"Αδάμαστη" της Glenon Doyle
Ποια ήσουν προτού ο κόσμος σου πει ποια πρέπει να είσαι;
Κάθε γυναίκα έχει μέσα της μια φωνή λαχτάρας και νοσταλγίας. Προσπαθούμε με όλο μας το είναι να γίνουμε καλές: καλές σύντροφοι, καλές κόρες, καλές μητέρες, καλές εργαζόμενες, καλές φίλες. Ευελπιστούμε ότι όλη αυτή η προσπάθεια θα μας κάνει να νιώσουμε ζωντανές. Αντ’ αυτού, όμως, καταλήγουμε να νιώθουμε εξαντλημένες, σε αδιέξοδο, να ασφυκτιούμε από τα πρέπει και να απογοητευόμαστε από το αποτέλεσμα. Βλέπουμε τη ζωή μας και αναρωτιόμαστε: μα, δεν έπρεπε όλα αυτά να είναι πιο όμορφα; Αλλά καταπνίγουμε την ερώτηση πολύ βιαστικά, λέγοντας στον εαυτό μας ότι πρέπει να είμαστε ευγνώμονες, και κρύβουμε τη δυστυχία μας ακόμα και από τον ίδιο μας τον εαυτό.
Αυθεντικό και οργισμένο, ορμητικό και τρυφερό μαζί, το Αδάμαστη είναι ταυτόχρονα μια ειλικρινής αυτοβιογραφία και ένα ηχηρό κάλεσμα. Είναι η ιστορία του πώς μια γυναίκα έμαθε ότι υπεύθυνη μητέρα δεν είναι εκείνη που αργοπεθαίνει για τα παιδιά της, αλλά εκείνη που τους δείχνει πώς να ζήσουν με όλη τους την καρδιά. Είναι μια ιστορία που περιγράφει ένα διαζύγιο, τη δημιουργία μιας νέας, σύνθετης οικογένειας, και τη συνειδητοποίηση ότι το πόσο ενωμένη ή διαλυμένη είναι μια οικογένεια εξαρτάται από το κατά πόσο τα μέλη της μπορούν, όταν κάθονται στο τραπέζι, να είναι ο πραγματικός τους εαυτός. Και είναι η ιστορία του πώς μπορούμε όλες μας να αρχίσουμε να εμπιστευόμαστε τον εαυτό μας αρκετά, ώστε να βάλουμε τα όριά μας, να συμφιλιωθούμε με το σώμα μας, να τιμήσουμε τον θυμό και τον πόνο μας, και να απελευθερώσουμε τα πιο αληθινά, πιο άγρια ένστικτά μας, ώστε να μπορέσουμε, ως γυναίκες, να κοιτάξουμε τον εαυτό μας και να πούμε: Αυτή είμαι εγώ.
"Πρωινά στα Πριγκηπόνησα" της Defne Suman
Το θέμα της συλλογικής αμνησίας που σκόπιμα προκάλεσε το τουρκικό κράτος και η δική του εκδοχή της Ιστορίας αποτελούν την καρδιά του μυθιστορήματος. Οι νεότερες γενιές αγνοούν όψεις της Ιστορίας, όπως αυτήν του Πόντου, ωστόσο το παρελθόν έχει τραυματίσει το υποσυνείδητό τους.
Η οικογένεια της διάσημης ζωγράφου Σιρίν Σακά συγκεντρώνεται στο σπίτι της στην Πρίγκηπο για να γιορτάσει τα εκατοστά γενέθλιά της. Φιλοξενούμενοι στο σπίτι είναι ο γιος της, τα εγγόνια της κι ένας δημοσιογράφος που θα της πάρει συνέντευξη. Μαζί τους είναι και ο Σαντίκ ουστάς, ο έμπιστος φίλος και υπηρέτης της Σιρίν Σακά.
Την ημέρα των γενεθλίων, όλοι μαζεύονται στο τραπέζι για πρωινό. Έπειτα από μια έντονη συζήτηση, ο γιος της, Φικρέτ, εξαφανίζεται. Είναι σίγουρος ότι η Σιρίν Σακά κι ο Σαντίκ ουστάς κρύβουν ένα μεγάλο μυστικό, και πιστεύει βαθιά ότι η οικογένεια δεν θα ησυχάσει ποτέ αν δεν αποκαλυφθεί αυτό το μυστικό.
