όπως στην περίπτωση του "Yosuga no Sora", καλή ώρα.

ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΛΑ:
Το "Yosuga no Sora" είναι Ιαπωνικό romance/drama visual novel ενηλίκων κατασκευής CUFFS ("Sphere"). Το παιχνίδι είχε κυκλοφορήσει αρχικά για Windows PC στις 05 Δεκεμβρίου 2008, ενώ ένα sequel με τίτλο "Haruka na Sora" κυκλοφόρησε στις 24 Οκτωβρίου 2009, το οποίο περιείχε εκτεταμένα σενάρια και νέες προεκτάσεις όσον αφορά αρκετούς χαρακτήρες του αυθεντικού παιχνιδιού. Αργότερα το game απέκτησε και το manga του, με τον Takashi Mikaze να το υπογράφει, και την Kadokawa Shoten να αποτελεί την εκδοτική του στέγη. Αρχικά κυκλοφόρησε σε ενότητες στο περιοδικό "Comp Ace", μεταξύ 26 Μαίου 2010 και 25 Δεκεμβρίου 2010, ενώ αργότερα τα κεφάλαια συγκεντρώθηκαν σε 2 ολοκληρωμένους τόμους.




ΤΟ ANIME:
Τα studios Feel απέκτησαν τα δικαιώματα για τη μεταφορά της ιστορίας στην μικρή οθόνη, με την σειρά να κάνει πρεμιέρα στις 04 Οκτωβρίου 2010 και να ολοκληρώνεται μετά την προβολή 12 επεισοδίων στις 20 Δεκεμβρίου της ίδιας χρονιάς. Την σκηνοθεσία ανέλαβε ο Takeo Takahashi, ενώ το anime προβλήθηκε μέσω των δικτύων AT-X, Tokyo MX και BS11. Για τη Βόρειο Αμερική τα δικαιώματα πήγαν στην Media Blasters. Η σειρά κυκλοφόρησε από την King Records σε DVD και Blu-ray, σε 4 δίσκους, με τον πρώτο να κυκλοφορεί στις 22 Δεκεμβρίου 2010 ενώ ο τελευταίος κυκλοφόρησε στις 26 Μαρτίου 2011.




