
Και ενώ το ημερολόγιο των Μάγια τελειώνει στο έτος 2012, η καταστροφική προφητεία μοιάζει να επαληθεύεται, καθώς τεράστιες φυσικές καταστροφές μαστιγώνουν τον πλανήτη.
Μια ομάδα επιζώντων έχει να αντιμετωπίσει εκρήξεις ηφαιστείων, τυφώνες, παγετώνες και ότι χειρότερο έχει φανταστεί ποτέ η ανθρωπότητα.
Προσωπική άποψη:
Κάποτε οι Μάγιας είχαν προβλέψει ότι στις 21 Δεκεμβρίου του 2012, οι πλανήτες θα βρεθούν σε τέλεια ηλιακή ευθυγράμμιση, κάτι που θα συμβάλει στο τέλος του κόσμου μας. Τουλάχιστον στο τέλος του όπως το ξέρουμε μέχρι σήμερα. Υπάρχουν εκείνοι που ασπάζονται αυτές τις θεωρίες. Υπάρχουν πάλι και οι άλλοι που έχουν βαρεθεί να ακούνε κάθε τρεις και λίγο ότι ο πλανήτης θα καταστραφεί και η μία ημερομηνία διαδέχεται την άλλη χωρίς να γίνεται η έκπληξη. Καλώς ή κακώς, το τέλος μπορεί να μην έχει έρθει ακόμα, μπορεί να μην έρθει το 2012 όμως, ακόμα κι αν δεν ζούμε για να το δούμε, θα κάνει κάποια στιγμή την εμφάνισή του.
Σκεφτείται λοιπόν τώρα να μαθαίνατε, επιβεβαιωμένα και με επιστημονική ακρίβεια πως ο φλοιός της γης έχει υποστεί τέτοια μετάλλαξη που αυτό το τέλος έρχεται και θα το συναντήσετε. Τρομακτικό ακούγεται. Ακόμα πιο τρομακτικό είναι να το βλέπεις να εξελίσσεται μπροστά σου. Παρά το γεγονός ότι γνωρίζεις πως πρόκειται για μια προσομοίωση και τίποτα περισσότερο, σου κόβεται η ανάσα. Σίγουρα αν ερχόσουν αντιμέτωπος με τέτοια φαινόμενα, δεν θα περίμενες εκείνα να σε οδηγήσουν στο τέλος της ζωής σου. Πιθανότατα θα είχες πεθάνει από ανακοπή στιγμές νωρίτερα. Τον φόβο αυτό ξέρει πολύ καλά να διαχειρίζεται ο Emmerich και ακριβώς εκεί ποντάρει.
Αν κάτι δεν μπορούμε να μην αναγνωρίσουμε στον Emmerich είναι πως έχει μια μοναδική ικανότητα να δημιουργεί εντυπωσιακές ταινίες καταστροφολογίας. Μπορεί να στερούνται ως ένα βαθμό από άποψη σεναρίου όμως, οπτικοακουστικά το αποτέλεσμα είναι κάτι περισσότερο από εντυπωσιακό. Καταφέρνει να παίρνει τους φόβους σου και να τους δίνει σάρκα και οστά με τρομακτική ρεαλιστικότητα. Τόσο μεγάλη που σου κόβεται η ανάσα σκεπτόμενος ειδικά πως η πραγματικότητα που δημιουργούν τα εντυπωσιακά εφέ, μπορεί να μην είναι απλά μια φανταστική εικόνα αλλά, μια καλή εκδοχή του τι πρόκειται να ζήσει κάποια στιγμή ο πλανήτης μας σε σύγκριση με την πραγματικότητα.
Μπορεί ο Emmerich να έχει καταστρέψει τον πλανήτη Γη με κάθε πιθανό τρόπο και μέσο, από εξωγήινους μέχρι επιστημονικά δικαιολογημένα φαινόμενα όμως, όπως κάθε μεγάλη χολυγουντιανή υπερπαραγωγή, δεν καταφέρνει να αποφύγει την χρησιμοποίηση κάποιων κλισέ μοτίβων τα οποία σχετίζονται αποκλειστικά και μόνο με την σεναριακή εξέλιξη. Όμως τελικά, δεν είμαι σίγουρη κατά πόσο είναι ενοχλητικό μέσα στο πνεύμα της καταστροφολογίας. Είναι τόσο σκληρό και βίαιο αυτό που παρακολουθείς που όσο αμερικανιά κι αν είναι, σε ανακουφίζει η αίσθηση ότι μπορεί να υπάρξει ελπίδα επιβίωσης μιας μερίδας ανθρώπων, η ελπίδα για την δημιουργία ενός νέου καλύτερου κόσμου. Μα πάνω απ’ όλα, η ελπίδα ότι η ανθρωπιά μας δεν χάνεται στα δύσκολα κι ότι αντίθετα, μπορεί να γίνει πιο ισχυρή.
