"Το φιλί του Θεού" της Έλενας Χατζηαλεξάνδρου

Οι αλυσιδωτές αντιδράσεις που προκαλεί η εντυπωσιακή ανακάλυψη του Άλεξ Βενιέρη κάνουν τη φόρμουλά του να φαντάζει σαν το Άγιο Δισκοπότηρο της επιστήμης. Το Ίδρυμα Acron, ο μέχρι πρότινος χρηματοδότης του, αποφασίζει να θάψει την έρευνά του, προσπαθώντας να τον στρέψει σε άλλη κατεύθυνση. Μέρα με τη μέρα ο Άλεξ συνειδητοποιεί πως δεν έχει άλλη επιλογή από το να σκηνοθετήσει τον θάνατό του.
Όμως ο Τομέας 45, ένα μυστικό παρακλάδι της CIA, δεν πείθεται και εξαπολύει άγριο κυνηγητό εναντίον του.
Στο μεταξύ, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, η διευθύντρια της αμερικανικής Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας στην Ευρώπη, Ρένα Στασινός, αναλαμβάνει μια υπόθεση πώλησης γνήσιων ελληνικών διαβατηρίων σε παράνομους μετανάστες και έρχεται σε επαφή με τη ρωσική μαφία στην Ελλάδα. Οι έρευνές της την οδηγούν στον Άλεξ και στον Τομέα 45. Τόσο η Ρένα όσο και ο Άλεξ θα προσπαθήσουν να ξεφύγουν από τους διώκτες τους και να γίνουν οι ίδιοι θηρευτές.
Έχει τελικά προχωρήσει τόσο πολύ η Τεχνητή Νοημοσύνη; Ένα καταιγιστικό κείμενο βασισμένο σε απόλυτα επιστημονικές έρευνες, που οδηγούν στο... Φιλί του Θεού, μια μυστική λύση για την ανθρωπότητα.

"Παλίρροια" της Μαρίας Κωνσταντούρου

Ποβέλια. Το στοιχειωμένο νησί κοντά στη Βενετία, όπου κατά τον Μεσαίωνα δέχτηκε χιλιάδες ανθρώπους χτυπημένους από τον μαύρο θάνατο, ενώ στις αρχές του εικοστού αιώνα χρησιμοποιήθηκε ως ψυχιατρικό άσυλο. Εκατοντάδες ψυχικά ασθενείς υπέφεραν στα χέρια ενός παρανοϊκού γιατρού που τους χρησιμοποίησε σαν πειραματόζωα στις απάνθρωπες έρευνές του. Μέχρι και σήμερα ακούγονται πολλοί θρύλοι σχετικά με τους άρρωστους Βενετούς που περίμεναν να πεθάνουν, καθώς και για τα φαντάσματά τους που στοίχειωσαν το νησί.
Είναι όμως θρύλοι ή αλήθεια; Ο Αλεσάντρο, που θα αφήσει στην Ποβέλια την τελευταία του πνοή, θα γίνει μάρτυρας της Ιστορίας. Όμως θα καταφέρει να βοηθήσει τις έγκλειστες ψυχές που ζητούν τη γιατρειά;
Θα θεραπευτούν οι πληγές με το πλήρωμα του χρόνου;
Ο άντρας κάθισε δίπλα της, κάνοντας το λεπτό στρώμα του κρεβατιού της να βουλιάξει. Μαζί του βούλιαξε κι η καρδιά της.«Μη φοβάσαι», ακούστηκε υπόκωφη η φωνή του. «Βαρέθηκα να περιφέρομαι τόσους αιώνες μόνος πάνω στις στάχτες. Θέλω έναν άνθρωπο για να μιλήσω. Να νιώσω ζωντανός ξανά...»Η φωνή του έφτασε σαν αντίλαλος στα αυτιά της. Η ανάσα του, όμοια με φλόγα, έγλειψε απειλητικά το πρόσωπό της. Τα ανύπαρκτα μάτια του θαρρείς και βυθίστηκαν στην ψυχή της. Παραλυμένη από τον τρόμο, έγειρε πίσω στο μαξιλάρι και τον άφησε να ξετυλίξει την ιστορία του.