ΤΟ STORY:
Ο Haruka Kasugano, μαζί με τη δίδυμη αδερφή του, Sora, αποφασίζουν να μετακομίσουν στο σπίτι που σαν παιδιά περνούσαν τα καλοκαίρια τους, θέλοντας να ξεκινήσουν μια νέα ζωή μετά τον απρόσμενο θάνατο των γονιών τους σε ένα φρικτό ατύχημα. Πλέον, οι δυο τους έχουν απομείνει μόνοι τους, και ο ένας αποτελεί το μοναδικό στήριγμα του άλλου. Τα πάντα στην πόλη που αποτελεί το νέο τους σπίτι μοιάζουν οικεία, με τις αναμνήσεις του παρελθόντος να βγαίνουν σταδιακά στην επιφάνεια και να αλλάζουν τους ήρωές μας, οδηγώντας τους σε αποφάσεις που θα καθορίσουν -με τον έναν ή τον άλλο τρόπο- το μέλλον τους.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ANIME:
- Θα ξεκινήσω λιγάκι ανάποδα απ' ότι συνηθίζω, και θα ξεκινήσω την ανάλυσή μου από το art που πραγματικά σου κόβει την ανάσα. Όχι απλά είναι ρεαλιστικό και καλοδουλεμένο, με αποτέλεσμα να απολαμβάνεις αισθητικά αυτό που παρακολουθείς, αλλά καταφέρνει να αποδώσει ακόμα πιο ρεαλιστικά τα εκάστοτε συναισθήματα των ηρώων. Ουσιαστικά, θα μπορούσαμε να πούμε πως το art του εν λόγω anime χωρίζεται σε δύο σκέλη. Στο οπτικό-αισθητικό, αλλά και στο συναισθηματικό-εκφραστικό. Οτιδήποτε νιώθουν, αισθάνονται, βιώνουν οι ήρωες, είτε αυτό αποδίδεται μέσω μιας κάποιας εσωτερικότητας είτε εξωτερικεύεται ανοιχτά και χωρίς περιστροφές, αποτυπώνεται τόσο ζωντανά και όμορφα που δεν γίνεται να μην σε παρασύρει. Το anime δεν βασίζεται μονάχα στο σενάριό του, ούτε καν στην τεχνική αποτύπωσης συναισθημάτων μέσω βλεμμάτων -πράγμα πολύ συνηθισμένο-, αλλά σε ολόκληρη τη γλώσσα του σώματος των χαρακτήρων.
- Ας περάσουμε, λοιπόν, στο δεύτερο σημείο όπου νομίζω πως πρέπει να σταθεί κανείς μιλώντας για το
“Yosuga no Sora”, που είναι το είδος στο οποίο ανήκει. Έχει στοιχεία harem, αλλά δεν είναι κοινότυπο harem. Έχει στοιχεία ecchi, αλλά δεν είναι διόλου επιφανειακό. Έχει sex, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι hentai. Αν θέλετε να του κολλήσετε αποκλειστικά και μόνο κάποια από τις παραπάνω ταμπέλες, θα έχετε κάνει το μεγαλύτερο λάθος όλων και δεν θα μπορέσετε να απολαύσετε ένα πραγματικό και ουσιαστικό drama romance, που έχει να προσφέρει περισσότερα από άλλες πιο επιφανειακές ιστορίες του είδους του. Ναι, δεν συνηθίζουμε να βλέπουμε sex σε τέτοιες ιστορίες, αλλά στην προκειμένη θα μπορούσαμε να πούμε πως δεν είναι υπερβολικό ή προκλητικό, αλλά αντίθετα εξυπηρετεί τον σκοπό του και μάλιστα με έναν τρόπο εξαιρετικά καλαίσθητο και αισθησιακό.
- Και περνάμε στην ίδια την ιστορία που επί της ουσίας χωρίζεται σε τέσσερα μέρη. Για να γίνω πιο σαφής, παρακολουθούμε την ίδια γραμμή γεγονότων -ή έστω, περίπου την ίδια- με τον Haru να μπλέκεται συναισθηματικά σε κάθε μία από αυτές και με μία διαφορετική ηρωίδα. Η χρονική ακολουθία των ιστοριών είναι κοινή, αλλά είναι οι μικρές λεπτομέρειες και οι αποφάσεις του Haru που οδηγούν κάθε φορά την υπόθεση σε ένα διαφορετικό μονοπάτι και κατά συνέπεια, σε μια διαφορετική εξέλιξη η οποία, όμως, κρύβει πίσω της την πραγματικότητά του, την πιο κρυφή και αρρωστημένη ίσως για κάποιους επιθυμία του, που έρχεται σε σύγκρουση με τα πρέπει και τα μη που επιτάσσει η κοινωνία αλλά και τα ταμπού που αυτή έχει υιοθετήσει από αρχαιοτάτων χρόνων και -καλώς, ίσως- συντηρεί μέχρι σήμερα. Φυσικά, δεν γίνεται να μας αρέσουν και οι τέσσερις ιστορίες εξίσου, αλλά η προσωπική αδυναμία του καθενός έγκειται στα γούστα του και στο τι θα τον αγγίξει στο συναίσθημά του.
- Ξεκινώντας να παρακολουθεί κανείς το anime αυτό, το πιθανότερο είναι να σκεφτεί πως οι γυναικείοι
χαρακτήρες είναι ιδιαίτερα συνηθισμένοι, ίσως και κάπως βαρετοί, ακριβώς επειδή είναι προβλέψιμοι ως προς τις αντιδράσεις και τις συμπεριφορές τους. Στην πραγματικότητα, ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει, αφού το σενάριο φροντίζει να καθοδηγήσει την κάθε μία από αυτές σε τέτοια μονοπάτια που τους επιτρέπουν να βγάλουν προς τα έξω αυτό που κρύβεται κάτω από την επιφάνεια των πραγμάτων, με την κάθε μια τους να έχει και από μία προσωπική ιστορία που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, δεν έχει απλά ενδιαφέρον, αλλά και διδακτική, τόσο όσον αφορά τις ανθρώπινες σχέσεις γενικότερα, όσο και ειδικότερα, αφού οι αποφάσεις που θα πάρουν θα παίξουν σημαντικό ρόλο και θα καθορίσουν το μέλλον τους με έναν τρόπο μοναδικό.
- Όσο εξαιρετικά είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά του anime, αλλά και το ιδιαίτερο story plot του που αγγίζει πολύ ευαίσθητες χορδές και γεννά πολύ έντονα συναισθήματα, άλλο τόσο εξαιρετικό είναι και το voice cast, με τον κάθε ηθοποιό να μοιάζει να έχει γεννηθεί για να ερμηνεύσει τον ρόλο του που όσο εξελίσσεται και διαμορφώνεται, τόσο περισσότερο προσαρμόζεται. Εξαιρετική και η μουσική επένδυση που κρύβει έντονες δόσεις ρομαντισμού και δραματικότητας, απόλυτα ταιριαστή και εναρμονισμένη με την εικόνα και κυρίως, το συναίσθημα που χωρίς κόπο καταφέρνει να εκμαιεύσει η σειρά από τον θεατή. Όλα σε αυτήν την παραγωγή είναι προσεχτικά μελετημένα και αυτό με κάνει να την εκτιμάω ακόμα πιο πολύ, επειδή πολύ εύκολα θα μπορούσε να έχει γίνει μια αρπαχτή που θα χαλούσε το όλο σύνολο. Ακόμα και τα omake extras του κάθε επεισοδίου είναι καλόγουστα και διασκεδαστικά, καταφέρνοντας να ελαφρύνουν το κλίμα στο τέλος κάθε επεισοδίου.