Έχω την πεποίθηση βέβαια πως τέτοιου είδους ταινίες χρησιμοποιούν στο ερμηνευτικό δυναμικό τους ορισμένα γνωστά ονόματα, όχι τόσο γιατί έχει μεγάλη σημασία η προσωπική τους ιστορία που μας βοηθάει να παρακολουθούμε την γενικότερη εξέλιξη της καταστροφής, όσο ως κράχτες. Ωστόσο δεν είναι κάτι που τελικά λειτουργεί κόντρα στο συνολικό αποτέλεσμα αφού, ο Cusack είναι μια υπέρ του δέοντος συμπαθητική παρουσία που πάντα κάνει πιο ευχάριστο το θέαμα που καλούμαστε να παρακολουθήσουμε. Όμως και ολι λοιποί χαρακτήρες της ταινίες είναι αρκετά απολαυστικοί θα λέγαμε και δεν είναι και λίγες οι στιγμές που το έξυπνο χιουμοράκι τους έρχεται να σπάσει την αμηχανία των στιγμών.
Πιστεύω πως όταν κάποιος επιλέγει να δει μια ταινία σαν κι αυτή, περισσότερο από κάθε τι άλλο περιμένει έντονες σκηνές δράσης, υπέρτατα καταστροφικά εφέ κι ένα συγκινητικό τέλος όπου θα αφήνει ελπίδες για ένα καλύτερο μέλλον για την ανθρωπότητα. Σίγουρα το “2012” δεν είναι η καλύτερη δουλειά του Emmerich καθώς ορισμένες ευκολίες που χρησιμοποιεί για την εξέλιξη της πλοκής είναι κάπως υπερβολικές τοποθετημένες σε μια ταινία αυτής της θεματολογίας όμως, δεν είναι ο καθοριστικός παράγοντας επηρεασμού. Αν μη τι άλλο, θα απολαύσετε τα συγκλονιστικά για μια ακόμα φορά εφέ ενώ η αδρεναλίνη σας θα ανέβει σε αρκετά ικανοποιητικό επίπεδο.
Βαθμολογία 7,5/10
Ταυτότητα ταινίας:
Ελλ. τίτλος: 2012
Είδος: Επιστημονικής Φαντασίας
Σκηνοθέτης: Roland Emmerich
Πρωταγωνιστές: John Cusack, Thandie Newton, Amanda Peet, Woody Harrelson, Danny Glover, Oliver Platt, Morgan Lily, Chiwetel Ejiofor, George Segal, John Billingsley, Patrick Bauchau, Thomas McCarthy
Παραγωγή: 2009
Διάρκεια: 158’
Επίσημο site:
http://www.whowillsurvive2012.com/










85 Σχόλια:
Θέλω να πάω να το δω..... :)
Το "Μεταφυσική δραστηριότητα" το είδες;
@ Σωκράτη δεν το έχω δει! :(
Πάντως σε αυτό να πας. Αξίζει! Και εννοείται ότι τέτοιες ταινίες θέλουν μόνο σινεμά! ;)
@ Πάντως Σωκράτη για κάθε ενδεχόμενο το 2012 δεν θα στολίσω δέντρο... άμα είναι να μην προλάβουμε να κάνουμε Χριστούγεννα μην πάει τσάμπα ο κόπος μου! Χα, χα, χα!!! :p
Λες να μην μου αρέσει ε; :/ Αν το δω θα σου πω!
@ Μπα Σωκράτη... με την τύχη που έχω χλωμό! :p
Όταν το δω θα σου πω! :)
Πάντως το "The Blair witch project" δεν ήταν δαπανηρό!
Paranormal Activity 1/5: "Ακόμη πιο... τρομακτικό, δε, είναι το budget της ταινίας. Γιατί 11 χιλιάδες δολάρια; Τι κόστισε τόσο; Η ενοικίαση της κάμερας; Οι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού κομπάρσοι; Η καθαρίστρια που ήρθε μετά το πέρας των γυρισμάτων να κάνει τα πατώματα;"...
ΥΓ: Το 2012 πάντως θα το δω ή σήμερα ή την Κυριακή.
To είδα και, ακόμη και για Έμεριχ,ήταν κακό...
@ Εμένα Fauntleroy μου άρεσε! :(
@ Σωκράτη & Bauer24 sorry, αλλά κάπου σας έχασα! :s
Σωκράτη "συγγνώμη κιόλας" αλλά τελείως μαλακίες υποθέτεις... Δεν ξέρω από που να πρωτοξεκινήσω!!! Τελείως "πιας τ'αυγό και κούρευτο" είσαι!!! Αν είσαι όντως 18... δεν έχω καμία όρεξη να τσακωθώ μαζί σου (δεν αξίζει κιόλας), αλλά δεν γουστάρω να διαβάζω μαλακιούλες:
1. "υποθέτω ότι δεν ξέρεις τι σημαίνει μια ψαγμένη ταινία. Τα αληθινά φιλμ σε κάποιους δεν αρέσουν"!!! Ο καθένας έχει το γούστο του και είναι σεβαστό Σωκρατάκο... αλλά να τα λες εσύ αυτά... μου ακούγονται κάπως τραγελαφικά... Σου αρέσει περισσότερο το American Psycho απ΄το αριστούργημα του Hitchcock... Σου λέω για την ταινιάρα του "τελείως άγνωστου" Fritz Lang (βλ. M) και λες: "Από ότι βλέπω το "M" είναι γερμανικό, άρα υποθέτω ευρέως άγνωστο"... Και βέβαια είναι "ευρέως άγνωστο" (όχι για τους πραγματικούς σινεφίλ όμως) αφού "δεν ξέρεις τι σημαίνει μια ψαγμένη ταινία. Τα αληθινά φιλμ σε κάποιους δεν αρέσουν"...
