"Εγώ;" του Peter Flamm
Πώς να το διηγηθώ αυτό µε µια γλώσσα που δεν είναι δική µου, µέσα από ένα στόµα που δεν είναι δικό µου; Πώς να µε πιστέψετε, όταν εγώ ο ίδιος δεν µπορώ να πιστέψω τον εαυτό µου;
Ο Χανς, ένας καταξιωµένος χειρουργός, επιστρέφει από τα πεδία των µαχών του Α΄ Παγκοσµίου Πολέµου στο σπίτι του, ή µάλλον σε αυτό που υποτίθεται πως ήταν κάποτε το σπίτι του. Όσα έζησε στο µέτωπο έχουν καταστρέψει οριστικά τις βεβαιότητές του, αφήνοντάς του ανεξίτηλη µια αίσθηση αποξένωσης. Η γυναίκα του η Γκρέτε, όπως και οι φίλοι του, τον αναγνωρίζουν, και τη δουλειά του την εκτελεί αξιόπιστα. Μόνο ο σκύλος του µοιάζει να διαισθάνεται κάτι παράξενο.
Μήπως τελικά ο πόλεµος έχει µετατρέψει τον Χανς σε κάποιον άλλο; Ή πρόκειται για έναν εντελώς διαφορετικό άνθρωπο, που έχει παρεισφρήσει στη ζωή του Χανς;
Το 1926 που κυκλοφόρησε το Εγώ;, το πρώτο λογοτεχνικό έργο του Peter Flamm, συνάντησε αναπάντεχη επιτυχία. Ο ξέφρενος εσωτερικός µονόλογος επιτρέπει την καταβύθιση στον εσωτερικό κόσµο του πρωταγωνιστή Χανς και καθιστά αυτό το σύντοµο αλλά γεµάτο δύναµη µυθιστόρηµα µια σηµαντική –ιδίως για την εποχή µας– εκ νέου ανακάλυψη που δείχνει τις καταστροφικές επιπτώσεις του πολέµου στον ανθρώπινο ψυχισµό.
Ένα µυθιστόρηµα που θέτει διαδοχικά ερωτήµατα στους αναγνώστες του. Είµαστε αυτό που ισχυριζόµαστε ότι είµαστε; Μας κάνουν τα βιώµατά µας να γίνουµε άλλοι ή καταφέρνουµε, παρά τις αντιξοότητες, να διατηρήσουµε τον δικό µας εσωτερικό πυρήνα;
Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το Εγώ;, το λογοτεχνικό κοινό προσπαθούσε να βρει τα κατάλληλα λόγια ώστε να περιγράψει τη συγκλονιστική εξοµολόγηση του τραυµατισµένου πολεµιστή που επιστρέφει από τον πόλεµο: «Ένα βιβλίο-ηφαίστειο» έγραφε η εφηµερίδα Berliner Tagblatt «γραµµένο µε µία ανάσα, γεµάτο ένταση». «Ακολουθεί τον ρυθµό της εποχής µας» σχολίαζε η Kolner Tagblatt. Οι έπαινοι για το µυθιστόρηµα έφταναν ο ένας µετά τον άλλον: «συγκλονιστικό», «γεµάτο διαφορετικές αποχρώσεις», «µαγικά συναρπαστικό», «τολµηρό και γοητευτικό». Κάτι νέο αναδυόταν στη γερµανική λογοτεχνία: µια ψυχολογική φωνή, µια µατιά όχι στο κοινωνικό πανόραµα της εποχής, αλλά στο εσωτερικό του πληγωµένου από τον πόλεµο ανθρώπου, στις αβύσσους του, στις κρυφές και αντιφατικές πτυχές της ψυχής του.
"Η κυρία Νταλογουέι (Συλλεκτική έκδοση)" της Virginia Woolf
Εκατό χρόνια Κυρία Νταλογουέι- Συλλεκτική Επετειακή Έκδοση
Με πρόλογο της συγγραφέα
Η Virginia Woolf συνέλαβε και έγραψε το µικρό αριστούργηµά της, την Κυρία Νταλογουέι, από το 1922 ως το 1924, έχοντας πρώτα διαβάσει τον Οδυσσέα του James Joyce και µετά την επιστροφή της από το καταπράσινο Ρίτσµοντ στην πλατεία Τάβιστοκ, στο Μπλούµσµπερι.