ΤΟ OST ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ:
Το ost του original game είναι σε μουσική σύνθεση του Manack και κυκλοφόρησε από την Sphere στις 27 Φεβρουαρίου 2009, και πάνω σε αυτή τη δουλειά βασίστηκε το ost του anime, την μουσική σύνθεση του οποίου υπογράφουν οι Manabu Miwa (Manack) και Bruno Wen-li από κοινού. Επί της ουσίας, το ost του anime περιλαμβάνει ορισμένες νέες μουσικές συνθέσεις αλλά και νέες εκδοχές του original ost του game, και κυκλοφόρησε σε δύο cds με τίτλους "Arrange" και "New", 19 και 24 κομματιών αντίστοιχα, ενώ κυκλοφόρησαν και δύο cd singles με τα opening και endings της σειράς, αποτελούμενα από 4 και 5 κομμάτια αντίστοιχα. Το opening είναι το "Hiyoku no Hane" ερμηνευμένο από τους eufonius, και το βασικό ending είναι το "Tsunagu Kizuna" από τους Team. Nekocan και Junca Amaoto, ενώ το ending που ακολουθεί τα omake extras είναι το "Momoiro Clover Z" από τις Pinkii Joonzu. Συνολικά, η μουσική επένδυση τηςςε σειράς είναι μοναδική, ονειρική, ρομαντική, τρυφερή και αισθαντική, αποτελούμενη κυρίως από ορχηστρικές μελωδίες πιάνου, εγχόρδων αλλά και πνευστών, που σε ταξιδεύουν αλλά και συνάδουν άψογα με την εικόνα και το συναίσθημα, όπως ήδη ανέφερα παραπάνω, κατατάσσοντάς το αναμφίβολα στα πιο ωραία osts που έχω ακούσει εδώ και καιρό.

Yosuga no Sora - Opening



Yosuga no Sora - Opening Full Song


Yosuga no Sora - 1st Ending



Yosuga no Sora - 1st Ending Full Song



Yosuga no Sora - 2nd Ending



Yosuga no Sora - 2nd Ending Full Song


ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ:
Νομίζω πως το anime, στο σύνολό του, θέλει να περάσει ένα και μοναδικό μήνυμα. Πως δεν επιλέγουμε ποιον θα ερωτευθούμε και πως στο τέλος, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, πάντα κάποιον πρέπει να πληγώσουμε, αν θέλουμε να έχουμε την ελπίδα να κερδίσουμε το μερίδιο της ευτυχίας που μας αναλογεί. Η αγάπη μπορεί ορισμένες φορές να μην έχει λογική, είναι όμως αυτή που μας αλλάζει, που μας ορίζει και που κατευθύνει το μέλλον μας. Αν ο δρόμος αυτός που θα μας οδηγήσει είναι σωστός ή λάθος, κανείς δεν το γνωρίζει -και ίσως να μην έχει χρειάζεται-, αλλά αυτό που σίγουρα μετράει είναι το πως νιώθουμε εμείς και όχι το τι θα πουν οι γύρω μας. Γιατί, τελικά, ίσως αυτό που έχει πραγματικά σημασία, είναι να είμαστε και να παραμένουμε αληθινοί, κυρίως απέναντι σε αυτόν που αγαπάμε. Γι' αυτό, αν έχετε αρκετά ανοιχτά μυαλά και οι ευαισθησίες σας δεν θίγονται εύκολα από λεπτά ζητήματα, δείτε το anime αυτό και δεν θα χάσετε... έστω κι αν το κατατάξετε στις ένοχες απολαύσεις σας.

Posted on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 09, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments


Πέρσι τέτοια εποχή, σε μια συζήτηση με την φίλτατη Νικολέτα Μπαλοπήτου, αναφέρθηκε το όνομα της σειράς "American Horror Story", που εκείνη την περίοδο είχε αρχίσει το promo της 4ης season της. Τι ήθελα να ρώτησα "τί είναι αυτό;"... μετά δυσκολίας η Νικολέτα γλίτωσε το εγκεφαλικό και μου έσυρε όσα σέρνει η σκούπα επειδή δεν είχα παρακολουθήσει μέχρι εκείνη την ώρα ούτε ένα επεισόδιο μιας σειράς που ήταν σίγουρη πως θα λατρέψω. Και ομολογουμένως, τα trailers, οι αφίσες και το ευρύτερο promo, λειτούργησαν θετικά και φυσικά ξεκίνησα να παρακολουθώ το "Freak Show" μανιωδώς.

Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΟ CAST:
Όπως ίσως ήδη να γνωρίζετε, το "American Horror Story" είναι τηλεοπτική παραγωγή του δικτύου FX και ουσιαστικά αποτελεί μία ανθολογία. Αυτό σημαίνει πως ναι μεν η σειρά -συνολικά- ακολουθεί μια συγκεκριμένη κατεύθυνση, η κάθε season, όμως, λειτουργεί αυτόνομα και παρουσιάζει μία διαφορετική ιστορία κάθε φορά. Έτσι συνέβη και με την 4η season που πήρε τον υπότιτλο "Freak Show" και μας μετέφερε στο 1952, μια εποχή που μπορούσε να υποστηρίξει το περιεχόμενό της. Η season ξεκίνησε να προβάλλεται στις 08 Οκτωβρίου του 2014 και ολοκληρώθηκε στις 21 Ιανουαρίου του 2015 έπειτα από 13 επεισόδια.
Βέβαια, οφείλουμε να αναφέρουμε πως σε αντίθεση με τις προηγούμενες seasons, η συγκεκριμένη δεν ακολουθεί απόλυτα την έννοια της ανθολογίας, αφού οι Lily Rabe, Naomi Grossman και John Cromwell συμμετέχουν σε αυτήν ενσαρκώνοντας και πάλι τους ρόλους που είχαν στην 2η season, "Asylum", πράγμα που αποτελεί ιδιαιτερότητα αφού ναι μεν η παραγωγή συνηθίζει να χρησιμοποιεί τους ίδιους ηθοποιούς, ποτέ όμως δε ίδιους ρόλους. Και μιας και μιλάμε για επαναχρησιμοποιημένους ηθοποιούς, να πούμε πως όπως και σε προηγούμενες seasons της σειράς, έτσι και σε αυτήν, εμφανίστηκαν οι Jessica Lange, Evan Peters, Denis O'Hare, Frances Conroy, Jamie Brewer, Sarah Paulson, Emma Roberts, Kathy Bates, Angela Bassett, Gabourey Sidibe, Danny Huston, Ben Woolf, Mare Winningham και Grace Gummer.
Αν και ήταν κάτι αρκετά προβλεπόμενο, το "Freak Show" έχει πάρει μέχρι σήμερα τις πιο καλές κριτικές στην πορεία της σειράς -παρά που έχω την αίσθηση πως η πλειοcηφία των fans αγαπάει περισσότερο τη 2η-, με το πρώτο επεισόδιο να φτάνει τα 6.13 εκατομμύρια θεατές, ενώ μέχρι η σειρά να ολοκληρωθεί ο μέσος όρος θεατών ήταν 3 εκατομμύρια ανά επεισόδιο. Μέχρι σήμερα, το "Freak Show" αποτελεί την σειρά με τους περισσότερους θεατές στην ιστορία του FX, ενώ η σειρά κέρδισε 20 υποψηφιότητες για Emmy, περισσότερες από κάθε άλλη season.