Το Πρωινά στα Πριγκηπόνησα είναι η ιστορία αποκάλυψης ενός οικογενειακού μυστικού, στο οποίο η Πρίγκηπος αναδύεται ως ένας ακόμα ήρωας του μυθιστορήματος, σύμβολο του παρελθόντος που χάθηκε, το τελευταίο κάστρο της αστικής ελίτ που επιμένει να κρατιέται από το όνειρο μιας κοσμοπολίτικης και ευρωπαϊκής Τουρκίας. Το τουρκικό κράτος έχει επιβάλει τη δική του εκδοχή της Ιστορίας και οι νεότερες γενιές αγνοούν πτυχές της Ιστορίας, όπως αυτήν του Πόντου, όμως το παρελθόν έχει τραυματίσει το υποσυνείδητό τους. Πώς μπορεί να ισορροπήσει η προσωπική ευτυχία με το παρελθόν και την Ιστορία;
"Τρικυµίες παθών" της Αργυρούς Μαντόγλου
Τα νεανικά χρόνια του Κοραή στο Άμστερνταμ.
Τον Ιούνιο του 1771 ένας νεαρός έµπορος αποπλέει µε τον βοηθό του από το λιµάνι της Σµύρνης µε προορισµό το κοσµοπολίτικο Άµστερνταµ, όπου θα αναλάβει τη διεύθυνση ενός εµπορικού συνεταιρισµού. Είναι ο εικοσιτριάχρονος ∆ιαµαντής Κοραής, που πέρα από τις εµπορικές δραστηριότητες θέλει απελπισµένα να ξεφύγει από τον ζυγό των Τούρκων, να αναπνεύσει τον αέρα της ελευθερίας και να καλλιεργήσει το πνεύµα του στη «φωτισµένη» Ευρώπη.
Ο ίδιος αργότερα θα πει: «Η νεότης µου εσαλεύετο από τρικυµίας παθών». Αυτά τα πάθη περιγράφονται σε τούτη τη µυθιστορηµατική βιογραφία –µια εν πολλοίς άγνωστη αλλά σηµαντική πτυχή της ζωής του Αδαµάντιου Κοραή–, η µεταµόρφωσή του από συνεσταλµένο Ανατολίτη σε γοητευτικό µποέµ κοσµοπολίτη, η έκθεσή του στις ριζοσπαστικές ιδέες λίγο πριν από το ξέσπασµα της Γαλλικής Επανάστασης, η επαφή του µε σπουδαίους διανοούµενους, το πάθος του για µάθηση και η µύησή του στην τέχνη, στον έρωτα και στις απολαύσεις, αλλά και ο σκοτεινός εαυτός του, που θα αποκαλυφθεί όταν φτάσει στα έγκατα της θλίψης και στα όρια των αντοχών του.
Οι Τρικυµίες παθών είναι ταυτόχρονα το άγνωστο πορτρέτο του νεαρού Κοραή, αυτό µιας πολύπλευρης προσωπικότητας, που βιώνει τη σύγκρουση ανάµεσα σε ό,τι του δίνεται και ό,τι φιλοδοξεί να γίνει. Mε τους δισταγµούς, την τόλµη, την ευαισθησία, αλλά και το σπινθηροβόλο πνεύµα –ιδιότητες που έµελλε να συµβάλουν στην κατοπινή εξέλιξη του µεγάλου ∆ασκάλου του Γένους.
"Ο γιος του Ιταλού" του Rafel Nadal
4 Σεπτεμβρίου 1943. Το Roma, θωρηκτό του Ιταλικού Πολεμικού Ναυτικού, αποπλέει από τη ναυτική βάση της Λα Σπέτσια, αλλά στα στενά του Μπονιφάτσιο βομβαρδίζεται από τη Λουφτβάφε. Οι επιζώντες ξεκινούν ένα ταξίδι που θα τους οδηγήσει στο Κάλντες ντε Μαλαβέγια, ένα μικρό χωριό της Καταλονίας όπου θα εγκατασταθούν σε αναμονή της επιστροφής τους στην Ιταλία. Εκεί, ο Τσίρο, ένας από τους Ιταλούς ναύτες, που σφυρίζει διαρκώς ναπολιτάνικα τραγούδια, συναντά την Τζοάνα, μια παντρεμένη γυναίκα που φυτεύει γαρίφαλα για να βρει διέξοδο από τον τελματωμένο γάμο της.