2. "Ε συγγνώμη αν σε αυτή βάζεις 1/5 σε κάτι άλλες πρέπει να τις βάλεις μείον. Η ταινία δυστυχώς θέλει ψάξιμο και πολλοί δε διατίθενται να το κάνουν"
Επαναλαμβάνω: Τελείως "πιας τ'αυγό και κούρευτο" είσαι!!! Ότι να'ναι κατάλαβες!!! Ποιος σου είπε πως το Movies for the Masses είναι δικό μου blog;;; :/ Και ποιος σου είπε πως είμαι κριτικός κινηματογράφου;;; :/ Για να μην μπερδευτείς κι άλλο... ΔΕΝ είμαι κριτικός κινηματογράφου, δεν είναι δικό μου το συγκεκριμένο blog (αυτό θα μπορούσες να το εξακριβώσεις πολύ εύκολα βέβαια)... ΑΡΑ δεν είναι και δική μου η κριτική της ταινίας... Βασικά ΔΕΝ την έχω δει ακόμα... Απλά έβαλα υπερσύνδεσμο την κριτική ενός επαγγελματία και συ άρχισες να λες ότι μαλακία σου κατέβαινε στο κεφάλι!!! "Δεν ξέρεις τι σημαίνει μια ψαγμένη ταινία. Τα αληθινά φιλμ σε κάποιους δεν αρέσουν" και πέη μπλε Σωκράτη...
3. "Παρεπιμπτόντως προσβλητική η κριτική σου για αυτή τη ταινία και στενοχωριέμαι για τα σαρκαστικά σου σχόλια. Δυστυχώς αυτό είναι που θέλουμε να δουμε σε ένα φιλμ σεξ, αίμα και πάλι σεξ και αίμα. Ε, λοιπόν να σου πω κάτι αυτό είναι ένα θρίλερ πραγματικό και να ξέρεις΄οτι βάζει τα γυαλιά ακόμα και στο "The Blair witch project" που όπως λες ξεδιάντροπα κοπιάρει. Α και θα έχει και συνέχεια το 2012."
:/ :/ :/ :/ :/ Σωκράτη, σου έχω πει πως είσαι τελείως "πιας τ'αυγό και κούρευτο";;; Ότι να'ναι όμως!!! Lost in Translation τελείως!!!
ΥΓ: Ζητώ συγγνώμη απ'όλους τους υπόλοιπους και πρωτίστως απ΄τη Γιώτα, αλλά... αλλά...!!! Ελπίζω τουλάχιστον να κατάλαβε πόσο επιπόλαια απάντησε και να μην το συνεχίσει (εγώ σίγουρα δεν έχω όρεξη να το συνεχίσω)...
@ Παιδιά ειρήνη... :(((
Δεν θέλω να ανακατευτώ στην διαμάχη σας όμως, εδώ είμαστε για να λέμε την άποψή μας και να περνάμε καλά. Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να ξεκινήσει μια κόντρα χωρίς λόγο και αιτία.
Ο καθένας μας έχει την άποψή του και κανένας μας δεν είναι επαγγελματίας κριτικός. Αυτό ίσως και το καλύτερο της υπόθεσης! :)
Πολιτισμένοι άνθρωποι είμαστε... ας κρύψουμε τα όπλα! :p
Το θέμα 'ψαγμένη ταινία' είναι πολύ υποκειμενικό. Κάποιος μπορεί να θεωρεί ψαγμένο το "Η Κοιλιά του Αρχιτέκτονα" (ναι, υπάρχει τέτοια ταινία)! :p
Ας προσπαθούμε όσο γίνεται να μην είμαστε προσβλητικοί. Δυστυχώς κάποιες στιγμές τα επιτρεπτά όρια σχολιασμού ξεπερνιούνται... ίσως να το έχω κάνει κι εγώ παρασυρμένη. :)
Καλύτερα να λήξει εδώ το θέμα!
Άλλωστε το 2012 θα πεθάνουμε... μην χαλάμε τις καρδιές μας! :p
@ Χαίρομαι παιδάκια που έληξε το θέμα! :)))
Μπράβο τα αγόρια μου! Χα, χα, χα! :p
Γιώτα σου ζητώ και πάλι συγγνώμη, αλλά ήταν τελείως άκυρες, προκλητικές και επιπόλαιες οι απαντήσεις του...!!! Πάντως να είσαι σίγουρη πως δεν έχω καμία όρεξη να το συνεχίσω... Στην τελική έχεις απόλυτο δίκιο: "Άλλωστε το 2012 θα πεθάνουμε... μην χαλάμε τις καρδιές μας!" :) ;) :P
Πολύ ωραία, συγχωρεμένος βέβαια... ;)
@ Μην αγχώνεσαι Bauer24! :)
Όλα καλά... χρειάζεται και λίγο νεύρο στην ζωή μας! :p ;)
"χρειάζεται και λίγο νεύρο στην ζωή μας!"
Το'χω... ο άτιμος!!! Τελείως στιγμιαίο βέβαια, με μια συγγνώμη τα ξεχνάω όλα... :P :)
@ Εμένα πάλι Bauer24 εξαρτάται ποιος μου το προκαλεί! :P
@ Ναι Σωκράτη... τόσο που ώρες-ώρες εκνευρίζομαι! :P Xα, χα, χα!!!
Προς Γιώτα:
"Εμένα πάλι Bauer24 εξαρτάται ποιος μου το προκαλεί!"
Εννοείται αυτό... αλλά εδώ δε γνωριζόμαστε προσωπικά και αυτό το απρόσωπο του internet… φέρνει πολύ εύκολα εντάσεις... π.χ. Ο Σωκράτης μπορεί να είπε πως είναι 18, αλλά θα μπορούσε να είναι και 40 (όπως θα μπορούσε να είναι και 13)... Δεν έχει να κάνει η συμπεριφορά με την ηλικία... Άλλοι ωριμάζουν γρήγορα κι άλλοι δεν μεγαλώνουν ποτέ... Αν δεν τον βλέπεις τον άλλον, δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα...
@ Bauer24 εμένα μου λες... ξέρεις πόσο εύκολα τα παίρνω στο κρανίο... ου!!! :p
Φτάνει να μπεις στο άλλο μου blog για να καταλάβεις από ορισμένα posts! ;)
Προς Σωκράτη:
1. "Πάντως, η Jessica Biel το φοράει το σουτιέν Χα, χα, χα!"
Αυτό να το λύσεις με τον Aldo που είπε πως δεν φοράει... ;)
2. "Α και bauer24 δε νομίζω ότι τσακωθήκαμε, απλώς ανταλλάξαμε απόψεις, ίσως προκλητικές όπως λες εσύ"
Ε τα ψιλοπήρα πάντως... :P ;)
3. "Μπορεί σε κάποια άλλη φάση να συμφωνήσουμε, πού ξέρεις????"
Δεν είπα το αντίθετο... δεν γίνεται ούτε να συμφωνούμε, ούτε να διαφωνούμε σε όλα. Σημασία έχει να μην εκφραζόμαστε προκλητικά-προσβλητικά και μάλιστα χωρίς λόγο... ;)
4. "Πάντως δε σε φοβόταν το μάτι μου αν σε έβλεπα λίγο πιο πριν bauer24.."
:)) Ενώ τώρα που με είδες... ε;;; :P Πάντως κακώς που δεν με φοβόσουν νωρίτερα: Πάντα κίτρινος και νευριασμένος είμαι... :P
εδώ είμαι και γω...και θα το ξαναπώ...δεν φοράει σουτιέν...το μονο ενδιαφέρον που βρήκα στην ταινία ήταν αυτό...φοράει η δεν φοράει??...μπορεί πάλι σε κάποιες σκηνές να φοράει και σε κάποιες όχι...
τώρα για την μεταφυσική δραστηριότητα να μην μιλήσω...γιατί θα πω βαριά πράγματα...και θα ξεφύγουμε πολύ.
άντε να πω κάτι και για το 2012...
η ηλιθιότητα των διαλόγων αγγίζει το ασύλληπτο ρεκόρ του transformers...την ανιψια που είναι τριών να έβαζα θα έγραφε πολύ καλύτερα.
τουλάχιστον στο transofmers είχαμε και την απόλυτη fox που όσο νάνε τραβάει τα βλέμματα στον κώλ...εεεε...πάνω της και δεν πολύ ακούς τις μαλακίες που εκτοξεύονται.
δεν λέω ωραία και η amanda {την είχαμε ερωτευτεί στο πολύ καλο A Lot Like Love}...αλλα δεν το σώζει.
Aldo πιστεύω ότι το "Μεταφυσική δραστηριότητα" δε θα αρέσει λόγω σκηνοθεσίας. Εμένα με σόκαρε και επιμένω ότι πλέον αν ένα θρίλερ δεν έχει σεξ και αιμα δεν κάθεται καλά σε κάποιυς
Το "2012" θα το δω αύριο μάλλον
Όσον αφορά για το σουτιέν την 51η φορά που θα δω τη ταινία θέλω να είναι μαζί ου για να μου κάνεις την ανάλυση αυτή, γιατί αν και το έχω μάθει απ' έξω δε διέκρινα να μην έχει σουτιέν. Πάντως στη βροχή είμαι σίγουρος ότι το φοράει...
@ Αν ξανακούσω για το σουτιέν της Biel, θα βγω να κάψω το δικό μου στο Σύνταγμα και θα με δείτε στα κανάλια στο βραδινό δελτίο! :/ :p ;)
Όσο για το σενάριο της ταινίας... δεν πας για να ψυχανεμιστείς και ν' ακούσεις ψαγμένους και πρωτότυπους διαλόγους σε αυτές τις ταινίες! :p
Το θέαμα μετράει πάνω απ' όλα!
μα αυτό λέω και γω...το θέαμα μετράει...τι τους ήθελε τους χαζούς διαλογους??
στο μετά την επομενη μέρα μια χαρά ήταν οι διάλογοι.
kai epeidh tha skasw an den to pw:P
se kapies skines fenete oti foraei kai se kapies oxi.
It.aldo.raine μπες στο ανάλογο post στο blog μου να το συζητήσουμε.....