ΤΟ STORY:
Βρισκόμαστε στο 1952, στο Jupiter της Φλόριντα, όπου ένα περιφερόμενο τσίρκο που αποτελείται από “φρικιά”, κάνει την εμφάνισή του στην πόλη και υπόσχεται στο υποψήφιο κοινό να το καθηλώσει. Οι κάτοικοι, όμως, δεν φαίνεται να γοητεύονται και πολύ από το περιεχόμενο του show, με τις επιδείξεις φρικιών να θεωρούνται πλέον παρωχημένες και ξεπερασμένες. Και το γεγονός πως μια σειρά από μυστηριώδεις θανάτους κι εξαφανίσεις ανθρώπων ξεσπάει στην μέχρι πρότινος ήσυχη πόλη τους, δεν βοηθάει καθόλου την κατάσταση, με τα φρικιά να θεωρούνται οι βασικοί ύποπτοι, την ίδια ώρα που αποτελούν στόχους μιας άλλης απειλής.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ:
- Όπως ήδη ανέφερα, δεν έχω δει κάποια άλλη season του "American Horror Story" οπότε δεν μπορώ να μπω στην διαδικασία της σύγκρισης και κατά πόσο η season αυτή ήταν καλύτερη ή χειρότερη από κάποιες άλλες. Αυτό που μπορώ να πω, κρίνοντας αυτήν και μόνο αυτήν ως συνολικό αποτέλεσμα, είναι πως ήταν άνιση, όντας χωρισμένη σε δύο ενότητες. Επί της ουσίας, το πρώτο μισό της season παρουσίαζε μία συγκεκριμένη ιστορία που παρέπεμπε σε παλαιότερες, κλασσικές ταινίες τρόμου εποχής, ενώ το δεύτερο μισό παρουσίασε μια εντελώς διαφορετική ιστορία, που αν και γεννήθηκε από τα σπλάχνα της πρώτης, δεν γεννούσε μέσα μας τον ίδιο άγριο τρόμο της πρώτης, κάτι που πιθανότατα να οφειλόταν στην γνώση που είχαμε σχετικά με το τι συνέβαινε.
- Η σκηνοθετική προσέγγιση ήταν εξαιρετική. Αποτελώντας έναν συνδυασμό b-movie αισθητικής και
παλιάς cult ταινίας, δημιούργησε ένα κλίμα ανατριχιαστικό, αξιοποιώντας στο έπακρο όλες εκείνες τις μικρές λεπτομέρειες που μπορούσαν να προκαλέσουν ταραχή, αλλά και να καλλιεργήσουν τους εσωτερικούς μας φόβους απέναντι σε αυτά τα οποία, ακόμα κι αν τα βλέπουμε ή έστω τα γνωρίζουμε, δεν μπορούμε πάντα -ή όχι απόλυτα- να ελέγξουμε και να ορίσουμε. Παράλληλα, η εικόνα στο σύνολό της, είχε κάτι το παλιομοδίτικο που ταίριαζε απόλυτα τόσο με την ευρύτερη αισθητική της ταινίας, αλλά και με την εποχή -και το κλίμα αυτής- που παρουσιάστηκε μέσα από τις μικρές και μεγάλες ιστορίες που ζωντάνεψαν στη μικρή οθόνη.
- Και πάμε στο σενάριο που νομίζω πως είναι αυτό που αντιμετωπίζει και το μεγαλύτερο πρόβλημα. Όχι επειδή είναι κακό, αλλά επειδή έχει "τρύπες". Τι εννοώ με αυτό... Υπάρχουν σεναριακά κενά τα οποία μπορεί σε κάποιους να περάσουν απαρατήρητα, όχι όμως σε έναν αρκετά έμπειρο θεατή, ειδικά αν αυτός έχει εντρυφήσει στο παρελθόν σε ιστορίες τρόμου και μυστηρίου. Ανοίγονται μικρά κεφάλαια που αφορούν τις διάφορες υποϊστορίες τα οποία, στην πραγματικότητα, δεν κλείνουν ποτέ, ή κλείνουν αρκετά αργότερα, ακυρώνοντας τα αρχικά δεδομένα, ή καταλήγοντας σε ένα τέλος πολύ διαφορετικό από αυτό που θα μπορούσε να οδηγηθεί σύμφωνα με τα μονοπάτια που η πλοκή είχε ακολουθήσει νωρίτερα. Πιθανότατα, πολλοί να τα είδαν και λίγοι να τα παρατήρησαν, αλλά εμένα που τα αντιλήφθηκα όλα αυτά, κάτι με χάλασε.
- Σε επίπεδο ερμηνειών όχι μόνο δεν μπορούμε να σχολιάσουμε -νομίζω-, αλλά θα ήταν ιεροσυλία από
μέρους μας να πούμε το παραμικρό, ειδικά αν αυτό περιλαμβάνει αρνητική διάθεση, που μονάχα ως κακία θα μπορούσε να αποδειχθεί στη δεδομένη περίσταση. Καθόλου τυχαίο πως στα Emmy η σειρά είχε 6 υποψηφιότητες, καθόλου τυχαίο το ότι σε μια παραγωγή σαν κι αυτή συμμετέχουν πολύ μεγάλα ονόματα, τόσο της μικρής όσο και της μεγάλης οθόνης, καθόλου τυχαίο και το ότι δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, ακόμα και όταν η εικόνα τους τσαλακώνεται και φθείρεται, απομακρύνοντάς τους ακόμα περισσότερο από τον αληθινό τους εαυτό.
- Αρχίζω να επαναλαμβάνομαι, αλλά μην έχοντας δει τις προηγούμενες seasons, δεν ξέρω κατά πόσο είναι καθαρή πρόθεση των παραγωγών να δημιουργήσουν μια αμιγώς σειρά τρόμου. Το "Freak Show", πάντως, παίζει και σε ένα διαφορετικό επίπεδο. Ναι μεν διατηρεί τα στοιχεία του θρίλερ, αλλά από μια άλλη οπτική, αποτελεί μια έντονη κοινωνική και ανθρωπολογική ανάλυση, τόσο σε κοινωνιολογικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο. Οι χαρακτήρες του δεν είναι απόλυτα καλοί ή απόλυτα κακοί -η πλειοψηφία, τουλάχιστον-, και ο καθένας μπορεί να φτάσει στα άκρα ή ακόμα και να τα ξεπεράσει, ανάλογα με το τι επιτάσσουν οι περιστάσεις. Άνθρωποι που βρίσκονται στο περιθώριο, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, και αναγκάζονται να αντιμετωπίσουν την ζωή και τους ανθρώπους με σκληρότητα, ακριβώς όπως τους αντιμετώπισαν κι εκείνοι εξαιτίας της διαφορετικότητάς τους. Αν μη τι άλλο, είναι μια season που σου δίνει τροφή για σκέψη και σε κάνει να αναρωτιέσαι αν τα τέρατα γεννιούνται, αν τα δημιουργούμε, ή αν ζουν μέσα μας.

ΤΙ ΜΕΛΛΕΙ ΓΕΝΕΣΘΑΙ:
Η 5η season του "American Horror Story" επιβεβαιώθηκε πριν καλά-καλά προλάβει να ολοκληρωθεί η προβολή της 4ης, και θα έχει υπότιτλο "Hotel", ενώ κατά κάποιον τρόπο θα συνδέεται με την 1η. Πολλές λεπτομέρειες δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές, θέλοντας προφανώς να διατηρήσουν το ενδιαφέρον μας αμείωτο, εκτός του ότι θα είναι η πρώτη φορά που η Jessica Lange δεν θα συμμετάσχει στο cast, σε αντίθεση με τους Evan Peters, Sarah Paulson, Denis O'Hare, Lily Rabe, Kathy Bates, Emma Roberts, Angela Bassett, Chloë Sevigny, Finn Wittrock, Wes Bentley, Mare Winningham και Matt Bomer που επιστρέφουν δυναμικά. Αναμένουμε, λοιπόν, την 7η Οκτωβρίου που όπως έχει ανακοινωθεί, η season θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα της, ελπίζοντας πως ο πήχης θα ανέβει ακόμα ψηλότερα.