Εξήντα χρόνια αργότερα, μετά τον θάνατο της μητέρας του, ο Ματέου αποφασίζει να βρει τον άντρα που όλοι πιστεύουν ότι είναι ο πραγματικός του πατέρας.
Ο γιος του Ιταλού είναι ταυτόχρονα μια απαγορευμένη ερωτική ιστορία στα χρόνια του Ισπανικού Εμφυλίου και ένα ταξίδι αναζήτησης ταυτότητας.
Ποια ήσουν προτού ο κόσμος σου πει ποια πρέπει να είσαι;
Κάθε γυναίκα έχει μέσα της μια φωνή λαχτάρας και νοσταλγίας. Προσπαθούμε με όλο μας το είναι να γίνουμε καλές: καλές σύντροφοι, καλές κόρες, καλές μητέρες, καλές εργαζόμενες, καλές φίλες. Ευελπιστούμε ότι όλη αυτή η προσπάθεια θα μας κάνει να νιώσουμε ζωντανές. Αντ’ αυτού, όμως, καταλήγουμε να νιώθουμε εξαντλημένες, σε αδιέξοδο, να ασφυκτιούμε από τα πρέπει και να απογοητευόμαστε από το αποτέλεσμα. Βλέπουμε τη ζωή μας και αναρωτιόμαστε: μα, δεν έπρεπε όλα αυτά να είναι πιο όμορφα; Αλλά καταπνίγουμε την ερώτηση πολύ βιαστικά, λέγοντας στον εαυτό μας ότι πρέπει να είμαστε ευγνώμονες, και κρύβουμε τη δυστυχία μας ακόμα και από τον ίδιο μας τον εαυτό.
Αυθεντικό και οργισμένο, ορμητικό και τρυφερό μαζί, το Αδάμαστη είναι ταυτόχρονα μια ειλικρινής αυτοβιογραφία και ένα ηχηρό κάλεσμα. Είναι η ιστορία του πώς μια γυναίκα έμαθε ότι υπεύθυνη μητέρα δεν είναι εκείνη που αργοπεθαίνει για τα παιδιά της, αλλά εκείνη που τους δείχνει πώς να ζήσουν με όλη τους την καρδιά. Είναι μια ιστορία που περιγράφει ένα διαζύγιο, τη δημιουργία μιας νέας, σύνθετης οικογένειας, και τη συνειδητοποίηση ότι το πόσο ενωμένη ή διαλυμένη είναι μια οικογένεια εξαρτάται από το κατά πόσο τα μέλη της μπορούν, όταν κάθονται στο τραπέζι, να είναι ο πραγματικός τους εαυτός. Και είναι η ιστορία του πώς μπορούμε όλες μας να αρχίσουμε να εμπιστευόμαστε τον εαυτό μας αρκετά, ώστε να βάλουμε τα όριά μας, να συμφιλιωθούμε με το σώμα μας, να τιμήσουμε τον θυμό και τον πόνο μας, και να απελευθερώσουμε τα πιο αληθινά, πιο άγρια ένστικτά μας, ώστε να μπορέσουμε, ως γυναίκες, να κοιτάξουμε τον εαυτό μας και να πούμε: Αυτή είμαι εγώ.
"Πρωινά στα Πριγκηπόνησα" της Defne Suman
Το θέμα της συλλογικής αμνησίας που σκόπιμα προκάλεσε το τουρκικό κράτος και η δική του εκδοχή της Ιστορίας αποτελούν την καρδιά του μυθιστορήματος. Οι νεότερες γενιές αγνοούν όψεις της Ιστορίας, όπως αυτήν του Πόντου, ωστόσο το παρελθόν έχει τραυματίσει το υποσυνείδητό τους.
Η οικογένεια της διάσημης ζωγράφου Σιρίν Σακά συγκεντρώνεται στο σπίτι της στην Πρίγκηπο για να γιορτάσει τα εκατοστά γενέθλιά της. Φιλοξενούμενοι στο σπίτι είναι ο γιος της, τα εγγόνια της κι ένας δημοσιογράφος που θα της πάρει συνέντευξη. Μαζί τους είναι και ο Σαντίκ ουστάς, ο έμπιστος φίλος και υπηρέτης της Σιρίν Σακά.