Όπως ο Οδυσσέας, έτσι και το µυθιστόρηµα της Woolf διαδραµατίζεται σε µία µέρα, ισοδυναµεί όμως µε καταβύθιση στην καρδιά των πραγµάτων. Χιλιάδων πραγµάτων. Η κυρία Νταλογουέι κυριολεκτικά κατακλύζεται από συνειδήσεις, αναµνήσεις, ονόµατα, φαντάσµατα, ανθρώπους όλων των τάξεων, γεύµατα και γάµους, ζωντανούς και νεκρούς, στρατιώτες, γιατρούς, εντυπώσεις λογικές και παράλογες· κι όλα αυτά μες στη φασαρία, στα μαγαζιά, στους δρόµους, στα πάρκα του Λονδίνου – ανάµεσα σε φορέματα, γάντια και καπέλα, αδιάβροχα κι οµπρέλες, αεροπλάνα κι αυτοκίνητα. Ένα κείμενο πυκνό, διεισδυτικό, εµπνευσµένο? µια σκιαγράφηση της ανθρώπινης συνείδησης.
Ένα από τα πιο συγκινητικά, τα πιο επαναστατικά έργα του 20ού αιώνα.
Στο εξώφυλλο εικαστικό της Μάριας Μπαχά, ειδικά σχεδιασμένο για την έκδοση.
"Η θυσία" του Henrik Fexeus
Ο τριανταπεντάχρονος προγραμματιστής Ντάβιντ Λουντ ζει μια ήσυχη, μοναχική ζωή, η σχέση του με τη μητέρα του είναι ανύπαρκτη και επισκέπτεται τακτικά τον ψυχολόγο του. Η ηρεμία του διαταράσσεται όταν μια άγνωστη επικοινωνεί μαζί του και ισχυρίζεται ότι έχει πληροφορίες για την παιδική του ηλικία και θέλει να τον συναντήσει.
Ο Ντάβιντ προσπαθεί να αγνοήσει το μήνυμα, επειδή όμως δεν έχει αναμνήσεις από τα πρώτα δώδεκα χρόνια της ζωής του, υποκύπτει στην περιέργεια και απαντά.
Όταν η γυναίκα εξαφανίζεται ξαφνικά, ο Ντάβιντ γίνεται ο βασικός ύποπτος για την εξαφάνισή της, ενώ ταυτόχρονα κάποιος τον κυνηγά, μαζί με όσους νοιάζεται. Το ρολόι μετράει αντίστροφα κι εκείνος πρέπει να μάθει πώς συνδέονται όλα αυτά με τις δικές του χαμένες παιδικές αναμνήσεις. Στη σκιά μιας δεκαετίας γεμάτης σκοτεινά μυστικά και μιας χαμένης παιδικής ηλικίας, κρύβονται ισχυροί παίκτες που είναι έτοιμοι να κάνουν τα πάντα για να μην αποκαλυφθεί η αλήθεια. Ποιος είναι ο Ντάβιντ Λουντ και γιατί του έκλεψαν τα παιδικά του χρόνια;
"Το πρόβλημα με τις γυναίκες" της Jacky Fleming
Αυτό το βιβλίο μας θυμίζει όσα μάθαμε για τις γυναίκες στο μάθημα της ιστορίας – δηλαδή, όχι και πολλά.
Ένα εξαιρετικά πνευματώδες κόμικ που αποκαλύπτει τις αλλοπρόσαλλες θεωρίες που πίστευαν μερικοί από τους σπουδαιότερους στοχαστές μας για τις γυναίκες.
Πώς να το διηγηθώ αυτό µε µια γλώσσα που δεν είναι δική µου, µέσα από ένα στόµα που δεν είναι δικό µου; Πώς να µε πιστέψετε, όταν εγώ ο ίδιος δεν µπορώ να πιστέψω τον εαυτό µου;
Ο Χανς, ένας καταξιωµένος χειρουργός, επιστρέφει από τα πεδία των µαχών του Α΄ Παγκοσµίου Πολέµου στο σπίτι του, ή µάλλον σε αυτό που υποτίθεται πως ήταν κάποτε το σπίτι του. Όσα έζησε στο µέτωπο έχουν καταστρέψει οριστικά τις βεβαιότητές του, αφήνοντάς του ανεξίτηλη µια αίσθηση αποξένωσης. Η γυναίκα του η Γκρέτε, όπως και οι φίλοι του, τον αναγνωρίζουν, και τη δουλειά του την εκτελεί αξιόπιστα. Μόνο ο σκύλος του µοιάζει να διαισθάνεται κάτι παράξενο.