Posted on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 09, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments


Οι εκδόσεις iWrite και οι συγγραφείς Βασιλική Τριανταφύλλου και Αγγελική Κουρμουλάκη, σας προσκαλούν στην πρώτη παρουσίαση του παιδικού βιβλίου "Μερλίνα Μια φαντασμένη ποντικίνα".
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου και ώρα 18:00μ.μ., στην Δημοτική Βιβλιοθήκη-Πινακοθήκη της Θέρμης. Στον ίδιο χώρο, από τις 14 ως τις 18 Σεπτεμβρίου, θα βρείτε και μια έκθεση μακέτας εικονογράφησης της Αγγελικής Κουρμουλάκη.

Λίγα λόγια για το βιβλίο:

Είναι έξυπνη, µοναδική, όµορφη, ξεχωριστή!
Τόσο αξιόλογη και καλλιεργηµένη!
Πάντα σοβαρή και µετρηµένη!
Εκείνη που σε όλα παίρνει άριστα!
Εκείνη που περνούν µαζί της όλοι τόσο ευχάριστα!
Καλύτερή της δε θα βρουν, όσο κι αν γυρεύουν.
Είναι σίγουρο πως όλοι τη ζηλεύουν!«
Ή τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται …η Μερλίνα,
η ποντικίνα που µε τα απίστευτα καµώµατά της
έφερε αναστάτωση σε όλη την Ποντικούπολη!
Είναι πράγµατι τόσο τέλεια;
Ή µήπως έτσι θέλει να πιστεύει;
Άνοιξε το βιβλίο, για να τη γνωρίσεις
και να βγάλεις τα δικά σου συµπεράσµατα!
Α! και αν τύχει κάπου να τη συναντήσεις,
µην ξεχάσεις να της πεις
πως η τελειότητα είναι βαρετή!

Λίγα λόγια για τις συγγραφείς:

Βασιλική Τριανταφύλλου

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Καβάλα. Σπούδασε Ιστορία και Αρχαιολογία στη Φιλοσοφική σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Είναι μητέρα δύο μικρών παιδιών και κατοικεί στη Θεσσαλονίκη. Εργάστηκε ως εκπαιδευτικός για αρκετά χρόνια στον ιδιωτικό τομέα και ασχολήθηκε ιδιαίτερα με το θεατρικό παιχνίδι. Έλαβε μέρος σε πολλές παιδικές θεατρικές παραστάσεις και συμμετείχε σε πολυάριθμα σεμινάρια θεατρικής αγωγής. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με τη συγγραφή παιδικών παραμυθιών. Πρώτος σταθμός υπήρξε το »Καραμελένιο Δάσος« και το ταξίδι συνεχίζεται…

Αγγελική Κουρμουλάκη

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε στο Π.Τ. Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Ρόδο. Έκανε πολυετείς ιδιωτικές σπουδές στα εικαστικά και συνεχίζει με διαρκή προσωπική έρευνα. Υπήρξε επί σειρά ετών δραστήριο μέλος της εικαστικής ομάδας »Πολυεργαστήρι« και της θεατρικής ομάδας »Θεατρικό εργοτάξιο«. Ασχολήθηκε μεταξύ άλλων συστηματικά με τη διδασκαλία των εικαστικών και τη σκηνογραφία, ενώ παρουσίασε τη δουλειά της σε 4 ατομικές και 14 ομαδικές εκθέσεις ζωγραφικής, καλλιτεχνικής μάσκας και κούκλας. Έχει γράψει και εικονογραφήσει το βιβλίο »Ονειροτρόπια« (2015, iWrite publications)

Posted on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 09, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments


Οι Tea for X θα εμφανιστούν στο Τρένο στο Ρουφ για μία συναυλία με αφρικανικά παραδοσιακά και σύγχρονα ποιήματα μελοποιημένα σε jazz, funk, afro-latin και salsa ρυθμούς.

Μία σειρά αφρικανικών παραδοσιακών και σύγχρονων ποιημάτων μελοποιούνται από τον Βασίλη Λαγό και πλαισιώνονται μουσικά από πρωτότυπες συνθέσεις του Brian Voll. Επιλεγμένα από το έργο της Ρίτας Μπούμη-Παππά «Ο μαύρος αδελφός: Παγκόσμια ανθολογία νέγρικης ποίησης» και μεταφρασμένα στην αγγλική γλώσσα, τα ποιήματα εκφράζουν τη στενή συγγένεια της μουσικής με τον λόγο και παρουσιάζουν τη μοναδική κουλτούρα των Αφρικανών και την οργιαστική τέχνη τους, που προέκυψε μέσα από τον πόνο και την οργή, σε κάθε μήκος και πλάτος της γης, όπου βρέθηκαν άνθρωποι της Αφρικής.
Μία απόπειρα αναφοράς στη μαύρη μουσική, που κρατά ως βάση τις παραδοσιακές φόρμες και την πολυρρυθμία, περνώντας στη συνέχεια στη jazz, τη funk, την afro-latin έως και τη salsa.