Βλέπω συζήτηση επιπέδου! Φοράει ή δε φοράει σουτιέν! Αρχίσατε τα πολύ επιστημονικά και δεν μπορώ να συμμετάσχω, ένα μόνο θα πω: μην μου τσαντίζετε τον Bauer. Πρώτον θέλω να έχει δυνάμεις για να τσακώνεται μαζί μου ή με τον Aldo(αυτό έχει πολύ πλάκα) και δεύτερον ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΜΠΛΕΚΕΤΕ! Μετά από λίγη ώρα αρχίζει να γράφει τεράστια σχόλια και μπερδεύει το μυαλό σου με ύπουλους τρόπους... Προσέχτε σας παρακαλώ :)
Α την ταινία δεν την είδα. Ίσως σε DVD.
@ Πόσο δίκιο έχεις Annie_Hall! :)
Πάντως καλύτερς να την δεις σινεμά. Τα εφέ το επιβάλλον νομίζω! :)
Με σόκαρε η τόσο υψηλή βαθμολογία σου!!! Αν και δεν έχω δει την ταινία, έχω ακούσει από φίλους τα χειρότερα και μερικές κριτικές ήταν πολύ κακές...
(προσπαθώ να συνέλθω...)
Το Paranormal Activity είναι το πιο τρομακτικό θρίλερ που έχω δει. Αλλά μέχρι εκεί.
@ Dynx έχω αρχίσει να σοκάρομαι κι εγώ από τον εαυτό μου! :p
Απλά από ταινίες σαν κι αυτή περιμένω θέαμα. Αυτό το είχα! :)
Τι πάθατε όλοι με το paranormal activity? Τόσο καλό είναι; Οι μισοί λένε ταινιάρα, οι άλλοι μισοί μάπα. Μήπως να το δω; Αν δεν τρομάξω όμως εσάς θα βρίζω :)
@ Annie_Hall λες να το δούμε; Έχουν αρχίσει να με βάζουν στο τρυπάκι κι εμένα.
Προς Annie:
:)) :)) :)) :P
1. Ποιο θα δεις σε dvd, το 2012;!;!; Μα αυτό είναι ταινία για σινεμά!!!
2. "Τι πάθατε όλοι με το paranormal activity?"
Ποιοι "όλοι"; Μόνο ο Σωκράτης το είδε και του άρεσε...
Annie_Hall και Γιώτα Παπαδημακοπούλου όταν πας να δεις μια ταινία πρέπει να πας με μια ουδέτερη στάση. Αυτό κάνω πάντα και αυτό έκανα και με το "Paranormal activity". Είναι μια καθημερινή ταινία που θα μπορούσαμε να κάνουμε όλοι μας. Ναι δεν έχει καμια λογοτεχνική αξία. Και ξέρετε γιατί; Επειδή δεν είχε sex και βία όπως αρμόζει σε μια ταινία του είδους. Αυτό που σε τρομάζει είναι πάνω από όλα η ιδέα. Μετά αφού το δεις και αρχίσεις να το σκέφτεσαι θα φρικάρεις. Αλλά κανένας δεν λέει ότι ο σκηνοθέτης έκανε μια αληθινή φωτιά, πώς έκλεινε την πόρτα πώς έκανε τα πατήματα με το αλεύρι. Πώς τόλμησε να κάνει μια τέτοια σκηνοθεσία που να δείχνει τον ηθοποιό από τη μέση και κάτω. Κανείς δε τα λέει αυτά. Πηγαίνετε να δείτε λοιπόν ταινίες βουτηγμένες στα εφέ και τη μούφα και όταν βγαίνει μια ταινία με όλη τη σημασία της λέξης βρίστε τη επειδή ίσως (τι ίσως σίγουρα) να μην μπορείτε να φτάσετε το τρόπο σκέψη της που είναι υψηλός.
Ναι φίλε bauer24 μου άρεσε το "Paranormal activity" και δεν ντρέπομαι να το πω όπως και μου άρεσε το renake του "The Texas chainsaw massacre" όπως και συγκρίνω το "American psycho" με το "Psycho" και τα βάζω στην ίδια μοίρα, γιατί δεν πιστεύω πως η τέχνη μπορεί να μπει σε συγκεκριμένα καλούπια και το κάθε έργο ίσως αγγίζει κάποιες ευαίσθητες πτυχές της ζωής
μας που κάποιον να μη το νοιάζει...
""Ποιο θα δεις σε dvd, το 2012;!;!; Μα αυτό είναι ταινία για σινεμά!!!""
ενώ οι άλλες είναι για την καφετερια:P
@ Σωκράτη...
1ον δεν την έχω δει οπότε δεν έχω εκφράσει καμία άποψη.
2ον συγνώμη που είμαστε ηλίθιοι και δεν μπορούμε να φτάσουμε αυτό τον υψηλό τρόπο σκέψης και που μας αρέσουν ταινίες βουτηγμένες στη μούφα.
Ααα... τέτοια δεν είναι και το Ghost Ship;
Κι ο Dynx είπε ότι είναι πολύ τρομακτική. Αυτό δεν έχει σημασία σε τέτοιες ταινίες;
Το 2012 βαριέμαι να πάω προς το παρόν και δεν έχω και χρόνο.
Ναι ρε Σωκράτη με ουδέτερη στάση θα πας σε μια ταινία αλλά όπως λες κι εσύ κάθε έναν τον αγγίζει αλλιώς. Οπότε είναι παράλογο να θεωρείς ότι κάποιος δεν γνωρίζει, δεν έχει πολλές ταινίες ή είναι άσχετος επειδή δεν έχει την ίδια γνώμη με σένα!