Μήπως τελικά ο πόλεµος έχει µετατρέψει τον Χανς σε κάποιον άλλο; Ή πρόκειται για έναν εντελώς διαφορετικό άνθρωπο, που έχει παρεισφρήσει στη ζωή του Χανς;
Το 1926 που κυκλοφόρησε το Εγώ;, το πρώτο λογοτεχνικό έργο του Peter Flamm, συνάντησε αναπάντεχη επιτυχία. Ο ξέφρενος εσωτερικός µονόλογος επιτρέπει την καταβύθιση στον εσωτερικό κόσµο του πρωταγωνιστή Χανς και καθιστά αυτό το σύντοµο αλλά γεµάτο δύναµη µυθιστόρηµα µια σηµαντική –ιδίως για την εποχή µας– εκ νέου ανακάλυψη που δείχνει τις καταστροφικές επιπτώσεις του πολέµου στον ανθρώπινο ψυχισµό.
Ένα µυθιστόρηµα που θέτει διαδοχικά ερωτήµατα στους αναγνώστες του. Είµαστε αυτό που ισχυριζόµαστε ότι είµαστε; Μας κάνουν τα βιώµατά µας να γίνουµε άλλοι ή καταφέρνουµε, παρά τις αντιξοότητες, να διατηρήσουµε τον δικό µας εσωτερικό πυρήνα;
Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το Εγώ;, το λογοτεχνικό κοινό προσπαθούσε να βρει τα κατάλληλα λόγια ώστε να περιγράψει τη συγκλονιστική εξοµολόγηση του τραυµατισµένου πολεµιστή που επιστρέφει από τον πόλεµο: «Ένα βιβλίο-ηφαίστειο» έγραφε η εφηµερίδα Berliner Tagblatt «γραµµένο µε µία ανάσα, γεµάτο ένταση». «Ακολουθεί τον ρυθµό της εποχής µας» σχολίαζε η Kolner Tagblatt. Οι έπαινοι για το µυθιστόρηµα έφταναν ο ένας µετά τον άλλον: «συγκλονιστικό», «γεµάτο διαφορετικές αποχρώσεις», «µαγικά συναρπαστικό», «τολµηρό και γοητευτικό». Κάτι νέο αναδυόταν στη γερµανική λογοτεχνία: µια ψυχολογική φωνή, µια µατιά όχι στο κοινωνικό πανόραµα της εποχής, αλλά στο εσωτερικό του πληγωµένου από τον πόλεµο ανθρώπου, στις αβύσσους του, στις κρυφές και αντιφατικές πτυχές της ψυχής του.
"Η κυρία Νταλογουέι (Συλλεκτική έκδοση)" της Virginia Woolf
Εκατό χρόνια Κυρία Νταλογουέι- Συλλεκτική Επετειακή Έκδοση
Με πρόλογο της συγγραφέα
Η Virginia Woolf συνέλαβε και έγραψε το µικρό αριστούργηµά της, την Κυρία Νταλογουέι, από το 1922 ως το 1924, έχοντας πρώτα διαβάσει τον Οδυσσέα του James Joyce και µετά την επιστροφή της από το καταπράσινο Ρίτσµοντ στην πλατεία Τάβιστοκ, στο Μπλούµσµπερι.