Συμμετέχουν οι
Σωκράτης Γανιάρης: ντράμς, κρουστά
Brian Voll: πλήκτρα
Ντόρα Βλάσση: τραγούδι
Βασίλης Λαγός: κιθάρα

Το τετραμελές μουσικό σχήμα Tea For X αρέσκεται να προσδιορίζεται μέσω του «παράγοντα Χ», που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο συμμετοχής περισσοτέρων μελών, ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις κάθε παράστασης. Με αφετηρία τη jazz κι έχοντας συνείδηση των κοινωνικών συνθηκών κατά τις οποίες δημιουργήθηκε, ξεκίνησε παρουσιάζοντας jazz standards συνοδεία λόγου, που, είτε ως αυτοβιογραφική κατάθεση, είτε ως ιστορικό τεκμήριο, πλαισιώνει επεξηγηματικά τη μουσική εκείνη, που εύστοχα η Νίνα Σιμόν χαρακτήρισε ως «κλασική μουσική των Αφρικανών».

Στη συνέχεια της πορείας τους, οι Tea For X συναντήθηκαν με το έργο της ποιήτριας Ρίτας Μπούμη-Παππά «Ο μαύρος αδελφός: Παγκόσμια ανθολογία νέγρικης ποίησης».

Τοποθεσία: Αμαξοστοιχία Τρένο στο Ρουφ, Σιδηροδρομικός Σταθμός επί της Λεωφόρου Κωνσταντινουπόλεως, Αθήνα

Ημερομηνία: Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015 στις 21.30μ.μ.

Τιμές εισιτηρίων: 7€

Posted on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 09, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Τη Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015, το An Club υποδέχεται live τους Hogg, Craang και Naxatras.

Σεπτέμβριος, ένατος μήνας του χρόνου, αρχίζουν τα σχολεία, τα καλός χειμώνας, τα κεφάλια μπαίνουν μέσα, το πασόκ έχει κλείσει άλλο ένα χρόνο ιστορίας και παραμένει ενωμένο/δυνατό.

Η ζέστη όμως παραμένει και όταν η μουσική είναι βαριά τότε οι συνθήκες της αλλαγής είναι ακόμα χειρότερες.

Με αυτό το σκεπτικό τρεις μπάντες από την όμορφη Θεσσαλονίκη, την συμπρωτεύουσα, συμβασιλεύουσα, νύφη του Θερμαϊκού, πιο ερωτική πόλη, μια πόλη μια ομάδα, αποφάσισαν να κάνουν μια περιοδεία στην ηλιόλουστη ακόμα Ελλάδα ώστε να δυσκολέψουν ακόμα περισσότερο τις καταστάσεις.

Οι Hogg θα ήθελαν πολύ να είναι γουρούνια, αλλά δεν είναι. Η μόνη σχέση που έχουν με τα γουρούνια είναι η συνωνυμία με τον Boss Hogg που ήταν γουρούνι από άλλη άποψη.
Όπως ίσως γουρούνι να χαρακτήριζαν και κάποιοι αυτόν που θα κολλήσει σε κάθε γκόμενα, με τον πιο αισχρό και γλειώδη τρόπο, χωρίς όμως να καταφέρνει ποτέ τίποτα. Οι Hogg όμως κατάφεραν να ηχογραφήσουν και ίσως να κυκλοφορήσουν το δεύτερό τους δίσκο που θα έχουν μαζί τους και θα είναι μια καλή ευκαιρία να απολαύσουμε. Ένας δίσκος που σε αντίθεση με το ομώνυμο βιβλίο μόνο πορνογραφικός δεν είναι, αντίθετα είναι rock, sludge, groove, heavy και όχι γουρουνίσιος.

Οι Craang έσκασαν σχεδόν από το πουθενά, καλά λίγο παραδίπλα, πριν μια διετία. Οι εμφανίσεις τους έχουν αποσπάσει τα καλύτερα σχόλια όπως και ο πρώτος δίσκος τους,
To The Estimated Size of Universe, έγινε sold out και παρά τα προβοκάτσια για αγορά από φίλους και γνωστούς υπό απειλές έγινε όντως έτσι και πριν λίγο καιρό επανακυκλοφόρησε με δώρο τα τραγούδια. Την μουσική τους την περιγράφουν οι ίδιοι σαν ένα κράμα από Rock,Jam,Lo-fi Noise,Drone, Tropicalia Fuzz Psych Trip, Elevator Music και μάλλον έτσι πρέπει να είναι.
Θα είναι η τελευταία ευκαιρία να τους απολαύσουμε πριν την γερμανική τους περιοδεία στα πλαίσια της αποπληρωμής του χρέους.

Οι Naxatras μπορεί να είναι το τρίτο συγκρότημα της παρέας. Αν φυσικά καταφέρουν να ξεφύγουν από τα χέρια των ανώτερων όντων μιας άλλης διάστασης που είναι υπεύθυνα για την υπαγόρευση των ασμάτων των Naxatras όταν αυτοί διαλογίζονται. Αν τα καταφέρουν τότε θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε ένα ψυχεδελικό οπτικοακουστικό ταξίδι στην δεκαετία του 70, συνοδεία heavy riffs, ονειρικών μελωδιών και άλλα καλά που ούτε στα καλύτερα παλιατζίδικα δεν βρίσκεις. Και όλα αυτά απόλυτα ζωντανά όπως και ο πρώτος τους, ομώνυμος, δίσκος που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο και μόνο ψέμα δεν ήταν!


