"Οι δρόμοι της καταιγίδας #2: Εκδίκηση" της Άννας Γαλανού

Η θυσία της Ρούσσας αλλάζει ολοκληρωτικά τα δεδομένα της ζωής των δύο παιδιών της, του Ιωάννη και της Αριάδνης. Η μοίρα, όμως, για μία ακόμα φορά, παίζει τα δικά της παιχνίδια, έτσι οι δρόμοι τους χωρίζουν βίαια.
Η πιο όμορφη αρχοντοπούλα του Χάνδακα είναι η Αριάδνη, που αγνοώντας την πραγματική της καταγωγή μεγαλώνει μέσα στα πούπουλα και τα μεταξωτά, σαν κόρη ενός επιφανούς Ενετού ευγενή. Κάμποσα χρόνια αργότερα, ο πολύκροτος γάμος της θα αποτελέσει το κορυφαίο γεγονός σε όλα τα παλάτια της Γαληνοτάτης και του Χάνδακα. Τι κρύβεται, όμως, πίσω από αυτόν τον γάμο;
Ο πιο σκληρός πειρατής της Μεσογείου έχει για ορμητήριό του έναν απροσπέλαστο όρμο στο Ελαφονήσι, φόβος και τρόμος για κάθε ενετική γαλέρα που πέφτει στα νύχια του. Είναι ο Ιωάννης, ο γιος της Ρούσσας και του Σεκίρ, κυνηγημένος και επικηρυγμένος από τους Ενετούς για πολλά χρυσά δουκάτα. Ποιος είναι, όμως, πραγματικά ο στόχος του;
Στο δεύτερο βιβλίο της τριλογίας "Οι Δρόμοι της Καταιγίδας" ταξιδεύουμε από τα Χανιά και τις ακτές της Νοτιοδυτικής Κρήτης στην Μπαρμπαριά, στη Γραμβούσα, στα Αντικύθηρα και στη μήτρα της Ενετοκρατίας, τη Γαληνοτάτη Βενετία.
Πειρατές, ρεσάλτα, κρυμμένοι θησαυροί, αδυσώπητες συγκρούσεις, απατηλοί έρωτες και ψέματα που καταστρέφουν ζωές.
Η Εκδίκηση είναι ένα βιβλίο γεμάτο δράση, ένταση, απρόσμενες εξελίξεις, ακραία συναισθήματα και υπερβατικές ανατροπές.

"Τα μπλουζ του δολοφόνου" του Ray Celestin

Σικάγο 1928
Ένας λευκός γκάνγκστερ βρίσκεται ακρωτηριασμένος σε ένα σοκάκι του Μπλάκμπελτ.
Mια πλούσια κληρονόμος εξαφανίζεται και η μητέρα της προσλαμβάνει δύο ντετέκτιβ για να τη βρουν. Η Άιντα αναγκάζεται να ζητήσει τη βοήθεια του Λούις Άρμστρονγκ.
Ο Αλ Καπόνε υποψιάζεται ότι υπάρχει προδότης στην οργάνωσή του.
Τρεις φαινομενικά ασύνδετες υποθέσεις διαδραματίζονται σε μια πόλη που μαστίζεται από ένα πρωτοφανές κύμα καύσωνα.
Στην πρωτεύουσα των μπλουζ και της ποτοαπαγόρευσης, οι πρωταγωνιστές του εγκλήματος θάβουν την αλήθεια στα βρόμικα νερά των σφαγείων.
Άραγε ποιος θα καταφέρει πρώτος να ξετυλίξει το κουβάρι της διαφθοράς;
Ο Ray Celestin επιστρέφει με το δεύτερο βιβλίο του, ακόμα πιο συναρπαστικός, ζωντανεύοντας με έναν μοναδικό τρόπο την ατμόσφαιρα της εποχής.

"Κινούμενη άμμος" της Malin Persson Giolito

Η ατμόσφαιρα είναι θολή και γκρίζα από τον καπνό της πυρίτιδας.
Σε ένα από τα πλουσιότερα προάστια της Στοκχόλμης, κάποιος ανοίγει πυρ εναντίον των σπουδαστών μιας σχολής. Όλοι έχουν πέσει νεκροί από σφαίρες, εκτός από τη Μάγια, που συλλαμβάνεται για υποκίνηση, άμεση συνέργεια και ανθρωποκτονία.
Ο Σεμπάστιαν και η Μάγια, μεταφέροντας μια τσάντα με όπλα και μια δεύτερη με έναν εκρηκτικό μηχανισμό, πήγαν στο σχολείο με σκοπό να σκοτώσουν όσο περισσότερο κόσμο γινόταν. Οι σκοτωμοί έλαβαν τέλος όταν πέθανε ο Σεμπάστιαν. Θα έπρεπε να ήταν κι εκείνη νεκρή, αλλά δεν ήταν...
Εννέα μήνες μετά, η Μάγια κάθεται έξω από τη δικαστική αίθουσα, περιμένοντας την ετυμηγορία. Αισθάνεται δειλή που πέρασε όλο αυτό το διάστημα στη φυλακή, περιμένοντας τη δίκη της, και αναρωτιέται…
Τι έκανα, τελικά, και όλοι με θεωρούν στυγνή δολοφόνο; Ή μάλλον τι δεν μπόρεσα να κάνω και κατέληξα εδώ; Το βιβλίο στο οποίο βασίζεται η νέα τηλεοπτική σειρά που πρόκειται να προβληθεί στο Netflix.