Εμένα μ΄άρεσε περισσότερο ο παλιός δολοφόνος με το πριόνι, το Ψυχώ με το American Psycho δεν έχουν καμία σχέση για να τα συγκρίνω(μου αρέσουν πολύ και τα δύο αλλά είναι διαφορετικά πράγματα) αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι.
Το "Ghost ship" με το "Paranormal actovity" δεν έχουν καμία σχέση. Το είπα γενικά αυτό. Και σίγουρα για να σου αρέσει το "Paranormal activity" θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος ότι θα δεις μια απλή καθημερική ταινία με καθημερινές ερμηνείες και που θα τρομάξεις μόνο με την ιδέα που όσο τη σκέφτεσαι θα τρομάζεις πιο πολύ.
""Αυτό δεν έχει σημασία σε τέτοιες ταινίες;""
κοίτα...άμα έρθω πάνω από το κρεβάτι σου με μάσκα μπακογιάννη και κάνω μπού...θα τρομάξεις...αλλα αυτό δεν σημαίνει ότι έκανα καλή ταινία.
Προς Σωκράτη:
1. "Τους μεγαλύτερους πρέπει να τους σεβόμαστε."
Τώρα το είδα αυτό!!! Σιγά ρε... 10 χρόνια σε περνάω, ούτε 20, ούτε 30... Απλά να προσέχεις πως εκφράζεις τη γνώμη σου... Δε χρειάζεται να αρχίσεις και τους πληθυντικούς... :P
2. Δεν σου είπα να ντρέπεσαι για την άποψή σου... Ο καθένας λέει ελεύθερα ότι γουστάρει (αρκεί να μην προσβάλλει στα καλά καθούμενα)...
Προς Brad:
1. "ενώ οι άλλες είναι για την καφετερια"
Άσε τις εξυπνάδες ρε...
2. "κοίτα...άμα έρθω πάνω από το κρεβάτι σου με μάσκα μπακογιάννη και κάνω μπού...θα τρομάξεις...αλλα αυτό δεν σημαίνει ότι έκανα καλή ταινία."
:ο :ο :ο :)) :P ;)
Προς Annie:
"Κι ο Dynx είπε ότι είναι πολύ τρομακτική"
:)) :)) :)) ;) :P (δεν την είχα σκεφτεί αυτή την έκφραση!!! :/)
Προσωπικά έχω να τρομάξω από το Ορφανοτροφείο και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να του δώσω ευκαιρία.
Aldo παιδί μου να τρομάξουμε είπαμε όχι να μείνουν ψυχολογικά :Ρ
@ Aldo παιδί μου... σε παρακαλώ... έχω και μια ηλικία... :p
Σωκράτη και το American με το Ψυχώ δεν έχουν καμία σχέση αλλά μπήκαμε σε μια λανθασμένη διαδικασία σύγκρισης. Επειδή κάτι μπορεί να μην αρέσει στον άλλον δεν σημαίνει ότι είναι ηλίθιος και δεν το καταλαβαίνει.
bauer24 δεν είναι και πολλά χρόνια διαφορά, αλλά όπως και να το κάνουμε είσαι μεγαλύερος και κάτι παραπάνω ξέρεις (έστω και εμπειρικά). Πάντως θέλω να τσακωνόμαστε, γιατί έμεινα μαλάκας (συγγνώμη για τη λέξη) όταν είδα το "είσαι πιας τ' αυγό και κούρευτο". Αλήθεια κουρεύεται το αυγό;; :P!
It.Aldo.raine εκεί έγκειται μια ταινία για μένα. Να κάνεις κάτι καθημερινό, απλό που να τρομάζει. Το "Paranormal activity" είναι αυτό ακριβώς. Στη ταινία άκουγα θορύβους που ακούω και στο σπίτι μου το ίδιο είπαν και όσοι ήταν μαζί μου. Οι ερμηνείες ήταν καθημερινές και απλές. Δεν μπορείς αυτό να μη το αναφέρεις ως θετικό. Αν κάτι όμως θες να το γελοιοποιήσεις το κάνεις. Έχω ακούσει προσβλητικά σχόλια για το "Η σονάτα του σεληνόφωτος" πάμπολα. Με ίδιο προσβλητικό ύφος μπορώ να κινηθώ και για ένα μεγάλο έργο όπως το "Ψυχώ". Και για σκέψου το "Ψυχώ" είναι "Ψυχώ" γιατί το έκανε ο Alfred Hitchcock. Το "Μεταφυσική δραστηριότητα" το θάβουν γιατί το έκανε κάποιος Oren Peli και έπαιξαν κάποιοι άσημοι ηθοποιοί. Πώς θα σου φαινόταν αν το όνομα του σκηνοθέτη της ταινίας ήταν αντίστροφο. Γιατί κακά τα ψέματα και ο Hitchocock μια απλή καθημερινή σκηνοθεσία έκανε, όπως και στο "Paranormal activity" ο Oren Peli.
Και Γιώτα δε λέω ότι είναι χαζός όποιος δε του άρεσε μια ταινία. Απλώς δε σκέφτεται και θέλω σερβιρισμένα πράγματα. Σε θεωρώ έξυπνη και εσένα και τον bauer24 και τον It.Aldo.raine και εσένα Annie_Hall μόνο και μόνο επειδή ασχολείστε με τον κινηματογράφο και θεωρώ απίθανο κάποιος να ασχολείται με ταινίες και να θεωρεί άσχημη ταινία το "Μεταφυσική δραστηριότητα".
Η σύγκριση ανάμεσα σε "Ψυχώ" και "American psycho" απλώς και δεν υφίσταται, εγώ όμως τα βάζω στο ίδιο επίπεδο, σύμφωνα παντα με μένα.
1. "Πάντως θέλω να τσακωνόμαστε"
Εγώ όμως δεν έχω καμία όρεξη...
2. "Αλήθεια κουρεύεται το αυγό;;"
Αν θες πιάσε ένα αυγό και προσπάθησε να το κουρέψεις... :P
"θεωρώ απίθανο κάποιος να ασχολείται με ταινίες και να θεωρεί άσχημη ταινία το "Μεταφυσική δραστηριότητα""
Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος... Σε οποιονδήποτε μπορεί να μην αρέσει η οποιαδήποτε ταινία...
@ Σωκράτη αν δεν το λες, τότε το υποννοείς! :p
@ Bauer24 συμφωνώ απόλυτα! :)
Ίσως, αλλά δεν πιστεύω ότι το "Μεταφυσική δραστηριότητα" συγκαταλέγεται σε αυτές τις ταινίες. Απλώς δε θέλω να το θάβετε...
Εδώ σε κάποιους δεν αρέσουν και τόσο οι ΝΟΝΟΙ ρε και συ μου λες για Μεταφυσική δραστηριότητα;!;!; Άσε που δεν το είδα ακόμα... Πως μπορώ να το θάψω από τωρα; :P
@ Θα κάνω χαρακίρι αν συνεχίσετε με την "Μεταφυσική Δραστηριότητα".
bauer24 έτοιμο το έχεις το φτυάρι... :P!
Γιώτα Παπαδημακοπούλου κανόνισε μην αντί να κάνεις χαρακίρι επιτεθείς στο σύζυγό σου (όσοι είδαν το "Μεταφυσική δραστηριότητα" καταλαβαίνουν πιστεύω!).
@ Μπα... αν δεν κλείσουμε Σωκράτη 5 χρόνια παντρεμένοι δεν δικαιούμαι την αποζημίσω της ασφάλειας! Χα, χα, χα!
Στο σπίτι σου ακούς θορύβους, να σου πω... :)!
Την είδα τη ταινία και αυτό που έχω να πω θα το πω ευθαρσώς:
Όποιος λέει ότι το "2012" δεν είναι γαμάτη και διασκεδαστική ταινία, τον "παίρνει" άγρια!!!
8,5/10
Σωκράτη αύριο θα το δω... αλλά κανόνισε την πορεία σου αν δεν μου αρέσει (αν και δε νομίζω)... Θα πρέπει να αναθεωρήσεις... :P ;)
ΥΓ: Πάντως τα θέλει και σένα ο "κάλος" σου...
@ Άντε... να το δεις κι εσύ bauer24 να έχουμε μια γνώμη ακόμα. :)
@ Σωκράτη αυτός είναι ο σκοπός της ταινίας... να σε διασκεδάσει. Τώρα αν θέλει κάποιος να ψυχανεμιστεί... μάλλον διάλεξε λάθος ταινία.
Γιώτα, τη Δευτέρα πήγαμε με την παρέα μου να το δούμε, αλλά έξω απ'τον κινηματογράφο περίμεναν καμιά 50αριά άτομα και ξενερώσαμε και φύγαμε...
@ Bauer24 τέτοιος χαμός δευτεριάτικα!; :/ :p
bauer24 ξέρεις πως μια τέτοια ταινία το μόνο που θα σου προσφέρει είναι διασκέδαση (δηλαδή θέαμα, εφέ, δράση και λίγο συγκίνηση). Αυτά δηλαδή τα καλύπτα... Τώρα ναι είναι λίγο μούφα αν το δεις με κριτική σκέψη, αλλά δεν μπορείς να αμφισβητήσεις ότι δε το διασκέδασες. Γι' αυτό να πας να το δεις! :)!
Υ. Γ. Γιατί τα θέλει ο "κάλος" μου;
Το "Μεταφυσική δραστηριότητα" το είδατε τελικά;
Προς Γιώτα:
Κι όμως!!!
Προς Σωκράτη:
Έτσι κι αλλιώς θα πήγαινα... Δεν είμαι κομπλεξικός με τέτοιες ταινίες, μια χαρά διασκεδάζω...
ΥΓ: Γιατί ακόμα κι αν συμφωνούμε για μια ταινία... με εκφράσεις του τύπου "Όποιος λέει ότι το "2012" δεν είναι γαμάτη και διασκεδαστική ταινία, τον "παίρνει" άγρια", χάνεις το "δίκιο" σου και δε θα σε πάρει κανένας στα σοβαρά...
Όχι λέω την αλήθεια... Γιατί κάπου άκουσα ότι το "2012" είναι μάπα... Συγγνώμη, αλλά είναι υπερδιασκεδαστικό.