Posted on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 09, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments


Η Οργανωτική Επιτροπή των αγώνων ιστορικής μνήμης, στην συνεδρίαση της που πραγματοποιήθηκε στις 31/07/15 με την προεδρία του αντιδημάρχου πολιτισμού κ. Βαγγέλη Χατζατουριάν, πήρε μια σειρά από σημαντικές αποφάσεις στην πορεία υλοποίησης της σημαντικής αθλητικής διοργάνωσης, 1ος Αγώνας Ιστορικής Μνήμης "Nea Smyrni Historic Run" που θα γίνει στην Ν. Σμύρνη στις 04 Οκτωβρίου 2015.

Επικύρωσε την επίσημη μέτρηση της διαδρομής των αγώνων που έγινε με την έγκριση του ΣΕΓΑΣ και ενέκρινε τον επίσημό χάρτη των διαδρομών.

Αποφάσισε το πολιτιστικό μέρος των αγώνων να περιλαμβάνει εκδηλώσεις στην πλατεία Νέας Σμύρνης, με έναρξη την διοργάνωση μουσικής συναυλίας, το Σάββατο 03 Οκτωβρίου 2015, με το συμφωνικό έργο Ωδή στην Καλλιπάτειρα. Στο μοναδικό αυτό μουσικό έργο συμμετέχουν - Τραγούδι: Πασχάλης Τόνιος, Σοπράνο: Σόνια Θεοδωρίδου, Απαγγελία: Γιώργος Κυρίτσης, Συμφωνική Ορχήστρα Mobile, Διεύθυνση Ορχήστρας: Θεόδωρος Ορφανίδης, Διαβάζουν: Βούλα Πατουλίδου, Δημοσθένης Ταμπάκος, συμμετοχή χορωδίας. 

Το πολιτιστικό μέρος ολοκληρώνεται την Κυριακή 04 Οκτωβρίου 2015 με μουσικά συγκροτήματα και Dj καθ’ όλη την διάρκεια των αγώνων στους επτά (7) σταθμούς του Τραμ που περικλείονται και περιλαμβάνονται στην διαδρομή των αγώνων καθώς και μια μεγάλη γιορτή μπύρας με τη λήξη του αγώνα.

Τέλος αποφάσισε, σε συνεργασία με τον Πανιώνιο Γ.Σ.Σ., και με αφορμή τα 125 χρόνια από την ίδρυση του να υποστηρίξει τις εκδηλώσεις του συλλόγου με την δημιουργία και παραχώρηση περιπτέρου στο άλσος Ν. Σμύρνης.
           
Η επίσημη ιστοσελίδα του Αγώνα, www.neasmirnihistoricrun.gr, λειτουργεί από τις 15/06/2015 για την καλύτερη δυνατή ενημέρωση των συμμετεχόντων, των φορέων και των εταιρειών που υποστηρίζουν την προσπάθεια. Οι εγγραφές πραγματοποιούνται κυρίως μέσα από την ιστοσελίδα, αλλά και στα γραφεία του Πολιτιστικού Οργανισμού και Αθλητικού τμήματος του Δήμου Νέας Σμύρνης.


Posted on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 09, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 08, 2015


Οι εκδόσεις Διόπτρα, παρά την κρίση και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο χώρος του βιβλίου, ετοιμάζουν μια σειρά βιβλίων που αναμένονται να εκδοθούν μέχρι το τέλος του 2015, ενώ έχουν καλά κρυμμένους άσσους στο μανίκι τους για την έναρξη του 2016. Εμείς, έχουμε τις πληροφορίες μας, αλλά θα σας τις αποκαλύψουμε όταν έρθει η ώρα. Προς το παρόν, δείτε τους τίτλους που έχουν ανακοινωθεί κι επίσημα, ώστε να ξεκινήσετε να ετοιμάζετε τις λίστες των αγορών σας.
 
"Ηρακλής – ο ήρωας μέσα μας" της Ιουλίας Πιτσούλη
"Το μυστήριο του κίτρινου δωματίου" του Gaston Leroux
"Δεν πέθανα εγκαίρως" της Ρέας Βιτάλη
"Αυτό που ξέρω σίγουρα" της Oprah Winfrey
"13 Μέρες" της V.M. Giambanco
"Σκανταλόπετρα" του Σωτήρη Σαμπάνη
"Την Κυριακή έχουμε γάμο" του Γιάννη Ξανθούλη
"101 Διδάγματα Ζωής" του Γιώργου Παπαδόπουλου
"Η Πόλη ΙΙΙ" του Blake Crouch
"Η δύναμη του Ρέικι" της Ζηνοβίας Πατεράκη και του Σπύρου Κουρή
"Στον δρόμο των αρωμάτων" του Μάνθου Σκαργιώτη
"Η σοφία του γονέα" του Robin Sharma
"Γύρω γύρω όλοι" του MJArlidge
"Θάλασσες μας χώρισαν" της Ιφιγένειας Τέκου
"Μέρες από ζάχαρη και αλάτσι" της Άννας Γαλανού
"Το βιβλίο χωρίς εικόνες" του B.J. Novak
"Ημερολόγιο 2016" της Νάνσυς Μαλλέρου 
"Ημερολόγιο 2016" του ΚΥΡ

Posted on Τρίτη, Σεπτεμβρίου 08, 2015 by Γιώτα Παπαδημακοπούλου

No comments