"Πρωτόγονο ένστικτο" του Jorn Lier Horst

Για τέσσερις μήνες ένα πτώμα παρακολουθούσε τηλεόραση λίγα μέτρα μακριά από το σπίτι του επιθεωρητή Βίλιαμ Βίστιν...
Ο Βίστιν κοιτάζει το χιόνι που πέφτει σε βαριές, υγρές νιφάδες έξω από το παράθυρο του γραφείου του. Το ημερολόγιο δείχνει Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου. Το βλέμμα του επιθεωρητή στρέφεται σε μια φωτογραφία που έχει τραβηχτεί από την πόρτα της κουζίνας, με φόντο το καθιστικό.
Ο Βίγκο Χάνσεν κάθεται μπροστά στην ανοιχτή τηλεόραση με την πλάτη στον φωτογράφο, έτσι όπως τον βρήκαν οι αστυνομικοί. Τα χείλη του είναι μελανά, οι κόγχες των ματιών του χάσκουν τεράστιες, ενώ σκονισμένες τούφες μαλλιών καλύπτουν ακόμη το κρανίο του. Έμενε τρία σπίτια πιο κάτω από του επιθεωρητή, στην καμπή του δρόμου. Ήταν νεκρός εδώ και τέσσερις μήνες, χωρίς να έχει γίνει αντιληπτό από τον Βίστιν ή κάποιον άλλο γείτονα.
Την ίδια ώρα. ένα πτώμα βρίσκεται στο χιονισμένο δάσος. Τα σημάδια δείχνουν πως έχει μείνει αρκετό καιρό κρυμμένο μες στα πυκνόκλαδα. Ένα λασπωμένο κρανίο στο πηγάδι ενός αγροτόσπιτου δίνει νέα τροπή στις έρευνες του επιθεωρητή Βίλιαμ Βίστιν, ενώ στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού καταζητείται ο δολοφόνος έξι γυναικών.

"Η τέταρτη πόρτα" του Paul Halter

Τι συμβαίνει στην οικία των Ντάρνλι; Μέσα από την τελευταία πόρτα της σοφίτας, που είναι ανοιχτή, διακρίνεται μια λάμψη περίεργη, καθηλωτική, που φωτίζει τα λευκά πορσελάνινα πόμολα στις άλλες τρεις πόρτες. Κάποιοι ακούν μυστηριώδεις ήχους βημάτων… Όλοι πιστεύουν ότι το δωμάτιο είναι στοιχειωμένο από το πνεύμα της Έλενορ Ντάρνλι, που πριν από χρόνια βρήκε εκεί τραγικό θάνατο.
Οι Λάτιμερ δεν διστάζουν να εγκατασταθούν στο σπίτι των Ντάρνλι. Η Άλις Λάτιμερ, μέντιουμ, επιδιώκει να επικοινωνήσει με το πνεύμα της Έλενορ, που φαίνεται ότι διψάει για εκδίκηση. Ο σύζυγός της, ο Πάτρικ Λάτιμερ, δέχεται να περάσει μια νύχτα στο δωμάτιο, για να αποδείξει ότι δεν είναι στοιχειωμένο.
Η πόρτα κλείνει πίσω του και σφραγίζεται με βουλοκέρι. Όταν όμως ανοίγει, εντοπίζεται εκεί το πτώμα ενός άλλου άντρα.
Οι σφραγίδες είναι άθικτες· η πόρτα δεν έχει παραβιαστεί. Πού είναι ο Πάτρικ; Σε ποιον ανήκει το πτώμα που κείτεται στο πάτωμα;
Ένας άντρας πυροβολείται θανάσιμα στο γειτονικό σπίτι των Ουάιτ. Ο δολοφόνος φαίνεται ότι έχει διαφύγει, ωστόσο το απάτητο χιόνι τριγύρω δεν αφήνει καμία αμφιβολία…
Ο επιθεωρητής Ντρου αναλαμβάνει να διαλευκάνει το μυστήριο. Ποιοι είναι οι δράστες; Πώς σχεδίασαν τις επιθέσεις τους; Και με ποιον τρόπο συνδέεται ο θρύλος του μάγου Χουντίνι με αυτή την ανεξήγητη ιστορία;