Όπως ο Οδυσσέας, έτσι και το µυθιστόρηµα της Woolf διαδραµατίζεται σε µία µέρα, ισοδυναµεί όμως µε καταβύθιση στην καρδιά των πραγµάτων. Χιλιάδων πραγµάτων. Η κυρία Νταλογουέι κυριολεκτικά κατακλύζεται από συνειδήσεις, αναµνήσεις, ονόµατα, φαντάσµατα, ανθρώπους όλων των τάξεων, γεύµατα και γάµους, ζωντανούς και νεκρούς, στρατιώτες, γιατρούς, εντυπώσεις λογικές και παράλογες· κι όλα αυτά μες στη φασαρία, στα μαγαζιά, στους δρόµους, στα πάρκα του Λονδίνου – ανάµεσα σε φορέματα, γάντια και καπέλα, αδιάβροχα κι οµπρέλες, αεροπλάνα κι αυτοκίνητα. Ένα κείμενο πυκνό, διεισδυτικό, εµπνευσµένο? µια σκιαγράφηση της ανθρώπινης συνείδησης.
Ένα από τα πιο συγκινητικά, τα πιο επαναστατικά έργα του 20ού αιώνα.
Στο εξώφυλλο εικαστικό της Μάριας Μπαχά, ειδικά σχεδιασμένο για την έκδοση.
"Η θυσία" του Henrik Fexeus
Ο τριανταπεντάχρονος προγραμματιστής Ντάβιντ Λουντ ζει μια ήσυχη, μοναχική ζωή, η σχέση του με τη μητέρα του είναι ανύπαρκτη και επισκέπτεται τακτικά τον ψυχολόγο του. Η ηρεμία του διαταράσσεται όταν μια άγνωστη επικοινωνεί μαζί του και ισχυρίζεται ότι έχει πληροφορίες για την παιδική του ηλικία και θέλει να τον συναντήσει.
Ο Ντάβιντ προσπαθεί να αγνοήσει το μήνυμα, επειδή όμως δεν έχει αναμνήσεις από τα πρώτα δώδεκα χρόνια της ζωής του, υποκύπτει στην περιέργεια και απαντά.
Όταν η γυναίκα εξαφανίζεται ξαφνικά, ο Ντάβιντ γίνεται ο βασικός ύποπτος για την εξαφάνισή της, ενώ ταυτόχρονα κάποιος τον κυνηγά, μαζί με όσους νοιάζεται. Το ρολόι μετράει αντίστροφα κι εκείνος πρέπει να μάθει πώς συνδέονται όλα αυτά με τις δικές του χαμένες παιδικές αναμνήσεις. Στη σκιά μιας δεκαετίας γεμάτης σκοτεινά μυστικά και μιας χαμένης παιδικής ηλικίας, κρύβονται ισχυροί παίκτες που είναι έτοιμοι να κάνουν τα πάντα για να μην αποκαλυφθεί η αλήθεια. Ποιος είναι ο Ντάβιντ Λουντ και γιατί του έκλεψαν τα παιδικά του χρόνια;
"Το πρόβλημα με τις γυναίκες" της Jacky Fleming
Αυτό το βιβλίο μας θυμίζει όσα μάθαμε για τις γυναίκες στο μάθημα της ιστορίας – δηλαδή, όχι και πολλά.
Ένα εξαιρετικά πνευματώδες κόμικ που αποκαλύπτει τις αλλοπρόσαλλες θεωρίες που πίστευαν μερικοί από τους σπουδαιότερους στοχαστές μας για τις γυναίκες.
"Σύντομη ιστορία της οικονομίας" του Andrew Leigh
Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της επιστήμης που διαμορφώνει τον κόσμο μας.
Στο βιβλίο αυτό, ο διακεκριμένος οικονομολόγος Andrew Leigh δεν αφηγείται απλώς την ιστορία της οικονομίας ανάτους αιώνες και τις ηπείρους. Αποκαλύπτει τις οικονομικές δυνάμεις που κρύβονται πίσω από τον πόλεμο, τις καινοτομίες, τις κοινωνικές αλλαγές, εξηγεί πώς εμφανίστηκαν το σύστημα της αγοράς και ο καπιταλισμός, ενώ παρουσιάζει τις βασικές ιδέες και τα πρόσωπα που καθόρισαν τον οικονομικό κλάδο.
Ταυτόχρονα, εστιάζει σε ενδιαφέροντα θέματα, όπως στη σχέση διάφορων ασθενειών με την εξάπλωση της αποικιοκρατίας, στην προέλευση του επιτραπέζιου Μονόπολη, στους λόγους που οι ουρανοξύστες εμφανίστηκαν πρώτα στις Ηνωμένες Πολιτείες, για να καταλήξει πως, από την παιδεία ως την επιχειρηματικότητα, από την κοινωνικοποίηση μέχρι τη χρηματαγορά, η οικονομική επιστήμη μπορεί να μας βοηθήσει να ζήσουμε μια καλύτερη ζωή.