Την υποκειμενική σου αλήθεια λες... Περιμένεις να σε πάρει κανείς στα σοβαρά όταν λες "τον "παίρνει" άγρια όποιος λέει ότι είναι μάπα το 2012";;; Σίγουρα είσαι και 18; Αν μου έλεγες 8, πιο πιστευτό θα μου φαινόταν... Αν κάποιος πιστεύει πως είναι μάπα, με γεια του και με χαρά του... Είναι δικαίωμα του καθενός να πιστεύει ότι θέλει για οποιαδήποτε ταινία. Το γούστο του καθενός είναι τελείως υποκειμενικό και δεν υπάρχει σωστό και λάθος γούστο. Το θέμα είναι να μην εκφράζεσαι προκλητικά-προσβλητικά για τους ανθρώπους που έχουν αντίθετη άποψη με σένα... Είμαι σίγουρος πως θα συμφωνήσω μαζί σου για την ταινία, αλλά με τον τρόπο που εκφράζεσαι με κάνεις να διαφωνώ…
Εντάξει ίσως να μην ήταν σωστός ο τρόπος που εκφράστηκα, αλλά εκείνη τη στιγμή ήμουν εν βρασμώ ψυχής.!! :P! Αλήθεια 18 είμαι και σπουδάζω Ιστορία & αρχαιολογία... Δε μου φαίνεται;;; :P!
@ Σωκράτη έχει ένα δίκιο ο bauer24 εδώ που τα λέμε!
Όλα στην ζωή και στην τέχνη είναι υποκειμενικά.
Προς Σωκράτη:
Όταν χρησιμοποιείς εκφράσεις γυμνασίου (το πολύ)... όχι, δε δείχνεις 18...
Προς Γιώτα:
Γιατί με αδικείς ρε Γιώτα;;; Μόνο 1 δίκιο έχω;;; Τουλάχιστον 24 δίκια... Το μόνο αντικειμενικό που μπορεί να πει κάποιος και να έχει απόλυτο δίκιο είναι αυτό: "ο bauer24 έχει πάντα δίκιο"... :P
bauer24 αυτό που είπες πιο πάνω απεικονίζει έναν 28χρονο; Χα, χα, χα!
Επαναλαμβάνω καμιά φορά μπορεί να μιλώ αυθόρμητα, αλλά τουλάχιστον λέω αυτό που πιστεύω... Ο καθένας ας νομίσει ό,τι θέλει... :)!
@ Χα, χα, χα! Bauer24 πάνω απ' όλα ξέρεις τι μου αρέσει σε σένα ε... Η μετριοφροσύνη σου! :p
@ Σωκράτη πάντως δεν θα σου άρεσε πιθανότατα να σχολίαζε κάποιος ότι 'όποιου δεν του άρεσε η Μεταφυσική Δραστηριότητα τον παίρνει!'. :p
Σωκράτη, αν δεν καταλαβαίνεις από αυτοσαρκασμό και παίρνεις στα σοβαρά αυτά που λέω για πλάκα, καλύτερα να μην τα σχολιάζεις... Η Γιώτα που κατάλαβε, απάντησε στο ίδιο πνεύμα... Και στην τελική 28 είμαι, ούτε 48, ούτε 58... Και δεν είμαι καθόλου σοβαροφανής...
Προς Γιώτα:
1. Ναι, ρε Γιώτα... το'χω κι αυτό το προτέρημα, είμαι μετριόφρων!!! :P :/ ;)
2. "όποιου του αρέσει"... ήθελες να πεις προφανώς... :P
@ Σωκράτη, ανάποδα ήθελα να το πω. Ο bauer24 το έπιασε! :)
Thanks για την διόρθωση. Ναι, αυτό ήθελα να πω! :)
Κι εγώ τώρα έκανα αυτοσαρκασμό σε σένα Γιώτα. Ναι ίσως να με πείραζε, αλλά δε θα τον έβριζα κιόλας... Απλά θα του έλεγα τους λόγους που μου άρεσε...
bauer24 εμείς οι δυο τελικά όλο τσακωνόμαστε... :P, :P, :P!
1 ."Ναι ίσως να με πείραζε, αλλά δε θα τον έβριζα κιόλας..."
Γιατί εσένα σε έβρισε κανένας;!;!;
2. "bauer24 εμείς οι δυο τελικά όλο τσακωνόμαστε..."
Αν έχεις την εντύπωση πως εγώ τσακώνομαι μαζί σου, δεν ξέρεις πως τσακώνομαι... :P
Προς bauer24:
Quote: "Γιατί εσένα σε έβρισε κανένας;!;!;"
Απάντηση: Όχι, αλλά με στρίμωξες. Εντάξει, είπα μια βλακεία, αλλά τώρα ζητώ συγγνώμη...
Quote: "Αν έχεις την εντύπωση πως εγώ τσακώνομαι μαζί σου, δεν ξέρεις πως τσακώνομαι... :P"
Απάντηση: Όχι, αλλά αρπάζεσαι εύκολα από ότι βλέπω... :P!
1. Δε χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη με το παραμικρό...
2. Μπορεί να αρπάζομαι λίγο εύκολα, αλλά μόνο αν ακούω βλακειούλες (το λέω κομψά)... :P
Εντάξει bauer24! :)!
Δημοσίευση σχολίου