"Domina" της L. S. Hilton

Ένας Ρώσος ολιγάρχης κρύβει μια αμύθητη συλλογή έργων τέχνης.
Ένα αντίγραφο της Μέδουσας του Καραβάτζο κοιτάζει παγερά ένα πτώμα…
Ένα μυστικό καλά κρυμμένο στην γκαλερί της Βενετίας μυρίζει αμυγδαλέλαιο…
Κάποιος γνωρίζει την αληθινή της ταυτότητα και απειλεί να την ξεσκεπάσει.
Η ζωή της αρχίζει πάλι να κρέμεται από μια κλωστή…









"Η κοκκινομπλουτζινίτσα" του Ευγένιου Τριβιζά

Μετά τo παγκόσμιο μπεστ σέλερ Τα τρία μικρά λυκάκια «ο μετρ του χιούμορ και των ανατροπών», όπως έχει αποκαλέσει τον Ευγένιο Τριβιζά το διεθνές περιοδικό Bookbird, μας καλεί να απολαύσουμε νέες σπαρταριστές εκδοχές κλασικών παραμυθιών. Η Κοκκινομπλουτζινίτσα, ανατρέποντας το αναχρονιστικό στερεότυπο της παθητικής ηρωίδας, αντί να περιμένει από τον κυνηγό να τη σώσει, προσποιείται ότι εντυπωσιάζεται από την υποκριτική ικανότητα του λύκου να παριστάνει τη γιαγιά και τον προτρέπει να ακολουθήσει καριέρα ηθοποιού στο Χόλιγουντ με συγκλονιστικά αποτελέσματα.






"Η τέχνη του να ακούς" των Chinghua Tang & Horgan Rick

H απόλυτη νομιμοποίηση και εξουσία του ηγεμόνα πηγάζει από την αρετή και τη σοφία του. Στην Ασία πολλοί ιστορικοί συγκρίνουν τον σπουδαιότερο αυτοκράτορα της Κίνας Tang Taizong (598-649 μ.Χ.) με μεγάλους ηγέτες της παγκόσμιας ιστορίας, όπως ο Αύγουστος, ο Τζένγκις Χαν και ο Ναπολέων. Τα γραπτά του θεωρούνται ένας ανεκτίμητος οδηγός ηγεσίας και διοίκησης. Όταν ίδρυσε τη δυναστεία των Tang, ο Taizong ήταν μόλις είκοσι οκτώ ετών και τα κυριότερα επιτεύγματά του ήταν η εξάπλωση της αυτοκρατορίας των Τang. Επικράτησε των απογόνων του Αττίλα, άνοιξε τον Δρόμο του Μεταξιού και δημιούργησε μια χρυσή εποχή ευημερίας. Έγινε ο απόλυτος ηγεμόνας μιας κοινωνίας στην οποία οι γυναίκες απέκτησαν μεγαλύτερο κύρος και επέτρεψε στον χριστιανισμό και τον ισλαμισμό να εισέλθουν για πρώτη φορά στην Κίνα. Στο βιβλίο αυτό, ο συγγραφέας Chinghua Tang παρουσιάζει συζητήσεις μεταξύ του Taizong και των προικισμένων συμβούλων του, οι οποίες αποκαλύπτουν βασικές πτυχές της ηγεσίας του. Πώς να ακούει ένας ηγέτης άλλους συζητητές που έχουν διαφορετική άποψη. Πώς να αξιολογεί τον εαυτό του και τους υφισταμένους του. Πώς μπορεί ένας ηγέτης να ενισχύσει την οργανωτική αποτελεσματικότητα, ώστε να ανταγωνιστεί τους αντιπάλους του. Πώς να αυξήσει την ισχύ και την επιρροή του, χωρίς να χάσει τον σεβασμό των άλλων. Ένα πολύτιμο βιβλίο που δεν αποκαλύπτει μόνο τις ενοράσεις που έχουν κρατήσει ζωντανή την κληρονομιά του Taizong, αλλά δείχνει επίσης ότι αυτή η σοφία παραμένει επίκαιρη στον σύγχρονο κόσμο.