Την ημέρα των γενεθλίων, όλοι μαζεύονται στο τραπέζι για πρωινό. Έπειτα από μια έντονη συζήτηση, ο γιος της, Φικρέτ, εξαφανίζεται. Είναι σίγουρος ότι η Σιρίν Σακά κι ο Σαντίκ ουστάς κρύβουν ένα μεγάλο μυστικό, και πιστεύει βαθιά ότι η οικογένεια δεν θα ησυχάσει ποτέ αν δεν αποκαλυφθεί αυτό το μυστικό.
Το Πρωινά στα Πριγκηπόνησα είναι η ιστορία αποκάλυψης ενός οικογενειακού μυστικού, στο οποίο η Πρίγκηπος αναδύεται ως ένας ακόμα ήρωας του μυθιστορήματος, σύμβολο του παρελθόντος που χάθηκε, το τελευταίο κάστρο της αστικής ελίτ που επιμένει να κρατιέται από το όνειρο μιας κοσμοπολίτικης και ευρωπαϊκής Τουρκίας. Το τουρκικό κράτος έχει επιβάλει τη δική του εκδοχή της Ιστορίας και οι νεότερες γενιές αγνοούν πτυχές της Ιστορίας, όπως αυτήν του Πόντου, όμως το παρελθόν έχει τραυματίσει το υποσυνείδητό τους. Πώς μπορεί να ισορροπήσει η προσωπική ευτυχία με το παρελθόν και την Ιστορία;
"Τρικυµίες παθών" της Αργυρούς Μαντόγλου
Τα νεανικά χρόνια του Κοραή στο Άμστερνταμ.
Τον Ιούνιο του 1771 ένας νεαρός έµπορος αποπλέει µε τον βοηθό του από το λιµάνι της Σµύρνης µε προορισµό το κοσµοπολίτικο Άµστερνταµ, όπου θα αναλάβει τη διεύθυνση ενός εµπορικού συνεταιρισµού. Είναι ο εικοσιτριάχρονος ∆ιαµαντής Κοραής, που πέρα από τις εµπορικές δραστηριότητες θέλει απελπισµένα να ξεφύγει από τον ζυγό των Τούρκων, να αναπνεύσει τον αέρα της ελευθερίας και να καλλιεργήσει το πνεύµα του στη «φωτισµένη» Ευρώπη.
Ο ίδιος αργότερα θα πει: «Η νεότης µου εσαλεύετο από τρικυµίας παθών». Αυτά τα πάθη περιγράφονται σε τούτη τη µυθιστορηµατική βιογραφία –µια εν πολλοίς άγνωστη αλλά σηµαντική πτυχή της ζωής του Αδαµάντιου Κοραή–, η µεταµόρφωσή του από συνεσταλµένο Ανατολίτη σε γοητευτικό µποέµ κοσµοπολίτη, η έκθεσή του στις ριζοσπαστικές ιδέες λίγο πριν από το ξέσπασµα της Γαλλικής Επανάστασης, η επαφή του µε σπουδαίους διανοούµενους, το πάθος του για µάθηση και η µύησή του στην τέχνη, στον έρωτα και στις απολαύσεις, αλλά και ο σκοτεινός εαυτός του, που θα αποκαλυφθεί όταν φτάσει στα έγκατα της θλίψης και στα όρια των αντοχών του.
Οι Τρικυµίες παθών είναι ταυτόχρονα το άγνωστο πορτρέτο του νεαρού Κοραή, αυτό µιας πολύπλευρης προσωπικότητας, που βιώνει τη σύγκρουση ανάµεσα σε ό,τι του δίνεται και ό,τι φιλοδοξεί να γίνει. Mε τους δισταγµούς, την τόλµη, την ευαισθησία, αλλά και το σπινθηροβόλο πνεύµα –ιδιότητες που έµελλε να συµβάλουν στην κατοπινή εξέλιξη του µεγάλου ∆ασκάλου του Γένους.