Η ιστορία της οικονομίας από τη Γεωργική Επανάσταση μέχρι τον καπιταλισμό, από τις πανδημίες στην υπερθέρμανση του πλανήτη.
Γιατί δεν αποίκισε η Αφρική την Ευρώπη και έγινε το αντίθετο;
Τι συνέβη όταν οι χώρες ύψωσαν φραγμούς στο εμπόριο και τη μετανάστευση κατά τη δεκαετία του 1930;
Γιατί κέρδισαν οι Σύμμαχοι τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο;
Γιατί μειώθηκε η ανισότητα σε πολλές προηγμένες χώρες κατά τις δεκαετίες του 1950 και του 1960;
Πώς το δικαίωμα στην ιδιοκτησία βρίσκεται πίσω από τη ραγδαία ανάπτυξη της Κίνας τη δεκαετία του 1980;
Πώς απειλεί τη μελλοντική μας ευημερία η κλιματική αλλαγή;
"Το σεντούκι με τις λέξεις" της Rebecca Gugger
Μόλις οι λέξεις βγουν από το στόµα σου,
αποκτούν µια µαγική δύναµη.
Να τις χρησιµοποιείς µε σύνεση.
Με τη βοήθειά τους,
κάνε τον κόσµο να ανθίσει.
Και κάπου κάπου, θα βρίσκεται κάποιος
να σου χαρίζει κι εσένα µια λέξη.
Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της επιστήμης που διαμορφώνει τον κόσμο μας.
Στο βιβλίο αυτό, ο διακεκριμένος οικονομολόγος Andrew Leigh δεν αφηγείται απλώς την ιστορία της οικονομίας ανάτους αιώνες και τις ηπείρους. Αποκαλύπτει τις οικονομικές δυνάμεις που κρύβονται πίσω από τον πόλεμο, τις καινοτομίες, τις κοινωνικές αλλαγές, εξηγεί πώς εμφανίστηκαν το σύστημα της αγοράς και ο καπιταλισμός, ενώ παρουσιάζει τις βασικές ιδέες και τα πρόσωπα που καθόρισαν τον οικονομικό κλάδο.
Ταυτόχρονα, εστιάζει σε ενδιαφέροντα θέματα, όπως στη σχέση διάφορων ασθενειών με την εξάπλωση της αποικιοκρατίας, στην προέλευση του επιτραπέζιου Μονόπολη, στους λόγους που οι ουρανοξύστες εμφανίστηκαν πρώτα στις Ηνωμένες Πολιτείες, για να καταλήξει πως, από την παιδεία ως την επιχειρηματικότητα, από την κοινωνικοποίηση μέχρι τη χρηματαγορά, η οικονομική επιστήμη μπορεί να μας βοηθήσει να ζήσουμε μια καλύτερη ζωή.
Η ιστορία της οικονομίας από τη Γεωργική Επανάσταση μέχρι τον καπιταλισμό, από τις πανδημίες στην υπερθέρμανση του πλανήτη.
Γιατί δεν αποίκισε η Αφρική την Ευρώπη και έγινε το αντίθετο;
Τι συνέβη όταν οι χώρες ύψωσαν φραγμούς στο εμπόριο και τη μετανάστευση κατά τη δεκαετία του 1930;
Γιατί κέρδισαν οι Σύμμαχοι τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο;
Γιατί μειώθηκε η ανισότητα σε πολλές προηγμένες χώρες κατά τις δεκαετίες του 1950 και του 1960;
Πώς το δικαίωμα στην ιδιοκτησία βρίσκεται πίσω από τη ραγδαία ανάπτυξη της Κίνας τη δεκαετία του 1980;
Πώς απειλεί τη μελλοντική μας ευημερία η κλιματική αλλαγή;
"Το σεντούκι με τις λέξεις" της Rebecca Gugger
Μόλις οι λέξεις βγουν από το στόµα σου,
αποκτούν µια µαγική δύναµη.
Να τις χρησιµοποιείς µε σύνεση.
Με τη βοήθειά τους,
κάνε τον κόσµο να ανθίσει.
Και κάπου κάπου, θα βρίσκεται κάποιος
να σου χαρίζει κι εσένα µια λέξη.
"Δυο σκύλοι κι ένας γάτος 3: Διάσωση στο ποτάμι!" της Paige Braddock
Οι τρεις φίλοι φεύγουν για διακοπές µε το τροχόσπιτο. Πρώτη φορά στην εξοχή! Όλα πηγαίνουν καλά ώσπου…ο Μάφιν, που έχει μεγαλώσει μέσα στο σπίτι, ανακαλύπτει ότι ο άνθρωπός τους ξέχασε να πάρει μαζί την αμμοδόχο του, αποφασίζει να βρει μία στο δάσος! Μαζί με τον Σνούπι φεύγουν για εξερεύνηση, όμως τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο όταν πέφτουν κατά λάθος στο ποτάμι. Θα καταφέρει ο Κούκι να τους σώσει ώστε να επιστρέψουν όλοι μαζί στο σπίτι τους;
Οι τρεις φίλοι φεύγουν για διακοπές µε το τροχόσπιτο. Πρώτη φορά στην εξοχή! Όλα πηγαίνουν καλά ώσπου…ο Μάφιν, που έχει μεγαλώσει μέσα στο σπίτι, ανακαλύπτει ότι ο άνθρωπός τους ξέχασε να πάρει μαζί την αμμοδόχο του, αποφασίζει να βρει μία στο δάσος! Μαζί με τον Σνούπι φεύγουν για εξερεύνηση, όμως τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο όταν πέφτουν κατά λάθος στο ποτάμι. Θα καταφέρει ο Κούκι να τους σώσει ώστε να επιστρέψουν όλοι μαζί στο σπίτι τους;
"Με τη φωνή της: Οι γυναίκες της ελληνικής μυθολογίας διηγούνται την ιστορία τους" της Honor Cargill-Martin
Απολαύστε τις αγαπημένες σας ιστορίες της ελληνικής μυθολογίας μ’ έναν τελείως καινούριο τρόπο. Τούτη τη φορά, οι φωνές που θα ακούσετε να μιλούν στις σελίδες αυτού του βιβλίου ανήκουν σε γυναίκες: η Πανδώρα, η Μέδουσα, η Μήδεια, η Αταλάντη, η Αριάδνη, η Ελένη, η Πενθεσίλεια και η Κίρκη αφηγούνται μερικές από τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής τους από τη δική τους σκοπιά και κυρίως μιλούν επιτέλους οι ίδιες για λογαριασμό τους.
Η Όνορ Κάργκιλ-Μάρτιν, ειδική στην Αρχαία Ιστορία, μας διηγείται τις ιστορίες οκτώ γυναικών με τρόπο που θα σαγηνεύσει τους νεαρούς αναγνώστες και τις νεαρές αναγνώστριες, δίνοντας νέα πνοή σε γνωστούς μύθους και επαναφέροντας τους κλασικούς στον σύγχρονο κόσμο.
Απολαύστε τις αγαπημένες σας ιστορίες της ελληνικής μυθολογίας μ’ έναν τελείως καινούριο τρόπο. Τούτη τη φορά, οι φωνές που θα ακούσετε να μιλούν στις σελίδες αυτού του βιβλίου ανήκουν σε γυναίκες: η Πανδώρα, η Μέδουσα, η Μήδεια, η Αταλάντη, η Αριάδνη, η Ελένη, η Πενθεσίλεια και η Κίρκη αφηγούνται μερικές από τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής τους από τη δική τους σκοπιά και κυρίως μιλούν επιτέλους οι ίδιες για λογαριασμό τους.
Η Όνορ Κάργκιλ-Μάρτιν, ειδική στην Αρχαία Ιστορία, μας διηγείται τις ιστορίες οκτώ γυναικών με τρόπο που θα σαγηνεύσει τους νεαρούς αναγνώστες και τις νεαρές αναγνώστριες, δίνοντας νέα πνοή σε γνωστούς μύθους και επαναφέροντας τους κλασικούς στον σύγχρονο κόσμο.
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου