"Ο μακάβριος χορός" του Stephen King

ο 1981, πολύ πριν ξεκινήσει να γράφει τη μελέτη Περί συγγραφής, ο Στίβεν Κινγκ αποφάσισε να αναλύσει την έννοια του τρόμου. Ο Μακάβριος Χορός δεν είναι άλλο από μια ανατομία του τρόμου, δομημένη σε δέκα κεφάλαια με γερή δόση χιούμορ και με παραδείγματα αντλημένα από τη λογοτεχνία και τον κινηματογράφο· από τον «Φρανκενστάιν» και τον «Δράκουλα» μέχρι τον «Εξορκιστή», τη «Ζώνη του Λυκόφωτος» και το «Μωρό της Ρόζμαρι».
Σύμφωνα με τον Κινγκ, τα μυθιστορήματα, οι ταινίες, οι ραδιοφωνικές εκπομπές –ακόμα και τα κόμικ– που έχουν ως θέμα τους τον τρόμο, κινούνται πάντα σε δύο επίπεδα. Στην κορυφή βρίσκεται το επίπεδο της φρίκης, το οποίο μπορεί να επιτευχθεί με λιγότερη ή περισσότερη καλλιτεχνική μαεστρία. Όμως σε ένα άλλο, πιο βαθύ επίπεδο, το έργο τρόμου είναι στην πραγματικότητα ένας χορός – μια ρυθμική αναζήτηση.
Το έργο τρόμου δεν ενδιαφέρεται για την πολιτισμένη «επίπλωση» της ζωής μας. Ένα τέτοιο έργο διασχίζει χορεύοντας τα δωμάτια που έχουμε επιπλώσει ένα ένα, με το καθένα να εκφράζει –ελπίζουμε!– τον κοινωνικά αποδεκτό και ευχάριστα ανοιχτόμυαλο χαρακτήρα μας.

"Μαθήματα ζωής από τον σκύλο μου" του Κυριάκου Αθανασιάδη

Πλάσματα γεμάτα αγάπη και αφοσίωση, πλάσματα που μπορούν να ενθουσιαστούν με το παραμικρό και ικανά να αντλούν ατέλειωτη απόλαυση ακόμη και από μικροπράγματα, και βέβαια πλάσματα που, ανάμεσα σε τόσα άλλα, μας διδάσκουν τη μεγάλη αξία της συγχώρεσης, οι σκύλοι δεν είναι απλώς «ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου». Είναι, ή μπορούν να γίνουν, και εξαιρετικοί δάσκαλοι, για τον καθένα από εμάς.
Αρκεί να έχουμε τα αυτιά, τα μάτια και την καρδιά μας ανοιχτά.
Ο συγγραφέας Κυριάκος Αθανασιάδης, αντλώντας από την καθημερινή εμπειρία του με τα δικά του σκυλιά, κατηγοριοποιεί τις πενήντα κυριότερες και πιο χαρακτηριστικές ιδιότητες των σκύλων, και μας δείχνει πώς μπορούμε να μάθουμε από αυτές για να έχουμε μια πιο δημιουργική, πιο παραγωγική και, εντέλει, πιο ευτυχισμένη ζωή.
Πενήντα μαθήματα ζωής για την καθημερινότητα, που αποδεδειγμένα μας βελτιώνουν σαν ανθρώπους.

 
"Τα 4 βήματα του πλούτου" του Χρήστου Τσούνη

Γιατί, τελικά, το να γίνουμε πλούσιοι δεν είναι τόσο δύσκολο όσο ακούγεται. Είναι απλώς θέμα υπομονής, επιμονής και πειθαρχίας!
Γίνεται με 4 απλά βήματα να γίνουμε όλοι πλούσιοι; Κι όμως, γίνεται!
Μέσα από τη διαδικασία που μας παρουσιάζει ο δις βραβευμένος επιχειρηματίας και επενδυτής Χρήστος Τσούνης, η οικονομική ελευθερία είναι εφικτή για όλους. Δεν χρειάζεται να είμαστε έξυπνοι ή διορατικοί. Και σίγουρα δεν χρειάζεται να έχουμε πτυχίο Οικονομικών!
Τα 4 βήματα του πλούτου είναι ένα βιβλίο απλό, πρακτικό και άμεσο. Μας παίρνει απ’ το χέρι και μας δείχνει βήμα βήμα πώς να βάλουμε σε τάξη τα λεφτά μας. Aπό το πώς να αποταμιεύσουμε μέχρι το πώς να κάνουμε τις πρώτες μας μικρές επενδύσεις, μας δείχνει ολόκληρη την πορεία προς την οικονομική ανεξαρτησία. Και το κυριότερο; Είναι γραμμένο για την ελληνική πραγματικότητα!
Πρόκειται για ένα βιβλίο γεμάτο πρακτικές συμβουλές και οδηγίες τις οποίες μπορούμε να εφαρμόσουμε όλοι.

"Έλληνες και ξένοι λαογράφοι" του Μηνά Αλ. Αλεξιάδη

Βιοεργογραφικά μελετήματα.
Κατά τη διάρκεια της πανεπιστημιακής του σταδιοδρομίας, ο Καθηγητής Μηνάς Αλ. Αλεξιάδης έχει μελετήσει το έργο σπουδαίων Ελλήνων και ξένων λαογράφων, το οποίο καταγράφει και συγκεντρώνει στο βιβλίο του “Έλληνες και Ξένοι Λαογράφοι ‒ Βιοεργογραφικά Μελετήματα". Ο ενδιαφερόμενος αναγνώστης μπορεί να ενημερωθεί για το έργο σημαντικών διδασκάλων της επιστήμης του παραδοσιακού και σύγχρονου λαϊκού πολιτισμού, και να αναζητήσει νέα θεματολογία για τις προσωπικές του έρευνες.
Περιεχόμενα του βιβλίου:
Πρόλογος ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ: ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΑΟΓΡΑΦΟΙ
Μνήμη Νικολάου Γ. Πολίτη, θεμελιωτή της Ελληνικής Λαογραφίας - Οι «Γνωμοδοτήσεις» τoυ Νικολάου Γ. Πολίτη περί μετονομασίας Συνοικισμών και Κοινοτήτων - Ο Καθηγητής Δημήτριος Σ. Λουκάτος “Folklorica Contemporanea” - Επιστολές του Δημ. Σ. Λουκάτου σε Αθηναϊκές εφημερίδες - Συμπλήρωμα βιοεργογραφίας (1934-1995) του Καθηγητή, Λαογραφίας Δημ. Σ. Λουκάτου- Ο Στίλπων Π. Κυριακίδης και η Θράκη - Ο Δημήτριος Β. Οικονομίδης και η Λαογραφία - Ο Καθηγητής Μ. Γ. Μερακλής και η Κοινωνική Λαογραφία - Ο Καθηγητής Μ. Γ. Βαρβούνης και η προσφορά του στην έρευνα της Θρησκευτικής Λαογραφίας - Η συμβολή του Μ. Γ. Βαρβούνη στη μελέτη του λαϊκού πολιτισμού της Δωδεκανήσου - Ο Καθηγητής Αριστείδης Ν. Δουλαβέρας και η προσφορά του στη Λαογραφία.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙ ΛΑΟΓΡΑΦΟΙ ‒ ΒΙΟΕΡΓΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΕΛΕΤΗΜΑΤΑ
Ο Καθηγητής Β. Δ. Αναγνωστόπουλος και ο λαϊκός - Η συμβολή της Μαρίας Γκασούκα στην Ψηφιακή Λαογραφία - Λαογραφικό Eγκώμιο στον Γεράσιμο Ρηγάτο - Ο I. Μ. Χατζηφώτης και η προσφορά του στον λαϊκό πολιτισμό της Δωδεκανήσου - Ο Πανταζής Κοντομίχης και η προσφορά του στον λαϊκό πολιτισμό της Λευκάδας - Ο Κώστας Γ. Σαχινίδης και ο Ελληνικός λαϊκός πολιτισμός - Η συμβολή του Κωνσταντίνου Μηνά στην έρευνα της Καρπαθιακής Λαογραφίας - Παύλος Γνευτός: Ένας πρωτοπόρος της μελέτης του Ροδιακού δημοτικού τραγουδιού - Ο Αντώνης Μ. Σοφός και το λαογραφικό του έργο για την Κάσο.
ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ: ΞΕΝΟΙ ΛΑΟΓΡΑΦΟΙ - Ο Richard M. Dawkins και η Δωδεκανησιακή Λαογραφία - Richard M. Dawkins και Έλληνες λαογράφοι.
Άγνωστες επιστολές προς τον Άγγλο επιστήμονα - Alan Dundes (1934-2005). Eπιφανής Αμερικανός λαογράφος και ανθρωπολόγος. Νεκρολογία και επιστημονική αποτίμηση - Ο Samuel Baud-Bovy και η προσφορά του στην εθνομουσικολογική και λαογραφική έρευνα της Δωδεκανήσου - Ο Ludwig Ross και η Κάρπαθος. Τα πρώτα λαογραφικά - Ο Καθηγητής Wolfgang Mieder και η Νεωτερική Λαογραφία στις Η.Π.Α. Το παράδειγμα της παροιμίας. Πρώτες δημοσιεύσεις.

"Τελείωσέ το" του Jon Acuff

Μάθε να ολοκληρώνεις αυτό που ξεκίνησες.
Εδώ και χρόνια, στις ομιλίες μου οι αναγνώστες με παίρνουν κατά μέρος και μου εκμυστηρεύονται: «Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το να ξεκινήσω κάτι. Έχω ξεκινήσει να κάνω εκατομμύρια πράγματα, αλλά ποτέ δεν τα τελειώνω. Γιατί συμβαίνει αυτό;»
«Σύμφωνα με μελέτες, το 92% των αποφάσεων που παίρνει ο κόσμος την Πρωτοχρονιά πέφτει στο κενό. Οι πιθανότητές σας να ολοκληρώσετε τους στόχους σας είναι σχεδόν όσες και το να εισαχθείτε στην περίφημη σχολή Τζούλιαρντ για να γίνετε χορευτές. Για χρόνια, νόμιζα πως το πρόβλημά μου οφειλόταν στο γεγονός ότι δεν προσπαθούσα αρκετά. Έτσι λοιπόν, τα πρωινά άρχισα να ξυπνάω νωρίτερα. Τα ενεργειακά ποτά που έπινα αρκούσαν για να ξεκάνουν ολόκληρο άλογο. Κατανάλωνα μόνο σούπερ τροφές. Τίποτα δεν είχε αποτέλεσμα, παρότι όντως παρουσίασα ένα υπέροχο τρέμουλο στο βλέφαρο εξαιτίας όλης εκείνης της καφεΐνης που κατανάλωνα. Έπειτα, ενώ παρέδιδα ένα διαδικτυακό μάθημα 30 ημερών για να βοηθήσω τον κόσμο να διαχειρίζεται τους στόχους του, έμαθα κάτι εντυπωσιακό: Οι πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για τους συμμετέχοντες δεν ήταν εκείνες που τους ωθούσαν να δουλεύουν σκληρότερα, αλλά εκείνες που τους ανακούφιζαν από την πίεση.
Αν βαρεθήκατε να αρχίζετε μια ζωή κάτι χωρίς να το τελειώνετε, και θέλετε να συγκαταλέγεστε σε εκείνους που επιδεικνύουν συνέπεια στο να τελειώνουν ό,τι αρχίζουν, έχετε δύο επιλογές: Μπορείτε να συνεχίσετε να αυτομαστιγώνεστε και να προσπαθείτε περισσότερο, μιας κι αυτή τη φορά νομίζετε ότι θα τα καταφέρετε. Ή μπορείτε να χαρίσετε στον εαυτό σας το δώρο του τερματισμού».

"APA Οδηγός δημοσίευσης εργασιών - 7η Αμερικανική Έκδοση" της Αμερικανικής Ψυχολογικής Εταιρείας

Ο επίσημος οδηγός για το στυλ γραφής APA.
Ένας πρακτικός οδηγός για το διεθνώς καθιερωμένο στυλ γραφής της APA για να γράφετε με σαφήνεια και ακρίβεια τις δημοσιεύσεις και τις εργασίες σας σε κάθε επιστημονικό πεδίο αποφεύγοντας τις προκαταλήψεις.
Ο Οδηγός δημοσίευσης εργασιών της Αμερικανικής Ψυχολογικής Εταιρείας (American Psychological Association) είναι το επίσημο σύνολο κανόνων που διέπουν το στυλ γραφής της APA. Με πωλήσεις εκατομμυρίων αντιτύπων διεθνώς, είναι το επίσημο εγχειρίδιο που προτιμούν συγγραφείς, ερευνητές, επιμελητές, σπουδαστές και ακαδημαϊκοί οι οποίοι δραστηριοποιούνται στους κλάδους των κοινωνικών και συμπεριφορικών επιστημών, των φυσικών επιστημών, της νοσηλευτικής, της επικοινωνίας, της εκπαίδευσης, των επιχειρήσεων, της μηχανικής, και πολλών άλλων πεδίων. Ο Οδηγός δημοσίευσης εργασιών διακρίνεται για το έγκυρο και εύχρηστο σύστημα παραπομπών και βιβλιογραφικών αναφορών που έχει καθιερώσει. Περιλαμβάνει συμβουλές για την επιλογή των κατάλληλων επικεφαλίδων και εκφράσεων, του ορθού στυλ πινάκων και σχημάτων, αλλά και του ανάλογου ύφους με σκοπό τη σαφή και περιεκτική μετάδοση των ιδεών και νοημάτων. Καθοδηγεί τους αναγνώστες-χρήστες καθ’ όλη τη διαδικασία της ακαδημαϊκής συγγραφής –από τη δεοντολογία του συγγραφικού έργου έως τον τρόπο αναφοράς και τη δημοσίευση των ερευνητικών ευρημάτων. Το εγχειρίδιο αποτελεί έναν πολύτιμο εργαλείο για ακαδημαϊκούς, σπουδαστές και επαγγελματίες που θέλουν να παράγουν ουσιαστικό έργο.