"Πλατς μουτς" του Ευγένιου Τριβιζά

Μετά τo παγκόσμιο μπεστ σέλερ Τα τρία μικρά λυκάκια «ο μετρ του χιούμορ και των ανατροπών», όπως έχει αποκαλέσει τον Ευγένιο Τριβιζά το διεθνές περιοδικό Bookbird, μας καλεί να απολαύσουμε νέες σπαρταριστές εκδοχές κλασικών παραμυθιών. Στο Πλατς Μουτς!, σε αντίθεση με τις παραδοσιακές ηρωίδες, η πριγκίπισσα Φλουρένια αποτινάσσει τα βασιλικά της προνόμια και επιλέγει να αυτοδιαχειρισθεί την ευτυχία της με απρόσμενο τρόπο. Στην αντίπερα όχθη του κοινωνικού φάσματος, στην όχθη του αποκλεισμού και της απόρριψης, ένα καταφρονεμένο βατραχάκι ζητάει να γίνει αποδεκτό για αυτό που είναι, όχι για αυτό που φαίνεται. Πόσο πιο υπέροχη γίνεται η ζωή, όταν οι δύο ήρωες,αποδρώντας από τον λαβύρινθο των αντιθέσεων, πραγματώνουν την ανατροπή, δείχνοντας ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να ορίζει την ευτυχία του, που πολλές φορές δεν τον περιμένει σε κάποιο μεγαλόπρεπο παλάτι, αλλά κυλάει σ' ένα γάργαρο ρυάκι δίπλα του.

"Ο κουραμπιές Γιεσγιές" της Αυγής Βάγια

Ο Κουραμπιές Γιεσγιές κάπως τα καταφέρνει και δεν είναι ποτέ ο εαυτός του! Λέει πάντα yes και περιμένει υπομονετικά να στολιστεί με κάθε λογής γαρνιτούρες, με αποτέλεσμα να μην τον αγοράζει κανείς! Μια μέρα, οι φίλοι του –τα άλλα γλυκά–, αποφασισμένοι να τον βοηθήσουν, ενώνουν τις δυνάμεις τους και μέσα σε μια νύχτα τον ξαναφτιάχνουν από την αρχή! Μια «λαχταριστή» ευκαιρία για να μάθουν τα παιδιά ότι στα απλά πράγματα κρύβεται συνήθως η μεγαλύτερη ομορφιά· η ομορφιά τού να αγαπάει κάποιος τον εαυτό του γι’ αυτό που είναι.


"Η καρδιά του ανθρώπου: Η δύναμή του για το καλό και το κακό" του Erich Fromm

Στο βιβλίο Η Καρδιά του Ανθρώπου, ο θεωρητικός στοχαστής Έριχ Φρομ αναλύει την ανθρώπινη φύση, την επιλογή μεταξύ Καλού και Κακού, την αγάπη του θανάτου και τον κακώς εννοούμενο ναρκισσισμό. Όταν αυτά συνδυάζονται, δημιουργούν το «σύνδρομο της παρακμής», το οποίο οδηγεί τους ανθρώπους να καταστρέφουν για χάρη της καταστροφής και να μισούν για χάρη του μίσους. Όμως, σε αντιδιαστολή με το «σύνδρομο της παρακμής», στο βιβλίο αυτό, ο Έριχ Φρομ θα μιλήσει για το «σύνδρομο της ανάπτυξης», που αποτελείται από την αγάπη της ζωής, την αγάπη του ανθρώπου και την ανεξαρτησία. Η Καρδιά του Ανθρώπου αποτελεί την άλλη όψη του βιβλίου του Η Τέχνη της Αγάπης, στο οποίο κύριο θέμα είναι η ικανότητα του ανθρώπου να αγαπά, ενώ εδώ είναι η ικανότητα του ανθρώπου να καταστρέφει. Οι άνθρωποι, σύμφωνα με τον Φρομ, είναι ελεύθεροι να επιλέξουν μεταξύ Καλού και Κακού, αλλά οι προηγούμενες επιλογές τους έχουν συνέπειες. Παρ’ όλα αυτά η επιστροφή είναι πάντοτε δυνατή. Ωστόσο, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο καθένας βαίνει προς την κατεύθυνση που έχει επιλέξει: αυτή της ζωής ή του θανάτου· του Καλού ή του Κακού. Ο Έριχ Φρομ εμβαθύνει σε μια ουσιαστική κατανόηση της ελευθερίας τόσο σε ατομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο μέχρι στο πώς η αγάπη της ζωής μπορεί να θεραπεύσει το καταστροφικό σύνδρομο της παρακμής, της αγάπης του θανάτου και άλλων οδυνηρών σκέψεων. Οι θεωρίες του Φρομ παραμένουν πάντοτε επίκαιρες και έχουν άμεση σχέση με ανεκτίμητα ανθρωπιστικά, κοινωνικά και ψυχολογικά ζητήματα.