"Ο γιος του Ιταλού" του Rafel Nadal
4 Σεπτεμβρίου 1943. Το Roma, θωρηκτό του Ιταλικού Πολεμικού Ναυτικού, αποπλέει από τη ναυτική βάση της Λα Σπέτσια, αλλά στα στενά του Μπονιφάτσιο βομβαρδίζεται από τη Λουφτβάφε. Οι επιζώντες ξεκινούν ένα ταξίδι που θα τους οδηγήσει στο Κάλντες ντε Μαλαβέγια, ένα μικρό χωριό της Καταλονίας όπου θα εγκατασταθούν σε αναμονή της επιστροφής τους στην Ιταλία. Εκεί, ο Τσίρο, ένας από τους Ιταλούς ναύτες, που σφυρίζει διαρκώς ναπολιτάνικα τραγούδια, συναντά την Τζοάνα, μια παντρεμένη γυναίκα που φυτεύει γαρίφαλα για να βρει διέξοδο από τον τελματωμένο γάμο της.
Εξήντα χρόνια αργότερα, μετά τον θάνατο της μητέρας του, ο Ματέου αποφασίζει να βρει τον άντρα που όλοι πιστεύουν ότι είναι ο πραγματικός του πατέρας.
Ο γιος του Ιταλού είναι ταυτόχρονα μια απαγορευμένη ερωτική ιστορία στα χρόνια του Ισπανικού Εμφυλίου και ένα ταξίδι αναζήτησης ταυτότητας.
"Σχολή σκιέρ κατασκόπων" του Stuart Gibbs
ΠΡΟΣ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΑ: Μπεν Ρίπλεϊ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Επιχείρηση Χιονισμένο Κουνέλι: Η πρώτη σου επίσημη αποστολή στη CIA είναι να αναχαιτίσεις τις παράνομες δραστηριότητες του διεθνούς κακοποιού Λίο Σανγκ.
ΣΤΟΧΟΙ:
1. Γράψου στη σχολή σκι και γίνε φίλος με την κόρη του Σανγκ –αλλά μόνο φίλος, μη σου μπαίνουν ιδέες. Άσε τα κόλπα για τις χιονοδρομικές πίστες.
2. Έχε τον νου σου μήπως εμφανιστούν διάφοροι που δεν περιμένεις και αποκαλυφθεί η μυστική σου ταυτότητα.
3. Ανακάλυψε τα αποτρόπαια σχέδια του Σανγκ και κάνε ό,τι χρειαστεί για να τα σταματήσεις.
4. Προσπάθησε να μη φας τα μούτρα σου μπροστά σε κανένα όμορφο κορίτσι κατάσκοπο που σου αρέσει. Α, και όπως πάντα, κάνε ό,τι μπορείς για να μη σκοτωθείς.
ΠΡΟΣ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΑ: Μπεν Ρίπλεϊ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Επιχείρηση Χιονισμένο Κουνέλι: Η πρώτη σου επίσημη αποστολή στη CIA είναι να αναχαιτίσεις τις παράνομες δραστηριότητες του διεθνούς κακοποιού Λίο Σανγκ.
ΣΤΟΧΟΙ:
1. Γράψου στη σχολή σκι και γίνε φίλος με την κόρη του Σανγκ –αλλά μόνο φίλος, μη σου μπαίνουν ιδέες. Άσε τα κόλπα για τις χιονοδρομικές πίστες.
2. Έχε τον νου σου μήπως εμφανιστούν διάφοροι που δεν περιμένεις και αποκαλυφθεί η μυστική σου ταυτότητα.
3. Ανακάλυψε τα αποτρόπαια σχέδια του Σανγκ και κάνε ό,τι χρειαστεί για να τα σταματήσεις.
4. Προσπάθησε να μη φας τα μούτρα σου μπροστά σε κανένα όμορφο κορίτσι κατάσκοπο που σου αρέσει. Α, και όπως πάντα, κάνε ό,τι μπορείς για να μη σκοτωθείς.
"Ο Δρακοσυλλέκτης: Ένα πατίνι για την Ιουστίνη" του Κυριάκου Αθανασιάδη
To δεύτερο βιβλίο της νέας σειράς «Δρακοσυλλέκτης» από τους αγαπημένους σε όλα τα παιδιά Κυριάκο Αθανασιάδη και Ναταλία Καπατσούλια.
Ιστορίες με συμπαθητικά δρακάκια που μπλέκονται σε ξεκαρδιστικές περιπέτειες!
Πριν από πολλά πολλά χρόνια υπήρχαν δράκοι. Αλλά φοβόνταν τους ανθρώπους και πήγαν να κρυφτούν στα δάση. Όμως κάποιοι δράκοι εξακολουθούσαν να γυρίζουν μόνοι τους στην εξοχή. Καμιά φορά, έμπαιναν και στις πόλεις. Και οι άνθρωποι τότε έτρεχαν δεξιά αριστερά, και γινόταν μεγάλη φασαρία. Έτσι, μια μέρα, ένα παιδί αποφάσισε να μαζέψει όλους τους δράκους και να τους οδηγήσει σε μια μυστική περιοχή. Το παιδί αυτό το έλεγαν Δρακοσυλλέκτη.
To δεύτερο βιβλίο της νέας σειράς «Δρακοσυλλέκτης» από τους αγαπημένους σε όλα τα παιδιά Κυριάκο Αθανασιάδη και Ναταλία Καπατσούλια.
Ιστορίες με συμπαθητικά δρακάκια που μπλέκονται σε ξεκαρδιστικές περιπέτειες!
Πριν από πολλά πολλά χρόνια υπήρχαν δράκοι. Αλλά φοβόνταν τους ανθρώπους και πήγαν να κρυφτούν στα δάση. Όμως κάποιοι δράκοι εξακολουθούσαν να γυρίζουν μόνοι τους στην εξοχή. Καμιά φορά, έμπαιναν και στις πόλεις. Και οι άνθρωποι τότε έτρεχαν δεξιά αριστερά, και γινόταν μεγάλη φασαρία. Έτσι, μια μέρα, ένα παιδί αποφάσισε να μαζέψει όλους τους δράκους και να τους οδηγήσει σε μια μυστική περιοχή. Το παιδί αυτό το έλεγαν Δρακοσυλλέκτη.
"Μπόγκι ο Φαταούλας" του Aaron Blabey
Ένα ξεκαρδιστικό βιβλίο που μιλά για όσα μοιραζόμαστε, ή, τέλος πάντων, για όσα πρέπει να μοιραζόμαστε, από τον πολυαγαπημένο και πολυβραβευμένο Aaron Blabey.
Ο Μπόγκι το Παγκ είναι σούπερ παντού, ζωγραφίζει, διαβάζει και ξέρει κουνγκ-φου. Μόνο μην του ζητάς τα πράγματά του: Δεν τα δίνει ποτέ, είναι όλα ΔΙΚΑ ΤΟΥ! Ένα ξεκαρδιστικό βιβλίο σε έμμετρο κείμενο, που μιλά για όσα μοιραζόμαστε... ή, τέλος πάντων, για όσα πρέπει να μοιραζόμαστε, από τον πολυαγαπημένο και πολυβραβευμένο Aaron Blabey. Τα παιδιά θα λατρέψουν τον Μπόγκι, όπως συνέβη και στις χώρες που εκδόθηκε: ΗΠΑ, Αγγλία, Ινδία, Βραζιλία, Ισπανία, Ιταλία, Καναδάς, Κίνα, Κορέα, Ν. Αφρική, Πολωνία, Ρουμανία, Ταϊβάν, Τουρκία.
Ένα ξεκαρδιστικό βιβλίο που μιλά για όσα μοιραζόμαστε, ή, τέλος πάντων, για όσα πρέπει να μοιραζόμαστε, από τον πολυαγαπημένο και πολυβραβευμένο Aaron Blabey.
Ο Μπόγκι το Παγκ είναι σούπερ παντού, ζωγραφίζει, διαβάζει και ξέρει κουνγκ-φου. Μόνο μην του ζητάς τα πράγματά του: Δεν τα δίνει ποτέ, είναι όλα ΔΙΚΑ ΤΟΥ! Ένα ξεκαρδιστικό βιβλίο σε έμμετρο κείμενο, που μιλά για όσα μοιραζόμαστε... ή, τέλος πάντων, για όσα πρέπει να μοιραζόμαστε, από τον πολυαγαπημένο και πολυβραβευμένο Aaron Blabey. Τα παιδιά θα λατρέψουν τον Μπόγκι, όπως συνέβη και στις χώρες που εκδόθηκε: ΗΠΑ, Αγγλία, Ινδία, Βραζιλία, Ισπανία, Ιταλία, Καναδάς, Κίνα, Κορέα, Ν. Αφρική, Πολωνία, Ρουμανία, Ταϊβάν, Τουρκία.