"Το τέλος του Οκτώβρη" της Lawrence Wright

Ένα καθηλωτικό θρίλερ για έναν νέο φονικό ιό από τον βραβευμένο με Pulitzer συγγραφέα Lawrence Wright.
Σε έναν καταυλισμό στην Ινδονησία, σαράντα εφτά άνθρωποι πεθαίνουν από οξύ αιμορραγικό πυρετό. Όταν ο επιδημιολόγος Χένρι Πάρσονς μεταβαίνει εκεί για να ερευνήσει για λογαριασμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, αυτό που ανακαλύπτει θα έχει σύντομα συγκλονιστικό αντίκτυπο σε όλη την υφήλιο: ένας μολυσμένος απ’ τον ιό άντρας είναι καθ’ οδόν για το ετήσιο προσκύνημα εκατομμυρίων πιστών στη Μέκκα. Ο Χένρι ενώνει τότε τις δυνάμεις του με έναν Σαουδάραβα πρίγκιπα και γιατρό, σε μια προσπάθεια να θέσει σε καραντίνα το σύνολο των προσκυνητών στην ιερή πόλη... Στο μεταξύ μια Ρωσίδα μετανάστρια, που έχει ανέλθει στο αξίωμα της αναπληρώτριας υπουργού Εσωτερικής Ασφάλειας των ΗΠΑ, πασχίζει να δώσει την κατάλληλη απάντηση σε κάτι που μπορεί να είναι η απαρχή ενός βιολογικού πολέμου... Οι ήδη εύθραυστες διεθνείς σχέσεις αρχίζουν να καταρρέουν ενώπιον της πανδημίας. Ο λοιμός εξαπλώνεται σε όλη την επικράτεια των Ηνωμένων Πολιτειών, καταστρέφοντας επιστημονικούς, θρησκευτικούς, κυβερνητικούς θεσμούς και αποδεκατίζοντας τον πληθυσμό…
Όσοι τον ήξεραν μιλούσαν γι’ αυτόν με δέος, αποκαλώντας τον «Herr Doktor» πίσω από την πλάτη του, ή «μικρό τύραννο». Σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του, φανταζόταν ότι θα συναντούσε κάποια στιγμή μια ασθένεια πιο έξυπνη απ’ αυτόν, πιο αδυσώπητη, πιο ανελέητη. Κάθε ασθένεια είχε τα τρωτά της σημεία, κι ο Χένρι είχε κάνει όνομα ως ο καλύτερος στην κατανόηση της στρατηγικής μιας άγνωστης λοίμωξης, στην πρόβλεψη της επόμενης κίνησής της, στον σχεδιασμό της λαμπρής αντεπίθεσης. Στο τέλος, θα κέρδιζε αν είχε χρόνο. Κάποιες ασθένειες δε σου έδιναν χρόνο κι έπρεπε να βασιστείς στην τύχη. Μέχρι τώρα, εκείνος είχε σταθεί τυχερός. Σε αυτή την περίπτωση όμως, είχε την αίσθηση ότι η τύχη κι ο χρόνος δεν ήταν με το μέρος του.

"Ακοή" των Vincent Kliesch & Sebastian Fitzek

Βασισμένο σε μια ιδέα του SEBASTIAN FITZEK.
Γρήγορος ρυθμός και ασυνήθιστη πλοκή σε ένα καταιγιστικό θρίλερ από τη συνεργασία δύο καταξιωμένων συγγραφέων.
Η πιο αμυδρή απόκλιση στον ήχο μιας φωνής αρκεί για τον διεθνώς αναγνωρισμένο ειδικό στη φωνητική εγκληματολογία Ματίας Χέγκελ ώστε να διακρίνει την αλήθεια από το ψέμα. Με τη βοήθειά του, πολλοί εγκληματίες έχουν ήδη καταδικαστεί. Έχει πει ψέματα όμως ο ίδιος; Η ομολογία του για τη δολοφονία μιας άστεγης γυναίκας δε φαίνεται ειλικρινής. Η δημοσιογράφος Γιούλα Άνζοργκε, η οποία ειδικεύεται σε υποθέσεις δικαστικής πλάνης, είναι αποφασισμένη να ανακαλύψει την αλήθεια. Αλλά όταν εμβαθύνει στην υπόθεση του Χέγκελ, θέτοντας τον εαυτό της σε τεράστιο κίνδυνο, θα βρεθεί αντιμέτωπη με απίθανες αποκαλύψεις…
Το πρώτο βιβλίο της νέας σειράς θρίλερ από τους Vincent Kliesch και Sebastian Fitzek.
Ο Ματίας Χέγκελ, ο επονομαζόμενος Auris, ο άνθρωπος με την ακοή νυχτερίδας, είχε καταδικαστεί λιγότερο από έναν χρόνο πριν σε ισόβια κάθειρξη για φόνο. Το γεγονός και μόνο ότι όλη η συνεδρίαση του δικαστηρίου είχε διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών είχε κεντρίσει την περιέργεια της Γιούλα. Παρά την ομολογία και το συντριπτικό βάρος των αποδείξεων, προέκυπτε αναπόφευκτα το ερώτημα πώς ήταν δυνατόν ένα από τα πιο κοφτερά μυαλά του Βερολίνου ―και έμπειρος σύμβουλος της αστυνομίας― να δολοφονήσει μια άγνωστη αλήτισσα, με την οποία, απ’ ό,τι φαινόταν, δεν είχε ομολογήσει πως υπήρχε κάποια σύνδεση. Και μάλιστα να τη δολοφονήσει με τόση ατζαμοσύνη, χωρίς να μπορεί να κρυφτεί. Όλα αυτά δε φαίνονταν διόλου λογικά στη Γιούλα.

"Σκοτάδι" της Christina Erikson

Ο επιθεωρητής της αστυνομίας της Στοκχόλμης Ελίας Σβένσον παλεύει ενάντια στον χρόνο για να συλλάβει τον δράστη της κτηνώδους δολοφονίας δύο γυναικών. Ο δολοφόνος ξεγελά την αστυνομία, βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά και δεν έχει καμία διάθεση να σταματήσει τη δράση του. Ο Ελίας απευθύνεται στη συγγραφέα Κορνέλια Λιντ για να τον βοηθήσει να καταλάβει τον τρόπο δράσης και να συνθέσει το ψυχολογικό προφίλ του δολοφόνου. Η Κορνέλια έχει προσωπικές εμπειρίες που μπορεί να αποβούν χρήσιμες για την υπόθεση, όμως η συμμετοχή της στην έρευνα θέτει τη ζωή της σε κίνδυνο.Στο μεταξύ, κάποιος άλλος κινείται στο σκοτάδι, ένας άνθρωπος που ισχυρίζεται ότι είναι φίλος.
Το Σκοτάδι είναι το πρώτο βιβλίο μιας σειράς μυθιστορημάτων της Κριστίνα Έρικσον που έρχονται για να ρίξουν φως στη σκοτεινή πλευρά του ανθρώπινου ψυχισμού.
Παρατήρησε το θύμα του μέσα από την πράσινη λάμψη των κιαλιών νυκτός. Το είδε να κινείται απρόσκοπτα ανάμεσα στις σκιές. Εκεί. Το σαρκοφάγο. Το σαρκοφάγο δεν είχε ηθικές αναστολές. Δεν είχε ίχνος συνείδησης.
Ήταν ένα εκφυλισμένο είδος της φύσης. Ρύθμισε τα κιάλια, ώστε να γίνει πιο καθαρή η εικόνα. Ίσως ήταν σύμπτωση το ότι καθόταν εδώ απόψε. Ίσως του είχε χαμογελάσει η τύχη. Μπορεί όμως να είχε αντιληφθεί εγκαίρως τον κίνδυνο χάρη στο δικό του ένστικτο αυτοσυντήρησης. Η ρεβάνς και η εκδικητικότητα τον έφεραν μέχρι εδώ. Ήταν ανοησία και το ήξερε. Αυτό εδώ ήταν άλλο σαρκοφάγο, δεν ήταν εκείνο που είχε χτυπήσει τον ίδιο και την οικογένειά του. Ήταν όμως ένα καλό υποκατάστατο. Δε θα του έδειχνε κανένα έλεος.

"Η γη του πάγου" των Kim Faber & Janni Pedersen

Ο Γιούνκερ, ένας από τους καλύτερους ερευνητές φόνων της δανέζικης αστυνομίας, κάνει το μοιραίο λάθος να απατήσει τη σύζυγό του. Εξαιτίας της κρίσης που περνάει ο γάμος του, αναγκάζεται να ζητήσει μετάθεση στο χωριό που γεννήθηκε, κάπου στη νοτιοανατολική Σελανδία, όπου μένει στο πατρικό του φροντίζοντας τον γέρο πατέρα του που πάσχει από γεροντική άνοια. Εκεί όμως διαπράττεται ο διπλός φόνος ενός μεσήλικου ζευγαριού, και ο Γιούνκερ αναλαμβάνει να τον εξιχνιάσει.
Παράλληλα η παλιά του συνεργάτιδα, η Σίνε Κριστιάνσεν, εργάζεται στην αστυνομία της Κοπεγχάγης και ανυπομονεί να γιορτάσει τα Χριστούγεννα με τον άντρα της και τα δυο τους παιδιά, όταν πραγματοποιείται μια βομβιστική επίθεση τρομοκρατών με δεκαεννιά νεκρούς. Η Σίνε ηγείται της έρευνας για την καταδίωξη των δραστών, αλλά τα ίχνη γρήγορα χάνονται – μέχρι που μια πληροφορία δίνει αναπάντεχη τροπή στην υπόθεση.
Η Γη του Πάγου είναι ένα δυνατό αστυνομικό μυθιστόρημα για την τρομοκρατία, τη βία, τη θλίψη και τη μοναξιά σε μια ψυχρή Δανία.
Η ώρα είναι λίγο πριν από τις τεσσερισήμισι. Ο Γιούνκερ νιώθει μια σχεδόν σωματική ανάγκη να πάρει τηλέφωνο τη Σίνε. Χωρίς να ξέρει τι να της πει. Απλώς για ν’ ακούσει τη φωνή της, για να αισθανθεί ότι δεν έπεσε απ’ το κατάστρωμα, αλλά απλώς ότι τον έχουν πάει για λίγο πίσω, σ’ ένα φουσκωτό, που το σέρνει το μεγάλο υπερωκεάνιο.Δεν παίρνει τηλέφωνο. Ξέρει ότι η Σίνε πνίγεται στη δουλειά, ότι οι πρώτες ώρες σε οποιαδήποτε προσπάθεια διαλεύκανσης είναι κρίσιμες. Ότι εκείνη θα ένιωθε άβολα. Και εκείνος το ίδιο.
Λίγες βδομάδες... Δε χρειάζεται παραπάνω για να εξαφανιστείς.

"Ο άνθρωπος και η σκέψη" του James Allen

Το βιβλίο αυτό άλλαξε στην κυριολεξία τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων. Τώρα μπορεί να αλλάξει και τη δική σας ζωή. Τα μηνύματα που περιέχει είναι διαχρονικά. Αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για πολλούς σύγχρονους συγγραφείς, όπως η Ρόντα Μπερν, συγγραφέας του βιβλίου Το Μυστικό. Ενέπνευσε πολλούς, ανθρώπους απλούς, καλλιτέχνες, επιχειρηματίες, πλούσιους και φτωχούς. Έδωσε τη δυνατότητα σε εκατομμύρια ανθρώπους να πετύχουν την αλλαγή στη ζωή τους. Μετέδωσε το βαθύ μήνυμα «Εμείς οι ίδιοι είμαστε οι δημιουργοί του εαυτού μας». Μπορούμε με οδηγό τις σκέψεις μας να κάνουμε το όραμά μας πραγματικότητα. Το βιβλίο αυτό μας δείχνει τον δρόμο.
Ονειρευτείτε την επιτυχία και ο δρόμος είναι ανοιχτός.
Χρησιμοποιώντας μια μεταφορά, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο νους είναι ο αρχι-υφαντής τόσο του εσωτερικού ενδύματος, του χαρακτήρα μας, όσο και του εξωτερικού ενδύματος, των συνθηκών. Αν όμως μέχρι τώρα υφαίναμε περισσότερο την άγνοια και τον πόνο, είναι καιρός να συνειδητοποιήσουμε ότι με το ίδιο υφάδι και με το ίδιο στημόνι μπορούμε να δημιουργήσουμε τη φώτιση και την ευτυχία.
«Ο άνθρωπος είναι στην κυριολεξία αυτό που σκέφτεται, ο χαρακτήρας του είναι το σύνολο των σκέψεών του».