"Ο μεγάλος αρκούδος, το μικρό αρκουδάκι κι εγώ" της Margarita del Mazo
Ένα διασκεδαστικό χειμωνιάτικο παραμύθι από τη συγγραφέα Margarita del Mazo και την εικονογράφο Rocio Bonilla Είναι πολύ ωραίο να έχεις ένα αρκουδάκι. Αλλά είναι ακόμα καλύτερο να έχεις και έναν μεγάλο αρκούδο! Αυτό σκέφτεται το μικρό κορίτσι της ιστορίας μας, καθώς προετοιμάζεται για μια συναρπαστική μέρα στο χιόνι, μαζί με τις δύο αρκούδες της. Μαζί θα πάνε στο βουνό και θα συναντήσουν πολλούς φίλους στο δάσος!
Μια τρυφερή ιστορία για τον μπαμπά και τα συναισθήματα του παιδιού προς αυτόν. Το κοριτσάκι έχει ένα μικρό λούτρινο αρκουδάκι που λατρεύει και είναι συνέχεια μαζί της για να τη βοηθάει να πιάνει φιλίες με μικρά πλάσματα, να παίζουν, να το προστατεύει η ίδια. Αλλά έχει κι έναν μεγάλο αρκούδο, που την προσέχει πάντα, κρύβεται στην αγκαλιά του, παίζουν μαζί, της μαθαίνει τον κόσμο. Και δεν είναι άλλος από τον μπαμπά, που όμως για τη μικρή δεν είναι παρά ο μεγάλος της αρκούδος! Υπέροχη εικονογράφηση από τη γνωστή Rocio Bonilla που παίζει με τη μορφή του πατέρα και «βλέπει με τα μάτια της μικρής ηρωίδας», παρουσιάζοντάς τον από πίσω με σκουφάκι που έχει αυτιά δίνοντας την εντύπωση ενός γιγάντιου αρκούδου, μέχρι που στην τελευταία σελίδα φαίνεται το ανθρώπινο πρόσωπό του.
Ένα διασκεδαστικό χειμωνιάτικο παραμύθι από τη συγγραφέα Margarita del Mazo και την εικονογράφο Rocio Bonilla Είναι πολύ ωραίο να έχεις ένα αρκουδάκι. Αλλά είναι ακόμα καλύτερο να έχεις και έναν μεγάλο αρκούδο! Αυτό σκέφτεται το μικρό κορίτσι της ιστορίας μας, καθώς προετοιμάζεται για μια συναρπαστική μέρα στο χιόνι, μαζί με τις δύο αρκούδες της. Μαζί θα πάνε στο βουνό και θα συναντήσουν πολλούς φίλους στο δάσος!
Μια τρυφερή ιστορία για τον μπαμπά και τα συναισθήματα του παιδιού προς αυτόν. Το κοριτσάκι έχει ένα μικρό λούτρινο αρκουδάκι που λατρεύει και είναι συνέχεια μαζί της για να τη βοηθάει να πιάνει φιλίες με μικρά πλάσματα, να παίζουν, να το προστατεύει η ίδια. Αλλά έχει κι έναν μεγάλο αρκούδο, που την προσέχει πάντα, κρύβεται στην αγκαλιά του, παίζουν μαζί, της μαθαίνει τον κόσμο. Και δεν είναι άλλος από τον μπαμπά, που όμως για τη μικρή δεν είναι παρά ο μεγάλος της αρκούδος! Υπέροχη εικονογράφηση από τη γνωστή Rocio Bonilla που παίζει με τη μορφή του πατέρα και «βλέπει με τα μάτια της μικρής ηρωίδας», παρουσιάζοντάς τον από πίσω με σκουφάκι που έχει αυτιά δίνοντας την εντύπωση ενός γιγάντιου αρκούδου, μέχρι που στην τελευταία σελίδα φαίνεται το ανθρώπινο πρόσωπό του.
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου